abonnement Unibet Coolblue
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 29 mei 2018 @ 08:25:10 #81
163650 Greys
pi_179461059
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 02:39 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

De manier waarop je er soms over praat leek jouw werk mij vaak best leuk, maar als ik deze beschrijving lees denk ik:
"Nope. No, no... Nohoho way. :P
Ach ik werk er al rond de twintig jaar (niet in dat pand maar bij die werkgever) en alles heeft z'n eigen nadelen toch? Ik vind het alsnog heel fijn daar. Zo heel vaak komt het niet voor dat het vrij lang vrij heet is. Maar áls, dan is het puffen ja :D

quote:
Mijn vorige werk was ik met dit soort weer echt blij dat ik kon gaan werken.
Maar toen werkte ik in een grote koelcel waar het continue 2°C was, Heerlijk was dat. O+
Dat lijkt me nu ook heerlijk ja :D Maar in de winter mss weer niet... Of hoefde je dan die koelcel niet in of was dat niet erg?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  ESF Reporter dinsdag 29 mei 2018 @ 08:27:22 #82
87554 Cee
Welluk?
pi_179461091
Werkte ik maar in een abattoir. *O*
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 29 mei 2018 @ 08:37:31 #83
163650 Greys
pi_179461211
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2018 23:42 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Oh daar heb je zeker gelijk in! Zelf heb ik het geluk voornamelijk thuiswerk te hebben (grootste bron van inkomsten van mij - alsnog geen vetpot - zit in vertaalwerk en heel af en toe wat redactiewerk via sites), maar het is lastig daarmee het hoofd boven water te houden. Wel heerlijk om niet dagelijks de deur uit te hoeven (heb ook een postwijkje, maar voor een paar uur per week en dat is pas vanaf 12 uur 's middags), hoewel het ook eenzaam maakt, want direct contact met collega's heb ik dan weer niet.

Overigens zou ik qua inkomsten een moord doen voor binnenwerk hoor, maar krijg geen voet tussen de deur. Het liefst geef ik les op een universiteit, maar daar moet ik eerst een doctoraat voor halen en ik leen liever niet teveel geld voor verdere studie.
Ik 'verdedigde' puur de warmweer-klagers/zeikerds zoals ik ;)

Jij hoeft je totaal niet te 'verdedigen' waarom jij buiten zat, of dat door vakantie of andere omstandigheden is.
Maar ik snap idd dat het zowel voordelen als ook grote nadelen heeft, jouw situatie.

Maar zoals Pisces gister zei in het Weertopic:

quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2018 19:29 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

We zouden gewoon allemaal rond een groot zwembad moeten verzamelen en wat gaan drinken om het leed te verzachten. :7
Dan zou je prompt veel minder klagers hebben. Dat bedoel ik :D Dan zou zelfs ik als groot hittehater het nog heel leuk vinden _O-

[ Bericht 24% gewijzigd door Greys op 29-05-2018 08:53:09 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 29 mei 2018 @ 08:38:46 #84
163650 Greys
pi_179461222
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 07:31 schreef Cee het volgende:
Ik hou van dit weer maar ik kán er gewoon niks mee. Vannacht tot half twee wakker gelegen. Dat wordt koffie-bingen op m’n werk. c_/ En van bakken in de zon word ik heel onrustig, en ik word ook niet bruin, wat ik ook doe, alle warmte van de wereld gaat net onder m’n huid zitten, dat wordt een oven, ik vlieg na een kwartier al in de fik en word vreselijk kribbig.
Ik... ik ben een vampier. :o

Ja dit zo ongeveer _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_179461252
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 02:39 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

De manier waarop je er soms over praat leek jouw werk mij vaak best leuk, maar als ik deze beschrijving lees denk ik:
"Nope. No, no... Nohoho way. :P

[..]

Mijn vorige werk was ik met dit soort weer echt blij dat ik kon gaan werken.
Maar toen werkte ik in een grote koelcel waar het continue 2°C was, Heerlijk was dat. O+
Dat lijkt mij dan weer dikke horror :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  dinsdag 29 mei 2018 @ 12:29:06 #86
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_179465422
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 07:31 schreef Cee het volgende:
Ik hou van dit weer maar ik kán er gewoon niks mee. Vannacht tot half twee wakker gelegen. Dat wordt koffie-bingen op m’n werk. c_/ En van bakken in de zon word ik heel onrustig, en ik word ook niet bruin, wat ik ook doe, alle warmte van de wereld gaat net onder m’n huid zitten, dat wordt een oven, ik vlieg na een kwartier al in de fik en word vreselijk kribbig.
Ik... ik ben een vampier. :o

Is het gelukt met de koffie?

Ik begrijp iets niet, zit al een hele week met Gravity van Cyprus in mijn kop. Oorwurm.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  dinsdag 29 mei 2018 @ 12:43:26 #87
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_179465682
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 08:25 schreef Greys het volgende:

[..]

Ach ik werk er al rond de twintig jaar (niet in dat pand maar bij die werkgever) en alles heeft z'n eigen nadelen toch? Ik vind het alsnog heel fijn daar. Zo heel vaak komt het niet voor dat het vrij lang vrij heet is. Maar áls, dan is het puffen ja :D

[..]

Dat lijkt me nu ook heerlijk ja :D Maar in de winter mss weer niet... Of hoefde je dan die koelcel niet in of was dat niet erg?
90% van het werk moest bij die temperatuur gebeuren, dus ja in de winter ook.
De overige 10% was ik bezig in de vriescel, -21°C. Trust me, als je daar een uur hebt gestaan is 2°C weer net zo heerlijk. :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_179465694
Ik ben toch maar gezegend met kantoorwerk.
pi_179466684
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2018 22:47 schreef Aoibhin het volgende:
Ben ik nou echt de enige hier die deze warmte echt heerlijk vindt?

Lekker buiten in een tuinstoel liggen, alle deuren open, ijsjes eten, zomergevoel *O*

Helaas niet echt een felle zon vandaag, want dat is nog heerlijker; lekker urenlang in de zon een boek lezen en ondertussen bruin bakken. Ik hou óók van de winter trouwens, en de herfst is misschien wel mijn favoriete seizoen. Maar ik kan echt genieten van de warmte nu.

Ook kan ik genieten van de zomerstorm die ons morgen te wachten staat. Alles ruikt altijd zo lekker dan :D
Verrassend onderwerp weer :D Ook maar ff een duit in het zakkie doen.

Vroeger meer een wintertype, maar tegenwoordig 50/50 denk ik wel, al heb ik een voorkeur voor de winter. Geef mij maar een dik pak sneeuw (met name tijdens de Kerst), liefst blauwe lucht en zon en vervolgens heerlijk wandelen. Prachtig vind ik dat! Je kan je er goed tegen kleden itt de zomers in NL. Dat gezweet vind ik het vervelendst en ben ook absoluut geen strandtype. Ik snap niet dat mensen uren in de zon kunnen liggen bakken. Luieren doe ik lekker op de bank of in bed, maar op het strand of in een park in de zon liggen? Pff, na 10 minuten heb ik het al gehad. Dan begint de verveling en al snel de irritatie. Oh en laten we die*** wespen en neefjes (muggen, voor de niet-noordelingen) niet vergeten.

Wel ziet NL er een stuk prachtiger uit met dit weer, net als in de winter. Ik mis alleen nog palmbomen om het af te maken. Ik zou zo in Spanje kunnen wonen, maar daar is de warmte ook draaglijker. Een paar jaar geleden een rondreis gemaakt in Spanje. Die 40 graden? Hmmm heerlijk! Het buiten leven daar O+

Ik zie nu al op tegen vanavond. Heb een hekel aan zo'n zomerstorm. En ik heb ook altijd het gevoel dat wanneer ik op de fiets zit, er uitgerekend dan regen en al naar beneden moet komen. Nou, dat zal vandaag wel niet zo zijn verwacht ik. Heb gisteren namelijk een straatverkoper geld gegeven! O-)

quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2018 23:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je gewoon moet werken onder een plat dak zonder airco is het niks hoor. Misschien dat ik er ook anders over zou denken languit onder een parasol met een ijsje :P

Behalve dan 's avonds. Dan klaag ik hoe dan ook. Ook indien vrij. Want slapen met dit weer lukt me niet en aangezien het nog wel een tijd duurt waarschuw ik vast voor het slaapgebrekmonster waarin ik transformeer binnenkort. Kan nooit lang meer duren nu
Dat lijkt me geen pretje nee. Hoe hou je het vol? Volgens mij zit je daar met 10 ventilatoren om je heen en je voeten in een bak met water of niet? :D

Hmm slaapgebrekmonster, verstandig om nog ff te wachten met een nieuwe meeting? ;)
~The present is all there is~
pi_179467408
Ik heb een bloedhekel aan dit weer en ik wil dat het weggaat, en wel nu!!! Gatverdamme. Ik zweet overal en zelfs na 2 x douchen voel ik me nog steeds niet fris. Ik smelt, ik heb het benauwd, ik kan niet slapen, DIT WEER MOET GEWOON WEEEEEEEEGG, gek word ik ervan.

Ik wil de Herfst terug, van mij part mag het elke dag regenen en en flink hard gaan waaien. Gatverdamme ik heb zo'n bloedhekel aan de zomer. Vreselijk seizoen, afschaffen die handel. Weg met de warmte. #Koudweeristhebest
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  dinsdag 29 mei 2018 @ 14:46:47 #91
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_179468377
Nexum *;

Ik ben ook een herfstliefhebber, hou enorm van herfstkleuren, van de frisheid. Winter is ook oke, lente al minder (zeker dit soort lentes :() en zomer is helemaal erg. Het ergste vind ik de huidige periode dat het zo lang licht is. Ik tel altijd af tot het weer 21 juni is geweest :@ De dag gaat dan maar door, ik slaap veel slechter. En ik kan niks met warmte. Snap niet dat mensen dat lekker vinden, het is alsof ik veel minder lucht krijg.

Ben ook dol op regen en onweer, dus ik zit al heel de dag in blijde anticipatie voor het noodweer *O*
Koel en donker bewaren
  dinsdag 29 mei 2018 @ 14:48:06 #92
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_179468402
Oja en ik wil met dit soort weer altijd heel graag een bijbaantje in de supermarkt :P
Koel en donker bewaren
pi_179468426
Vind het ook vreselijk dit, gewoon té warm. :{ En het ergste is inderdaad dat de verwachtingen hoog blijven. Ik wil gewoon toeleven naar kouder weer _O-
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 29 mei 2018 @ 15:33:10 #94
163650 Greys
pi_179469200
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 13:33 schreef grazz het volgende:

[..]

Verrassend onderwerp weer :D Ook maar ff een duit in het zakkie doen.

Vroeger meer een wintertype, maar tegenwoordig 50/50 denk ik wel, al heb ik een voorkeur voor de winter. Geef mij maar een dik pak sneeuw (met name tijdens de Kerst), liefst blauwe lucht en zon en vervolgens heerlijk wandelen. Prachtig vind ik dat! Je kan je er goed tegen kleden itt de zomers in NL. Dat gezweet vind ik het vervelendst en ben ook absoluut geen strandtype. Ik snap niet dat mensen uren in de zon kunnen liggen bakken. Luieren doe ik lekker op de bank of in bed, maar op het strand of in een park in de zon liggen? Pff, na 10 minuten heb ik het al gehad. Dan begint de verveling en al snel de irritatie. Oh en laten we die*** wespen en neefjes (muggen, voor de niet-noordelingen) niet vergeten.

Wel ziet NL er een stuk prachtiger uit met dit weer, net als in de winter. Ik mis alleen nog palmbomen om het af te maken. Ik zou zo in Spanje kunnen wonen, maar daar is de warmte ook draaglijker. Een paar jaar geleden een rondreis gemaakt in Spanje. Die 40 graden? Hmmm heerlijk! Het buiten leven daar O+
Van die droge warmte op vakantie is vaak zo veel beter uit te houden! :Y En ja dat winterweer dat je noemt, koud en droog en zonnig O+ En dan krakend wandelen met ademwolkjes.

Zou zelf het beste tot m'n recht komen op Madeira denk ik. Mooie natuur, aardige mensen en de eeuwige lente. Al zou ik dan de sneeuw in de winter wel weer missen maar dan kom ik toch hier kerst vieren enzo ;)

quote:
Ik zie nu al op tegen vanavond. Heb een hekel aan zo'n zomerstorm. En ik heb ook altijd het gevoel dat wanneer ik op de fiets zit, er uitgerekend dan regen en al naar beneden moet komen. Nou, dat zal vandaag wel niet zo zijn verwacht ik. Heb gisteren namelijk een straatverkoper geld gegeven! O-)
Hardop lachen om dat laatste :D O+
Ik hoop juist op een flinke plensbui vanavond (maar dat het dan boven jou op de fiets droog is!) want dat trekt een beetje de warmte uit de muren als de regen verdampt.

quote:
Dat lijkt me geen pretje nee. Hoe hou je het vol? Volgens mij zit je daar met 10 ventilatoren om je heen en je voeten in een bak met water of niet? :D
Heel veel zelfmedelijden hebben en me daarna hard schamen als ik denk aan mensen die met deze temperaturen daadwerkelijk zwaar lichamelijke arbeid moeten verrichten en ik dan niet moet janken :') :@ Om vervolgens één trap op te lopen, de straaltjes langs m'n rug te voelen lopen en de hele hete boel weer tot het bot te vervloeken _O-

quote:
Hmm slaapgebrekmonster, verstandig om nog ff te wachten met een nieuwe meeting? ;)
Zo erg niet :D Ik zit vooral mezelf gruwelijk in de weg met dit weer en slechte nachten. En het helpt juist wel als aardige mensen af en toe even irl roepen 'stel je niet aan, het eind is in zicht'.
waarna ik op de weersverwachting kijk en NIETES gil en huilend ter aarde stort. Nee hoor grapje. Nou een beetje dan.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 29 mei 2018 @ 15:34:19 #95
163650 Greys
pi_179469217
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 14:48 schreef Guanabana het volgende:
Oja en ik wil met dit soort weer altijd heel graag een bijbaantje in de supermarkt :P
Ja! :D Herkenbaar. Blijf er ook altijd extra lang dralen nu na het werk als ik dan langs de supermarkt ga.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_179469487
Van die koude supermarkten waar je het bijna fris krijgt _O-

Ik vind deze warmte heerlijk (buiten). Alleen in huis (boven) niet.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_179469581
Eerst ESF en nu zulk mooi weer, ik Netflix helemaal niet meer en als ik een poging doe, vind ik niks en zie ik zoveel rommel aan series. Ik twijfel om niet meer te verlengen.

Al zag ik gister wel Saving Private Ryan en Rain Man O+ Maar die heb ik zelf al (5 keer gezien).
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 29 mei 2018 @ 15:58:11 #98
163650 Greys
pi_179469667
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 15:48 schreef Pisces29 het volgende:
Van die koude supermarkten waar je het bijna fris krijgt _O-

Ik vind deze warmte heerlijk (buiten). Alleen in huis (boven) niet.
Ja dat! Als ik eenmaal buiten zit is het in de schaduw en met dit windje best te doen! Maar zelfs even snel een rondje stofzuigen beneden nu is niet te doen. Voor jankerd-ik tenminste. _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_179469767
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 15:58 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja dat! Als ik eenmaal buiten zit is het in de schaduw en met dit windje best te doen! Maar zelfs even snel een rondje stofzuigen beneden nu is niet te doen. Voor jankerd-ik tenminste. _O-
Ik zat net gewoon in het zonnetje, HEET dat wel _O- Ik neem elke zonnestraal in me op, want voor je het weet is het weer over :D
Ik hou echt intens van de zomer, ik kom ook tot rust in de zon. Neem (meer) de tijd voor boeken en luister lekker muziek. Even helemaal niks doen.

Ik moet ook stofzuigen, maar ik wacht nog een dagje :%
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_179469787
Oh jouw woonkamer is nog een stukje warmer, dan zou ik zeker niet stofzuigen, nee _O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 29 mei 2018 @ 16:12:18 #101
163650 Greys
pi_179470004
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 16:02 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik zat net gewoon in het zonnetje, HEET dat wel _O- Ik neem elke zonnestraal in me op, want voor je het weet is het weer over :D
Ik hou echt intens van de zomer, ik kom ook tot rust in de zon. Neem (meer) de tijd voor boeken en luister lekker muziek. Even helemaal niks doen.
Heerlijk als je er echt zo van kunt genieten! O+ M'n ouders genieten zich ook een ongeluk in hun 'nieuwe' huis in de mooie tuin. Ben ook echt de enige van het gezin die de hitte haat. M'n zus is ook helemaal in de gloria als ze bv na een aantal zware nachtdiensten een dag of drie vrijgeroosterd is en dan languit in de tuin kan. Ik zou in haar geval heel hard huilen omdat je bij nachtdiensten dus OVERDAG MET DIT WEER MOET SLAPEN. The horror _O-

quote:
Ik moet ook stofzuigen, maar ik wacht nog een dagje :%
Verstandig. Morgen is het twee hele graden koeler geloof ik haha maar ik heb m'n hoop erop gevestigd voor wat betreft nuttige dingen in huis doen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_179470280
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 14:04 schreef Nexum het volgende:
Ik heb een bloedhekel aan dit weer en ik wil dat het weggaat, en wel nu!!! Gatverdamme. Ik zweet overal en zelfs na 2 x douchen voel ik me nog steeds niet fris. Ik smelt, ik heb het benauwd, ik kan niet slapen, DIT WEER MOET GEWOON WEEEEEEEEGG, gek word ik ervan.

Ik wil de Herfst terug, van mij part mag het elke dag regenen en en flink hard gaan waaien. Gatverdamme ik heb zo'n bloedhekel aan de zomer. Vreselijk seizoen, afschaffen die handel. Weg met de warmte. #Koudweeristhebest
Ga gewoon weg :P meer werken bij de appie. Lekker koel binnen. Meer werken = meer loon = sparen voor ESF *O*
~The present is all there is~
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 29 mei 2018 @ 16:34:27 #103
163650 Greys
pi_179470512
Zoals het er nu naar uitziet krijgen we hier GEEN DRUPPEL vanavond. Net als de vorige keer toen het me beloofd werd. Gloeiende gloeiende..

_O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_179470876
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 15:33 schreef Greys het volgende:

[1]

Van die droge warmte op vakantie is vaak zo veel beter uit te houden! :Y En ja dat winterweer dat je noemt, koud en droog en zonnig O+ En dan krakend wandelen met ademwolkjes.

Zou zelf het beste tot m'n recht komen op Madeira denk ik. Mooie natuur, aardige mensen en de eeuwige lente. Al zou ik dan de sneeuw in de winter wel weer missen maar dan kom ik toch hier kerst vieren enzo ;)

[2]

Hardop lachen om dat laatste :D O+
Ik hoop juist op een flinke plensbui vanavond (maar dat het dan boven jou op de fiets droog is!) want dat trekt een beetje de warmte uit de muren als de regen verdampt.

[3]

Heel veel zelfmedelijden hebben en me daarna hard schamen als ik denk aan mensen die met deze temperaturen daadwerkelijk zwaar lichamelijke arbeid moeten verrichten en ik dan niet moet janken :') :@ Om vervolgens één trap op te lopen, de straaltjes langs m'n rug te voelen lopen en de hele hete boel weer tot het bot te vervloeken _O-
Ik zit vooral mezelf gruwelijk in de weg met dit weer en slechte nachten. En het helpt juist wel als aardige mensen af en toe even irl roepen 'stel je niet aan, het eind is in zicht'.
waarna ik op de weersverwachting kijk en NIETES gil en huilend ter aarde stort. Nee hoor grapje. Nou een beetje dan.
[1] Ja heerlijk he. Ik heb nu al zin in de ESF FOK!meet - winter edition incl warme chocolade melk met slagroom :P Moet er nu niet aan denken overigens.

En nee, ik wil niet dat je gaat. Blijf maar hier wonen, al zou een leuk vakantieadresje in Madeira niet heul verkeerd zijn.

[2] Meneer vroeg direct of ik er morgen weer ben. Ehm nope. SCHOOIER ;P

Ik hou buienradar de hele tijd in de gaten. Zit vanavond rond een uur of acht op de fiets en het lijkt erop dat ik tussen de buien door kan fietsen. Als ik eenmaal thuis ben, mag het zeker losgaan. Heb zoiets liever in de avond dan overdag. En voor de mensen die er op zitten te wachten. Ik hoop vooral dat het bij jullie dan behoorlijk tekeer gaat :P Als het maar niet voor overlast zorgt :{ , want lees dat er wel code oranje is afgegeven.

[3] Haha _O- nog even wachten, volgens weerplaza, vanaf zaterdag. En morgen zal het wel zijn bijgesteld naar volgend week *O* :@
~The present is all there is~
pi_179470908
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 15:48 schreef Pisces29 het volgende:
Van die koude supermarkten waar je het bijna fris krijgt _O-

Ik vind deze warmte heerlijk (buiten). Alleen in huis (boven) niet.
Oja :D sta je daar met kippenvel op de armen
~The present is all there is~
pi_179471080
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 16:55 schreef grazz het volgende:

[..]

Oja :D sta je daar met kippenvel op de armen
En dan buiten POEF in your face _O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_179471097
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 16:22 schreef grazz het volgende:

[..]

Ga gewoon weg :P meer werken bij de appie. Lekker koel binnen. Meer werken = meer loon = sparen voor ESF *O*
Ik zag niet wie je gequote had en zag Greys al bij de klantenservice met een blauw Appie sjaaltje staan.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_179471139
Ik ga pannenkoeken bakken. Half uur boven de pan. Living on the edddgggeeee.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  dinsdag 29 mei 2018 @ 17:09:58 #109
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_179471226
Ik laat mijn vriend hamburgers maken. 8-) :Y)

Maar het is hier nu best wel afgekoeld binnen en vooral buiten.
Koel en donker bewaren
pi_179471254
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 15:48 schreef Pisces29 het volgende:
Van die koude supermarkten waar je het bijna fris krijgt _O-

Ik vind deze warmte heerlijk (buiten). Alleen in huis (boven) niet.
Brr. In de zomer kom ik niet graag in de Dirk. Die supermarkt heeft een gekoelde ruimte en als ik daar dan in mijn tshirtje naar binnen loop, heb ik het altijd zo koud..

De zomer is heerlijk. Goed, je zweet dan wel, maar dat geldt toch voor iedereen? Beter dit dan 5 graden boven nul en een flinke regenbui, daar word ik veel chagrijniger van.
pi_179471342
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 17:11 schreef BillDauterive het volgende:

[..]

Brr. In de zomer kom ik niet graag in de Dirk. Die supermarkt heeft een gekoelde ruimte en als ik daar dan in mijn tshirtje naar binnen loop, heb ik het altijd zo koud..

De zomer is heerlijk. Goed, je zweet dan wel, maar dat geldt toch voor iedereen? Beter dit dan 5 graden boven nul en een flinke regenbui, daar word ik veel chagrijniger van.
Jaaaaa, nu je het zegt. Dat ken ik van vroegâh in de Bas. Die koude ruimte _O-

En eens :Y
Maar ik vind dit ook zo gezellig. Lekker buiten, allemaal.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_179471359
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 17:09 schreef Guanabana het volgende:
Ik laat mijn vriend hamburgers maken. 8-) :Y)

Maar het is hier nu best wel afgekoeld binnen en vooral buiten.
Boven is het hier wel dertig-iets. Maar als de zon wegblijft kan de toko strakkies open.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  dinsdag 29 mei 2018 @ 17:39:50 #113
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_179471824
Ik hoorde net wat gerommel in de verte en werd al enthousiast, maar het lijkt bij wat gerommel in de verte te blijven. ;(
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 29 mei 2018 @ 17:47:21 #114
163650 Greys
pi_179471950
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 17:04 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik zag niet wie je gequote had en zag Greys al bij de klantenservice met een blauw Appie sjaaltje staan.
:D _O-

De mensen die bij mijn durpsappie werken zijn zó leuk dat het me niet eens erg zou lijken!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 29 mei 2018 @ 18:07:37 #115
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_179472425
Onweer *O*

Vroeger dikke schrik. Bij de eerste flits stond ik in een wip bij mijn ouders.

Overwon de angst toen ik op mezelf ging wonen.

Hebben jullie ook een ESC-oorwurm?
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_179472724
Thank you Jesus het regent zo hard nu buiten *O* *O* *O* *O* *O*
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 29 mei 2018 @ 18:46:12 #117
163650 Greys
pi_179473192
Nog steeds geen druppel hier terwijl ze vijf km verder verzuipen _O-

Maar wel al stuk koeler *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_179473429
Ik word hier ook zo blij van, ik vind het zo gezellig dat collectief kneuteren over het weer. _O- Of hou ik misschien gewoon zo van Fok! :')
Of het dan om windkracht 12, een pak sneeuw of 30 graden is, maakt niet uit, al is de zomer het tofst 8-)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 29 mei 2018 @ 19:00:41 #119
163650 Greys
pi_179473496
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 18:58 schreef Pisces29 het volgende:
Ik word hier ook zo blij van, ik vind het zo gezellig dat collectief kneuteren over het weer. _O- Of hou ik misschien gewoon zo van Fok! :')
Of het dan om windkracht 12, een pak sneeuw of 30 graden is, maakt niet uit, al is de zomer het tofst 8-)
Ja ik vind het ook echt serieus enig. Dat getetter in het weertopic _O- O+ Hier dit, hier dat, ik vind dit kut, jij dat, hoe kan jij daar nou van houden, heeft Djeez het nog koud, etc _O- _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator dinsdag 29 mei 2018 @ 19:03:32 #120
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_179473575
Het regent en dondert. Net onder een overkapping buiten gezeten, heerlijk koel en toch droog.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_179474220
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 19:00 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja ik vind het ook echt serieus enig. Dat getetter in het weertopic _O- O+ Hier dit, hier dat, ik vind dit kut, jij dat, hoe kan jij daar nou van houden, heeft Djeez het nog koud, etc _O- _O-
Ja dat :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 29 mei 2018 @ 19:34:56 #122
163650 Greys
pi_179474274
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 19:32 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ja dat :D
En elk jaar weer hetzelfde. Alles. _O- O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_179474293
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 19:34 schreef Greys het volgende:

[..]

En elk jaar weer hetzelfde. Alles. _O- O+
Ja! Al heb ik het pas 1 jaar geleden ontdekt :D Denk ik, als ik het goed herinner. Postaantal gaat als een malle.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  dinsdag 29 mei 2018 @ 19:37:27 #124
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_179474336
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 18:58 schreef Pisces29 het volgende:
Ik word hier ook zo blij van, ik vind het zo gezellig dat collectief kneuteren over het weer. _O- Of hou ik misschien gewoon zo van Fok! :')
Of het dan om windkracht 12, een pak sneeuw of 30 graden is, maakt niet uit, al is de zomer het tofst 8-)
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 19:00 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja ik vind het ook echt serieus enig. Dat getetter in het weertopic _O- O+ Hier dit, hier dat, ik vind dit kut, jij dat, hoe kan jij daar nou van houden, heeft Djeez het nog koud, etc _O- _O-
Vind ook echt geweldig :D
Koel en donker bewaren
  Moderator dinsdag 29 mei 2018 @ 19:39:06 #125
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_179474379
Het is nog warm binnen dus wil ik eigenlijk niet gaan koken, maar het is zo lullig om de pizzajongen te laten rijden nu :P
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 29 mei 2018 @ 19:43:01 #126
163650 Greys
pi_179474511
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 19:37 schreef Guanabana het volgende:

[..]


[..]

Vind ook echt geweldig :D
Jij gaat ook lekker daar ja met je regendansgifs :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator dinsdag 29 mei 2018 @ 19:46:09 #127
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_179474607
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 19:39 schreef Momo... het volgende:
Het is nog warm binnen dus wil ik eigenlijk niet gaan koken, maar het is zo lullig om de pizzajongen te laten rijden nu :P
:D _O-
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator dinsdag 29 mei 2018 @ 19:55:52 #128
375570 crew  Cyan9
pi_179474858
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 07:31 schreef Cee het volgende:
Ik hou van dit weer maar ik kán er gewoon niks mee. Vannacht tot half twee wakker gelegen. Dat wordt koffie-bingen op m’n werk. c_/ En van bakken in de zon word ik heel onrustig, en ik word ook niet bruin, wat ik ook doe, alle warmte van de wereld gaat net onder m’n huid zitten, dat wordt een oven, ik vlieg na een kwartier al in de fik en word vreselijk kribbig.
Ik... ik ben een vampier. :o

Vandaar die aantrekkingskracht op vriend Mélovin. :P
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  dinsdag 29 mei 2018 @ 19:59:46 #129
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_179474983
Nou, er begint hier nu net een bescheiden buitje te vallen.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Moderator dinsdag 29 mei 2018 @ 20:01:08 #130
375570 crew  Cyan9
pi_179475020
Het regent en onweert hier nu, maar juist nu is de temperatuur klote. Het is zo klammig nu.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_179477216
Eindelijk regent het hier nu door. De binnentemperatuur is al van 26 naar 24 graden gedaald.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  ESF Reporter dinsdag 29 mei 2018 @ 21:09:14 #132
87554 Cee
Welluk?
pi_179477423
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 19:55 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Vandaar die aantrekkingskracht op vriend Mélovin. :P
Bohhh dat zal het wezen. O+ Zei ik bohhh? :@
Hier nog steeds geen regen, geen onweer (zeiden jullie vroeger ook altijd omweer?), niks. HUILEN. Temperatuur is wel iets gedaald dus het hielp om deur van balkon en de voordeur tegen elkaar open te zetten.
  dinsdag 29 mei 2018 @ 21:14:37 #133
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_179477606
Hier zijn ook een paar buien gevallen, daardoor is het wel wat koeler geworden. Zelf kan ik vrij behoorlijk tegen de warmte buiten. Binnen is dat wisselend, omdat het dan vaak te droog is (of soms te vochtig), waardoor ik er koppijn van krijg (dat heb ik buiten eigenlijk nooit).

Thuis heb ik daar gelukkig geen last van. Aan de voorkant van mijn woning is het wel warm en een ventilator ook wel een must. Ik slaap aan de achterkant en daar is het stuk minder warm. In ieder geval niet te warm om te slapen.

Op het werk is het lastiger. Er is voldoende airco en ventilatie, maar de oppervlaktes zijn zo groot en open dat het niet voldoende is. Er zijn warme en koude plekken. En het is er vrij droog. Dus wisselend uit te houden.

Verder zweet ik altijd wel veel, vooral omdat ik niet heel goed acclimatiseer. Als ik dan van buiten naar binnen kom, duurt het wel even voordat ik uitgezweet ben.

En een ding wat ik zeker niet moet doen is in de middag en avond voor zonsondergang op mijn balkon gaan zitten. Want daar staat de zon dan vol op en is het echt niet uit te houden.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  dinsdag 29 mei 2018 @ 21:16:31 #134
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_179477676
De eerdere discussie over de koelere ruimtes in de supermarkt maken mij een beetje nostalgisch naar vakanties in Frankrijk van vroeger. Buiten was het bloedheet en was het een verademing als je dan de supermarkt in liep.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  dinsdag 29 mei 2018 @ 21:18:33 #135
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_179477755
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 19:55 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Vandaar die aantrekkingskracht op vriend Mélovin. :P
Kunnen ze samen onder een ladder gaan staan.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  dinsdag 29 mei 2018 @ 21:19:53 #136
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_179477794
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 21:09 schreef Cee het volgende:

(zeiden jullie vroeger ook altijd omweer?)
Ja. Soms nog. Is leuker.
Koel en donker bewaren
  † In Memoriam † dinsdag 29 mei 2018 @ 21:50:58 #137
368283 ato
pi_179478634
Maan bij kom tegen kanker, met een Anouk liedje :X
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 30 mei 2018 @ 10:15:05 #138
163650 Greys
pi_179486059
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 21:09 schreef Cee het volgende:

(zeiden jullie vroeger ook altijd omweer?)
Ja :D

En was het bij jou ook binnen no time weer net zo warm binnen nadat je de voordeur weer dicht deed omdat je die nou eenmaal lastig de hele nacht open kunt laten staan? :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 30 mei 2018 @ 12:38:13 #139
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_179488690
MattESCunited twitterde op woensdag 30-05-2018 om 08:34:26 Apologies for going radio silent. I have lost several people in my life over the past couple of weeks. I appreciate your support, just give me a few more days to deal with this and I will be back soon. reageer retweet
;(
Koel en donker bewaren
pi_179488819
quote:
9s.gif Op woensdag 30 mei 2018 12:38 schreef Guanabana het volgende:
MattESCunited twitterde op woensdag 30-05-2018 om 08:34:26 Apologies for going radio silent. I have lost several people in my life over the past couple of weeks. I appreciate your support, just give me a few more days to deal with this and I will be back soon. reageer retweet
;(
Oh gossie ;( Arme Matt :{
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  ESF Reporter woensdag 30 mei 2018 @ 14:52:21 #141
87554 Cee
Welluk?
pi_179491019
quote:
1s.gif Op woensdag 30 mei 2018 10:15 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja :D

En was het bij jou ook binnen no time weer net zo warm binnen nadat je de voordeur weer dicht deed omdat je die nou eenmaal lastig de hele nacht open kunt laten staan? :P
JA :(
  ESF Reporter woensdag 30 mei 2018 @ 14:53:36 #142
87554 Cee
Welluk?
pi_179491042
quote:
9s.gif Op woensdag 30 mei 2018 12:38 schreef Guanabana het volgende:
MattESCunited twitterde op woensdag 30-05-2018 om 08:34:26 Apologies for going radio silent. I have lost several people in my life over the past couple of weeks. I appreciate your support, just give me a few more days to deal with this and I will be back soon. reageer retweet
;(
Ik las die tweet vanochtend maar had niet meteen tijd om hier te posten maar had wel meteen de gedachte omg guanabana’s hart gaat breken. ;(
  woensdag 30 mei 2018 @ 15:35:11 #143
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_179491673
als ik de voordeur open zet komen de vliegen binnen. geen vliegendeur.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 30 mei 2018 @ 15:50:49 #144
163650 Greys
pi_179492011
quote:
1s.gif Op woensdag 30 mei 2018 14:52 schreef Cee het volgende:

[..]

JA :(
Heel hard duimen dat IJsland opnieuw Ari inzendt maar dan met een kneiter van een hit volgend jaar op het ESF en dat ze dan winnen en dan gaan we het jaar erop gewoon van april t/m september op Eurovisietripje. En dat IJsland dan geen hete zomer heeft in 2020.
Het kost ff wat inbeeldingsvermogen en vertouwen maar dan zitten we die zomer iig goed qua warmte.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † woensdag 30 mei 2018 @ 16:00:13 #145
368283 ato
pi_179492194
quote:
9s.gif Op woensdag 30 mei 2018 12:38 schreef Guanabana het volgende:
MattESCunited twitterde op woensdag 30-05-2018 om 08:34:26 Apologies for going radio silent. I have lost several people in my life over the past couple of weeks. I appreciate your support, just give me a few more days to deal with this and I will be back soon. reageer retweet
;(
Vreselijk, voor hem.
Life can be a bitch, so like it..
  ESF Reporter woensdag 30 mei 2018 @ 16:05:16 #146
87554 Cee
Welluk?
pi_179492301
quote:
10s.gif Op woensdag 30 mei 2018 15:50 schreef Greys het volgende:

[..]

Heel hard duimen dat IJsland opnieuw Ari inzendt maar dan met een kneiter van een hit volgend jaar op het ESF en dat ze dan winnen en dan gaan we het jaar erop gewoon van april t/m september op Eurovisietripje. En dat IJsland dan geen hete zomer heeft in 2020.
Het kost ff wat inbeeldingsvermogen en vertouwen maar dan zitten we die zomer iig goed qua warmte.
Lekker bibberen op het Eurovision Village plein in Reykjavik *O*
Ik moest vanochtend ook ineens weer denken aan onze stampvolle singalong Vlaams-Nederlandse metro-rit naar huis na de juryshow.
O+
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 30 mei 2018 @ 16:12:12 #147
163650 Greys
pi_179492430
quote:
1s.gif Op woensdag 30 mei 2018 16:05 schreef Cee het volgende:

[..]

Lekker bibberen op het Eurovision Village plein in Reykjavik *O*
Ik moest vanochtend ook ineens weer denken aan onze stampvolle singalong Vlaams-Nederlandse metro-rit naar huis na de juryshow.
O+
LAIIIILALALA LAIIIILALALA LAILALA DE TROUBADOURRRRR O+ _O-

Van die onvergetelijke momenten. En zo veel leuker dan het tevens onvergetelijke achter de asfaltwagen aanrennen moment in België _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † woensdag 30 mei 2018 @ 16:18:19 #148
43556 miss_dynastie
pi_179492529
quote:
1s.gif Op woensdag 30 mei 2018 10:15 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja :D

En was het bij jou ook binnen no time weer net zo warm binnen nadat je de voordeur weer dicht deed omdat je die nou eenmaal lastig de hele nacht open kunt laten staan? :P
De mister wil van die tralies voor de voordeur installeren zodat we de voordeur open kunnen laten staan. Ik ben niet eens tegen _O-
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 30 mei 2018 @ 16:37:37 #149
163650 Greys
pi_179492939
quote:
1s.gif Op woensdag 30 mei 2018 16:18 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

De mister wil van die tralies voor de voordeur installeren zodat we de voordeur open kunnen laten staan. Ik ben niet eens tegen _O-
Ik las tot drie keer toe 'minister' en dacht 'wát moeten we nu weer' :') :@ _O-

Maar met dit weer is het niet eens zo'n slecht idee idd :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_179493789
quote:
10s.gif Op woensdag 30 mei 2018 16:37 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik las tot drie keer toe 'minister' en dacht 'wát moeten we nu weer' :') :@ _O-

Maar met dit weer is het niet eens zo'n slecht idee idd :D
_O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  † In Memoriam † woensdag 30 mei 2018 @ 22:22:26 #151
368283 ato
pi_179499203
quote:
10s.gif Op woensdag 30 mei 2018 16:37 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik las tot drie keer toe 'minister' en dacht 'wát moeten we nu weer' :') :@ _O-

Maar met dit weer is het niet eens zo'n slecht idee idd :D
_O-

Maar meiden een ventilator doet wonderen en niet meer klagen nu. :P
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 30 mei 2018 @ 22:26:32 #152
163650 Greys
pi_179499279
quote:
1s.gif Op woensdag 30 mei 2018 22:22 schreef ato het volgende:

[..]

_O-

Maar meiden een ventilator doet wonderen en niet meer klagen nu. :P
We hebben op het werk 7 ventilators aan staan en inmiddels klagen ook degenen die vorige week nog riepen dat ik niet zo moest klagen. Geloof me, op sommige plekken is er echt niet tegenaan te ventilatorren _O-

Maar vanavond valt het wel mee O+ En ik zie een wat koeler weekend in het vooruitzicht O+ Daar word ik gelukkig van O+

En die wéér hete week daarna zien we dan wel weer. Aftellen naar vrijdag nu *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator woensdag 30 mei 2018 @ 22:39:57 #153
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_179499545
Actual footage van bij Greys op het kantoor met de 7 ventilatoren:
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  † In Memoriam † woensdag 30 mei 2018 @ 22:40:07 #154
368283 ato
pi_179499547
quote:
10s.gif Op woensdag 30 mei 2018 22:26 schreef Greys het volgende:

[..]

We hebben op het werk 7 ventilators aan staan en inmiddels klagen ook degenen die vorige week nog riepen dat ik niet zo moest klagen. Geloof me, op sommige plekken is er echt niet tegenaan te ventilatorren _O-

Maar vanavond valt het wel mee O+ En ik zie een wat koeler weekend in het vooruitzicht O+ Daar word ik gelukkig van O+

En die wéér hete week daarna zien we dan wel weer. Aftellen naar vrijdag nu *O*
Ik begrijp het wel hoor, op ons kantoor is de klimaat ook zo slecht.
In de winter is het te koud en in de zomer is het te heet.

Er komt voor deze problemen een onderhoudsmonteur, maar ergens doet hij het niet goed.
Als het maar goedkoop is, voordeel is dat het zo'n flirtende charmeur is dat dan weer wel. _O-
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † woensdag 30 mei 2018 @ 22:40:43 #155
368283 ato
pi_179499567
quote:
10s.gif Op woensdag 30 mei 2018 22:39 schreef ijs_beer het volgende:
Actual footage van bij Greys op het kantoor:
[ afbeelding ]
_O-
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 30 mei 2018 @ 22:42:59 #156
163650 Greys
pi_179499610
quote:
10s.gif Op woensdag 30 mei 2018 22:39 schreef ijs_beer het volgende:
Actual footage van bij Greys op het kantoor met de 7 ventilatoren:
[ afbeelding ]
_O- _O-

Van de week kwam een van de honden van m'n baas zo vanuit het hondenbadje in hun tuin dwars door hun huis het kantoor in gesjeesd. Van top tot teen kleddernat. Geweldig gezicht :D Zal vragen of ze dat volgende week niet gewoon elke dag een paar keer kan doen en dan naast mij uitschudden graag. :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † woensdag 30 mei 2018 @ 22:46:18 #157
368283 ato
pi_179499707
quote:
1s.gif Op woensdag 30 mei 2018 22:42 schreef Greys het volgende:

[..]

_O- _O-

Van de week kwam een van de honden van m'n baas zo vanuit het hondenbadje in hun tuin dwars door hun huis het kantoor in gesjeesd. Van top tot teen kleddernat. Geweldig gezicht :D Zal vragen of ze dat volgende week niet gewoon elke dag een paar keer kan doen en dan naast mij uitschudden graag. :P
O+
Honden zijn zo leuk, vanmiddag zag ik een vriend van mij. Had ik een tijdje niet gezien.
Hij ging direct bij mij liggen en bleef bij mij liggen zo lief.
Life can be a bitch, so like it..
pi_179499730
quote:
1s.gif Op woensdag 30 mei 2018 22:46 schreef ato het volgende:

[..]

O+
Honden zijn zo leuk, vanmiddag zag ik een vriend van mij. Had ik een tijdje niet gezien.
Hij ging direct bij mij liggen en bleef bij mij liggen zo lief.
Die vriend of zijn hond? :D
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  † In Memoriam † woensdag 30 mei 2018 @ 22:49:15 #159
368283 ato
pi_179499788
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2018 22:47 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Die vriend of zijn hond? :D
Hahaha beiden..
Nee hoor de hond, ik kreeg wel een kus en knuffel van vriend.

Nu ik het zo terug lees, moet ik hard op lachen.
Life can be a bitch, so like it..
  Moderator woensdag 30 mei 2018 @ 22:53:41 #160
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_179499892
Goed afgericht die vriend _O-
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')