abonnement Unibet Coolblue
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 29 mei 2018 @ 08:25:10 #81
163650 Greys
pi_179461059
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 02:39 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

De manier waarop je er soms over praat leek jouw werk mij vaak best leuk, maar als ik deze beschrijving lees denk ik:
"Nope. No, no... Nohoho way. :P
Ach ik werk er al rond de twintig jaar (niet in dat pand maar bij die werkgever) en alles heeft z'n eigen nadelen toch? Ik vind het alsnog heel fijn daar. Zo heel vaak komt het niet voor dat het vrij lang vrij heet is. Maar áls, dan is het puffen ja :D

quote:
Mijn vorige werk was ik met dit soort weer echt blij dat ik kon gaan werken.
Maar toen werkte ik in een grote koelcel waar het continue 2°C was, Heerlijk was dat. O+
Dat lijkt me nu ook heerlijk ja :D Maar in de winter mss weer niet... Of hoefde je dan die koelcel niet in of was dat niet erg?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  ESF Reporter dinsdag 29 mei 2018 @ 08:27:22 #82
87554 Cee
Welluk?
pi_179461091
Werkte ik maar in een abattoir. *O*
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 29 mei 2018 @ 08:37:31 #83
163650 Greys
pi_179461211
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2018 23:42 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Oh daar heb je zeker gelijk in! Zelf heb ik het geluk voornamelijk thuiswerk te hebben (grootste bron van inkomsten van mij - alsnog geen vetpot - zit in vertaalwerk en heel af en toe wat redactiewerk via sites), maar het is lastig daarmee het hoofd boven water te houden. Wel heerlijk om niet dagelijks de deur uit te hoeven (heb ook een postwijkje, maar voor een paar uur per week en dat is pas vanaf 12 uur 's middags), hoewel het ook eenzaam maakt, want direct contact met collega's heb ik dan weer niet.

Overigens zou ik qua inkomsten een moord doen voor binnenwerk hoor, maar krijg geen voet tussen de deur. Het liefst geef ik les op een universiteit, maar daar moet ik eerst een doctoraat voor halen en ik leen liever niet teveel geld voor verdere studie.