Ze janken omdat ze door Ivan in een hoek zijn gedreven en ik weet zéker dat er nog geld is ergens.quote:Op zondag 27 mei 2018 19:50 schreef Is-It-Heaven het volgende:
Dat slappe gejank elke keer krijg je toch ook wat van. Het lukt niet dus gaan we janken.
Jij een chiwawa waar niemand op reageert. Veel geluk volgende keerquote:
In ieder geval als ofquote:Op zondag 27 mei 2018 19:55 schreef rowan634 het volgende:
[..]
dat mag niet meer
hij moet wel gezellig doen
Hij valt vreselijk door de mand als een niet-sociaal persoon.quote:Op zondag 27 mei 2018 19:52 schreef BirdsEyeView het volgende:
Ivan kan het niet, niet meer.
Wel eerlijk
De stakker wil nog even punten scorenquote:Op zondag 27 mei 2018 19:55 schreef BirdsEyeView het volgende:
[..]
Dat is idd wat hij nu min of meer van Ivan verwacht.
Ze zouden ze die hele caravan overhoop moeten laten halen. Gewoon zodat iedereen het zeker weetquote:Op zondag 27 mei 2018 19:56 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ze janken omdat ze door Ivan in een hoek zijn gedreven en ik weet zéker dat er nog geld is ergens.Schuldgevoel doet gekke dingen met mensen, je zag dat ze steeds nerveuzer werden.
Wie?quote:Op zondag 27 mei 2018 19:56 schreef Koekiebakkie het volgende:
Hopen dat Rienk straks het geld in de fik steekt.
Juist. Zo raak weer!quote:
Heb je de tweeling als bij jullie als logees voor een maand uitgenodigd. Lekker de meiden opvangen na al het leed wat ivan hun heeft aangedaan.quote:Op zondag 27 mei 2018 19:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hij valt vreselijk door de mand als een niet-sociaal persoon.
Een naar, min persoon. Ik denk dat het zo'n beetje de grootste miscast van DGK en Utopia bij elkaar is.
quote:Op zondag 27 mei 2018 19:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Een naar, min persoon. Ik denk dat het zo'n beetje de grootste miscast van DGK en Utopia bij elkaar is.
Het is Chihuahua.quote:Op zondag 27 mei 2018 19:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij een chiwawa waar niemand op reageert. Veel geluk volgende keer
Hij is eerlijk dan die 2 krengen en Bas bij elkaarquote:Op zondag 27 mei 2018 19:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Goed dat Ivan hun huur eraf heeft gehaald, die voelde al nattigheid.quote:Op zondag 27 mei 2018 19:50 schreef Prulke het volgende:
Ze biecht op dat ze een sleutel jat, daarover liegt, BV2 is nagenoeg leeg
En nu moeten we leuk doen samen en door als 1 gezamelijke BV?
Tja.quote:Op zondag 27 mei 2018 19:57 schreef Ranah het volgende:
wat raar dat bas die hier bij een ademhaling al wordt afgemaakt toch zo,n beetje de beste vriend van ivan is, ziet ivan het zo verkeerd?
Nee hoor.quote:
Ik heb van niemand daar een hoge pet op.quote:Op zondag 27 mei 2018 19:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Misschien door beïnvloeding van Chip?quote:Op zondag 27 mei 2018 19:50 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja wat een slecht voorbeeld voor de jeugd. Wat een idioot gedrag hebben die twee. Hoe zijn die in godsnaam opgevoed.
Die mormels hebben gewoon nog een heel stuk opvoeding nodig ...zijn schijnbaar met alles weggekomen met een paar traantjes...quote:Op zondag 27 mei 2018 19:50 schreef StruisZVeugelT het volgende:
leuk hebben met die 2 mormels
hoe dan
verschrikkelijk,...
meiden hebben zich prima laten zien
beter het blijft binnen
en die spermahut van Kolder en sjemiel
Schuld??quote:Op zondag 27 mei 2018 19:56 schreef pollewop77 het volgende:
Die koppen van de twins ook, het straalt er van af, de schuld
Toegeven zullen ze nooit.
En maar roepen sorry chipp (dit is echt gewoon eng)
Kriegel echt bulten krijg ik ervan.quote:Op zondag 27 mei 2018 19:57 schreef kkka3 het volgende:
[..]
De stakker wil nog even punten scoren![]()
Ivan leek ook daarover geirriteerd
Bas denkt alleen maar aan Bas, verplaatst zich niet in Ivan
Is het ook, maar ze probeert het te laten gelovenquote:Op zondag 27 mei 2018 19:57 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zie het eerder als gigantisch voor schut staan.
ik ook, maar toen was hij ook echt anders.. leek het.quote:Op zondag 27 mei 2018 19:59 schreef BirdsEyeView het volgende:
[..]
Kriegel echt bulten krijg ik ervan.
En ik was ooit zoooooooooooo voor bas
Over frustraties er uitgooien of juist binnenhoudenquote:Op zondag 27 mei 2018 19:58 schreef sjampoeh het volgende:
wat heb je eraan om het uit te spreken, zegt meh dat ?
quote:Op zondag 27 mei 2018 19:58 schreef Dotteke het volgende:
Ik heb op de valreep nog even mijn best gedaan
UTO / Streamverslagen#29
En dan keihard zeggen was het even vergeten.....quote:Op zondag 27 mei 2018 19:59 schreef FreshFruit72 het volgende:
3 uur om een sleutel gezocht,die een wijf in haar BH had verstopt.Mag je dan kwaad zijn?
Of ben ik nu gek?
Normaal janken ze dat het in hun gezicht gezegd moet worden en niet tegen anderequote:Op zondag 27 mei 2018 19:59 schreef Koos1958 het volgende:
Ivan heeft teveel achterbaksheid of tranen gezien. Hij mag niet persoonlijk in hun gezicht over hun praten.
Waarom verbaast mij dat niet. Van Bas ook niet. Die twee bonden niet voor niets de laatste tijd.quote:Op zondag 27 mei 2018 19:48 schreef Koos1958 het volgende:
Mehmet zegt ik vind het heel vervelend hoe jij nu doet tegen ivan.
Fay is altijd de redelijkheid zelve geweest. Die achterlijke neanderthaler is de grote sfeerverzieker .quote:
Ze hebben niet eens door dat ze dit zelf veroorzaakt hebbenquote:Op zondag 27 mei 2018 19:59 schreef FreshFruit72 het volgende:
3 uur om een sleutel gezocht,die een wijf in haar BH had verstopt.Mag je dan kwaad zijn?
Of ben ik nu gek?
dat is niet meer te redden ,..quote:Op zondag 27 mei 2018 19:59 schreef snetje het volgende:
[..]
Die mormels hebben gewoon nog een heel stuk opvoeding nodig ...zijn schijnbaar met alles weggekomen met een paar traantjes...
Ik wil niet veel zeggen maar ze komen er bij Ivan nog makkelijk mee weg. Aanstelsters.quote:Op zondag 27 mei 2018 19:59 schreef FreshFruit72 het volgende:
Of ben ik nu gek?
Ivan heeft schijt en gaat zich niet inhouden. Vind dat hij zich wel degelijk aan het inhouden is. Geen mooie prietpraat voor de titel. Paar nachtjes en hij hoeft die lui niet meer te zien.quote:Op zondag 27 mei 2018 19:51 schreef rowan634 het volgende:
mehmet: je tast wel je omgeving aan zo
mehmet is echt een beetje pussy geworden deze laatste week
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop crying about being a doormat and get the hell off the floor
161 euro opmaken.quote:Op zondag 27 mei 2018 20:01 schreef kkka3 het volgende:
Twins gaan zo de financien nog even doen
IS ER NIET MEER
Ik denk dat daar wel een jaar voor nodig is.quote:Op zondag 27 mei 2018 19:57 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Heb je de tweeling als bij jullie als logees voor een maand uitgenodigd. Lekker de meiden opvangen na al het leed wat ivan hun heeft aangedaan.
wie verstopte de telefoonquote:Op zondag 27 mei 2018 19:59 schreef FreshFruit72 het volgende:
Of ben ik nu gek?
gezellig de finale van de ideale samenleving...wat een zieligheid en een ellende...quote:Op zondag 27 mei 2018 20:00 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Over frustraties er uitgooien of juist binnenhouden
Ivan kan niks meer binnenhouden, zegt ie eerlijk
Twins janken
Twins vragen Ivan niet meer tegen ze te praten, nog gekkerquote:Op zondag 27 mei 2018 20:02 schreef goldback het volgende:
[..]
gezellig de finale van de ideale samenleving...wat een zieligheid en een ellende...
bas en mehmet willen hetzelfdequote:Op zondag 27 mei 2018 20:02 schreef kkka3 het volgende:
Kan Bas zich please weer gewoon gaan lamzuipen
zijn waarheid.quote:Op zondag 27 mei 2018 20:02 schreef krabje het volgende:
dus ivan mag tegen hun niks zeggen hahahahah terecht dat ivan zegt dan kunnen jullie niet tegen de waarheid.
nou ja.. hij hield ook iets achter ..liet anderen ook uren zoekenquote:Op zondag 27 mei 2018 20:03 schreef Verida het volgende:
[..]
Ja, dat is natuurlijk ook wel echt met elkaar te vergelijken
En dat werd steeds erger. Ze hebben de afgelopen tijd geen zak voor de groep gedaan, niets, alleen voor zichzelf bezig geweest.quote:Op zondag 27 mei 2018 20:01 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Ze hebben niet eens door dat ze dit zelf veroorzaakt hebben
- afsplitsen van de groep
- zelf eten bereiden
- drieling/vierling spelen
- met zichzelf bezig zijn
- niet meehelpen
- geen groepsbelangen zien
Het is een primitieve neanderthaler, wiens sociale vaardigheden net zo weinig ontwikkeld zijn als zijn taalvaardigheid.quote:Op zondag 27 mei 2018 19:57 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Hij is eerlijk dan die 2 krengen en Bas bij elkaar
Ze hebben het bloed onder de nagels gehaald door geen zak te doen, ja voor hun zelf. Vandaag lagen ze ook op bed ipv iets op te ruimenquote:Op zondag 27 mei 2018 20:00 schreef Copycat het volgende:
Ivan is zo pissed, en naar wat ik begrijp van het afgelopen weekend is dat ook zo terecht.
Geld als macht gebruiken? huh?quote:Op zondag 27 mei 2018 20:03 schreef BirdsEyeView het volgende:
Hoppa en weer Bas tegen IVan.
Niet eens onterecht wat hij zegt: Ivan gebruikt geld als macht.
Maar Bas flapdrol, draaikont, schijtbak houd beter je mond
Nou ik hem heb klappen zien geven met boksen.quote:Op zondag 27 mei 2018 20:03 schreef pollewop77 het volgende:
Ivan mag wel uitkijken als hij woensdag de poort uit loopt
Chipp en zijn conjo's bij de poort
Toen Ivan zei dat hij met de andere meid in gesprek was zag je ze beiden schrikken. Die zijn niks gewend zónder elkaar, ziekelijk.quote:Op zondag 27 mei 2018 19:52 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
En altijd weer hetzelfde liedje.
Er is een vraag aan Demi gesteld en die andere hanglip wil antwoord geven.
Het is niet zo heel gek dat Demi niet uit haar woorden kan komen, die andere lellebel zit er verdomme steeds tussen.
Snoer die Fay haar bek!
Mehmet wil er voor Ivan zijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |