SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM TAFEL
Die 2 liggen nu achter in 'n busje verpakt in 'n dwangbuisquote:Op zondag 27 mei 2018 01:25 schreef Angel79 het volgende:
Denk dat de 2 demonen helemaal para geworden zijn nu.Zullen zo ook wel zeggen dat ivan achter de verdwenen filmpjes zit.
Of ze zijn achter aan het moeten hoe oneeerwwwwwwlijk het allemaal is![]()
![]()
![]()
Ik zag twee beren ...quote:Op zondag 27 mei 2018 01:25 schreef Ghostbuster het volgende:
Ivan moet gewoon zingen Bolke Bolke de beer..
Vies hoorquote:Op zondag 27 mei 2018 01:27 schreef mevrouwdebok het volgende:
Het zat eraan te komen : uitlokking tot agressie van Ivan
Nee, dit gedrag gaat hem geen goed doen.quote:Op zondag 27 mei 2018 01:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
Mooi toch, hij helpt zijn eigen kans voor de overwinning om zeep.
Die wandelende vulkaan zal wel weer lava spuwen.quote:Op zondag 27 mei 2018 01:25 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Echt wel.
Dat zie je alleen al aan de lengte van de streamlock
en zien we dit over een paar dagen in de uitzendingquote:Op zondag 27 mei 2018 01:28 schreef Bonken het volgende:
Ben niet zo van de complotten, maar volgens mij is er dikke ruzie tussen de twins en Ivan en heeft de regie ingegrepen
Nee joh... er is er maar 1 die nu aan het flippen is ...exorcist Demion...quote:Op zondag 27 mei 2018 01:27 schreef mevrouwdebok het volgende:
Het zat eraan te komen : uitlokking tot agressie van Ivan
misschien heeft ivan ze wel naakt uitgefoeterd?quote:Op zondag 27 mei 2018 01:29 schreef Angel79 het volgende:
Sl nu omdat ze even moeten w88 tot ivan uit de douche is hoop ik.Wil die strijd wel zien
💪👍quote:Op zondag 27 mei 2018 01:27 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die 2 liggen nu achter in 'n busje verpakt in 'n dwangbuis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |