Jij bent leuker om te zien maar mijn ogen zijn weer mooierquote:Op zondag 27 mei 2018 03:22 schreef Anneloos het volgende:
Vooral pijnlijk, I guess! Wel goed de huid hydrateren met creme anders ga je vervellen, daar krijg je pas een tyfuskop van!
En dat lelijk zijn zal wel meevallen
Ja, heb jij mooie ogen? Wat voor kleur zijn ze?quote:Op zondag 27 mei 2018 03:29 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Jij bent leuker om te zien maar mijn ogen zijn weer mooier![]()
Pijnlijkheid valt mee, maar het ziet er niet uit.
Normaal heb ik eigenlijk nooit een zonnebril op. Nu dus wel. Daar ben ik dus geen kreeft :/ Ook al zo lekker fraai maar niet heus.
Nu zijn ze groenig. En soms vind ik ze juist weer blauwig.quote:Op zondag 27 mei 2018 03:31 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ja, heb jij mooie ogen? Wat voor kleur zijn ze?
Och ja. Je trekt wel weer bij natuurlijk!
Klinkt mooiquote:Op zondag 27 mei 2018 03:32 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Nu zijn ze groenig. En soms vind ik ze juist weer blauwig.
En soms rood doorlopen of glazig als ik er weer teveel in heb gewreven vanwege pollen in de lucht.
Maar meer vanwege het vervellen nu nogquote:Op zondag 27 mei 2018 10:31 schreef Blue_note het volgende:
Die creme heeft nu geen zin meer. De zeer gevaarlijke schade is al ontstaan.
Pus?quote:Op zondag 27 mei 2018 03:32 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Nu zijn ze groenig. En soms vind ik ze juist weer blauwig.
En soms rood doorlopen of glazig als ik er weer teveel in heb gewreven vanwege pollen in de lucht.
Zo' n plofkop heb ik gelukkig nietquote:
Of het echt supergevaarlijk is weet ik niet. Persoonlijk heb ik het idee dat dat nogal overdreven wordt. Neemt niet weg ik me volgende keer wel in moet smeren.quote:Op zondag 27 mei 2018 10:31 schreef Blue_note het volgende:
Die creme heeft nu geen zin meer. De zeer gevaarlijke schade is al ontstaan.
Ik heb al een keer of 6 iets moeten laten weghalen wat niet goed bleek te zijn.quote:Op zondag 27 mei 2018 11:07 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Zo' n plofkop heb ik gelukkig niet
En inmiddels ook een stuk minder rood.
[..]
Of het echt supergevaarlijk is weet ik niet. Persoonlijk heb ik het idee dat dat nogal overdreven wordt. Neemt niet weg ik me volgende keer wel in moet smeren.
Denk dat het gewoon mn bezwete voorhoofd is geweest, in combinatie met het zonnetje dat een en ander heeft versneld. Normaal heb ik echt niet binnen een paar uurtjes een rood hoofd.
Laatste keer dat ik dat kan herinneren was na een paar uurtjes zeilen. Dan gaat het ook rap opeens.
Maar durf je met 100% stelligheid te beweren dat dat komt door in het zonnetje te lopen?quote:Op zondag 27 mei 2018 11:09 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Ik heb al een keer of 6 iets moeten laten weghalen wat niet goed bleek te zijn.
Dus ja, schadelijk is het zeker.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |