Bruiloft.quote:Op zondag 27 mei 2018 12:14 schreef Molo het volgende:
Bij wat voor gelegenheden draag je dit soort zaken eigenlijk?
De leren muts als ik in een cabrio rijd, de 'KGB-muts' als het fucking koud is (en toen ik nog Lada reed droeg ik m vaak).quote:Op zondag 27 mei 2018 12:14 schreef Molo het volgende:
Bij wat voor gelegenheden draag je dit soort zaken eigenlijk?
Comicconquote:Op zondag 27 mei 2018 14:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Deze een tijd terug ook gekocht, maar nog geen geschikte gelegenheid gevonden hem te dragen
Past bij je baard!quote:Op zondag 27 mei 2018 14:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Deze een tijd terug ook gekocht, maar nog geen geschikte gelegenheid gevonden hem te dragen
cool. Dat er een lafa aankomt en iemand met zo’ n muts uitstapt.quote:Op zondag 27 mei 2018 13:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De leren muts als ik in een cabrio rijd, de 'KGB-muts' als het fucking koud is (en toen ik nog Lada reed droeg ik m vaak).
Je bent getrouwd met een Action/kringloop hoed op?quote:Op zondag 27 mei 2018 19:32 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb allerlei hoedjes en aanverwanten, draag ze graag. Van strooien zonnehoed tot vintage wollen kangol baretten en andere winterse hoofddeksels. Pas nog deze blauwe gekocht https://www.action.com/nl-nl/p/trilby-hoed-/. Meestal koop ik mijn hoofdeksels bij de kringloop.
Dit was mijn hoed toen we geregistreerde partners werden [ afbeelding ]
mijn jurk, laarzen en tas waren ook van de kringloop en het jasje en overhemd van Symph ook. Hoed zal oorspronkelijk niet heel goedkoop zijn geweest, tweedehands moest hij zelfs nog ¤15 kosten.quote:Op maandag 28 mei 2018 19:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Je bent getrouwd met een Action/kringloop hoed op?
tnx. Met mijn cloche op word ik door Symph altijd Miss Marple genoemd.quote:Op maandag 28 mei 2018 19:21 schreef Voxs het volgende:
Waarom niet, ik vind het erg leuk Doedezemaar![]()
In de herfst draag ik vaak een Cloche hoed. Met deze warmte een stro flaphoed. HoedenJammer dat ze niet vaker worden gedragen.
hahaquote:Op maandag 28 mei 2018 19:26 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
tnx. Met mijn cloche op word ik door Symph altijd Miss Marple genoemd.
hij zegt altijd: jou staat ook alles he? Dus dit zal dan ook wel een compliment zijn, denk ik dan maar.quote:Op maandag 28 mei 2018 19:28 schreef Voxs het volgende:
[..]
hahaik hoop dat je dat als compliment opvat!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |