Dat soort shit inderdaadquote:Op zondag 27 mei 2018 14:57 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
"you can't arrest me, i'm a souvereign citizen."
Als de bliksem weghalen bij die mafklapperquote:
ditquote:Op zondag 27 mei 2018 15:01 schreef hugecooll het volgende:
Maar ff in de gaten houden of rekeningen nog betaald worden met zn soevereine ongein
Rekeningen betaal ik gelukkigquote:Op zondag 27 mei 2018 15:01 schreef hugecooll het volgende:
Maar ff in de gaten houden of rekeningen nog betaald worden met zn soevereine ongein
je zit er al aanvastquote:
Gebruik je pussypower dan. Pikstraf krijgt de meeste mannen wel weer recht op de lijn.quote:
Dat zou mooi zijn;quote:Op zondag 27 mei 2018 15:03 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
[..]
je zit er al aanvast
bereid je voor op je prepperleven in de wildernis.
Dat. Neuk het systeem.quote:
Nee, heeft ook nog een goede baan ook!quote:Op zondag 27 mei 2018 18:50 schreef Sander166 het volgende:
Die vriend van je is zeker een uitkeringstrekker met te veel vrije tijd?
Pijp hem als straf.quote:Op zondag 27 mei 2018 14:55 schreef Brybry het volgende:
Echt, die vriend van mij is de laatste tijd al niet te pruimen. Overal maakt hij een discussie van, de kleinste dingen en begint dan te ranten als een debiel.
Maar nu lieve mensen, meneer heeft iets gezien over "soevereine mensen" en ja hoor dat is het helemaal! De overheid heeft ons in de tang en hij snapt wel waarom hij zich vaak niet happy voelt. De hele wereld is gek!! Hij uiteraard niet...
Klacht: Vriend is niet te pruimen en begint als klap op de vuurpijl ook nog een complotgekkie te worden
The good old days. Geniet ervan zolang het kanquote:Op zondag 27 mei 2018 19:52 schreef Aiciu het volgende:
Dit is weer zo'n topic waarop je je realiseert dat vrijgezel zijn het beste is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |