SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was meesterlijk van Bas jaquote:Op zaterdag 26 mei 2018 20:55 schreef snetje het volgende:
Fay heeft geen stemmen gehad gisteren .....
Die 6 van Demi dan...
Ik hoor Zout en Peper.quote:
Corky Fay?quote:Op zaterdag 26 mei 2018 20:58 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Zij klinkt ook aardig bezopen of nie
Nee.quote:
Die zat net hun haar te aaienquote:Op zaterdag 26 mei 2018 21:06 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
Opdringerig schuimpje.
Hij lijkt meer op die ene van The Young Ones.quote:
quote:Op zaterdag 26 mei 2018 21:06 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hij lijkt meer op die ene van The Young Ones.
quote:Op zaterdag 26 mei 2018 21:08 schreef pullup het volgende:
Twin: " Hey Ivan...waar ben je nou boos ove.." SL
quote:Op zaterdag 26 mei 2018 21:06 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hij lijkt meer op die ene van The Young Ones.
Als straks iedereen weg is, wordt dat één hele lange SL als Ivan compleet uit z'n plaat gaat. Zin in!quote:Op zaterdag 26 mei 2018 21:08 schreef pullup het volgende:
Twin: " Hey Ivan...waar ben je nou boos ove.." SL
Ja dat. Of een ingestorte set van jurassic park.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 21:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het net zo'n scene als uit een 'na de bom'-film.
Oh ja, dat kan ook.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 21:09 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Ja dat. Of een ingestorte set van jurassic park.
Die hangmatten zijn wel heel leuk.quote:
Hoop Dat beergate nog een vervolg krijgt strakkies idd.Demon is volgens mij straalbezopen dus dat gaat leuke beelden opleverenquote:Op zaterdag 26 mei 2018 21:09 schreef zonnebloem83 het volgende:
[..]
Als straks iedereen weg is, wordt dat één hele lange SL als Ivan compleet uit z'n plaat gaat. Zin in!
Dit feest begint pas om 22.05quote:Op zaterdag 26 mei 2018 21:11 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Hoop Dat beergate nog een vervolg krijgt strakkies idd.Demon is volgens mij straalbezopen dus dat gaat leuke beelden opleveren![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 26 mei 2018 21:13 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
"sorry mevrouw, u heeft genoeg gehad"
[ afbeelding ]
Die tandjes op rechts.quote:
quote:
gelukkig een streamlockquote:
En SL...terechtquote:
Hoop dat hij het aan achter overlaat......zou het zo zonde vinden als hij uit zijn plaat gaat ook al staat hij in zijn recht.....maar dan heeft hij dat weer achter zijn kont hangen.....zo van zie je wel hij iheeft nog steeds een kort lontje en de andere twee gaan rustig een andere kant uitkijken.....quote:
Kensingston, Alanis Morissette.quote:
is vrouw tand de moeder van misstiet ?quote:Op zaterdag 26 mei 2018 21:18 schreef PoezeligDing het volgende:
Oja, het laatste half uur zou er een verrassingsoptreden zijn.
4k in een teddybeerquote:Op zaterdag 26 mei 2018 21:21 schreef PoezeligDing het volgende:
Waarom is Ivan kwaad op de twins, was er iets specifieks voorgevallen?
is tegen hem gezegd dat er 4k in de beren zitquote:Op zaterdag 26 mei 2018 21:21 schreef PoezeligDing het volgende:
Misschien omdat ze 4000 euro achterovergedrukt hebben?quote:Op zaterdag 26 mei 2018 21:21 schreef PoezeligDing het volgende:
Ze hebben niets gedaan, vooral zichzelf gepromoot. Maar dat is natuurlijk wel een beetje hoe het altijd al ging.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 21:21 schreef PoezeligDing het volgende:
Gffrquote:Op zaterdag 26 mei 2018 21:21 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Misschien omdat ze 4000 euro achterovergedrukt hebben?
Schattig hèquote:Op zaterdag 26 mei 2018 21:00 schreef Bumfuzzle het volgende:
Zelfs vanaf een afstandje zie je Demi soms nog recht in de camera kijken.
Spaarpotquote:
Wat is een Arac?quote:
quote:
Die zijn nog met de kinderen aan het spelenquote:
De supermarkt jaquote:
okayquote:Op zaterdag 26 mei 2018 21:27 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
arac heet erik , is een schuimpje aka utofan
na jaquote:Op zaterdag 26 mei 2018 21:26 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
wat een verjaardag he, dag van je leven
talpa geeft geen fuck om dit feest en uto 1quote:Op zaterdag 26 mei 2018 21:28 schreef HiDiHo het volgende:
Valt mij toch tegen dat er geen oud-bewoners te gast zijn
Wat zit er in die blikjes?quote:Op zaterdag 26 mei 2018 21:27 schreef Bumfuzzle het volgende:
Meh drinkt het ene blikje na het andere.![]()
Hoop dat er nog ruzie komt straks.
Volgens mij welquote:Op zaterdag 26 mei 2018 21:19 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
is vrouw tand de moeder van misstiet ?
ja mij ook. Misschien komen die woensdag en mag billy de poort dicht doenquote:Op zaterdag 26 mei 2018 21:28 schreef HiDiHo het volgende:
Andrea toch?quote:Op zaterdag 26 mei 2018 21:28 schreef HiDiHo het volgende:
Die was er al voor het feest begon.. Dagje uit voor Badcrabquote:Op zaterdag 26 mei 2018 21:28 schreef Bumfuzzle het volgende:
Die zangeres met die rooie jurk loopt er ook nog
Dat dusquote:Op zaterdag 26 mei 2018 21:28 schreef rowan634 het volgende:
[..]
talpa geeft geen fuck om dit feest en uto 1
jammer want het had iets leukers kunnen worden
Of die gozer die het verteld heeft moet hier meelezen ...quote:Op zaterdag 26 mei 2018 21:28 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Is dat ook echt waar van die 4 K in die beer?
Waren ook nog de beste act van de dag.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 21:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Die was er al voor het feest begon.. Dagje uit voor Badcrab
kevin recourt (dansleraar en tempation verleider) vertelde het aan ivanquote:Op zaterdag 26 mei 2018 21:29 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Of die gozer die het verteld heeft moet hier meelezen ...
maar 1 manier om achter te komen ✂️quote:Op zaterdag 26 mei 2018 21:28 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Als iemand weet wanneer dat erin gestopt is mag die het zeggenquote:Op zaterdag 26 mei 2018 21:28 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Hoeveel % is dat?quote:
quote:Op zaterdag 26 mei 2018 21:30 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
maar 1 manier om achter te komen ✂️
Ow echt? Whahahahaquote:Op zaterdag 26 mei 2018 21:30 schreef rowan634 het volgende:
[..]
kevin recourt (dansleraar en tempation verleider) vertelde het aan ivan
quote:Op zaterdag 26 mei 2018 21:29 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Toen ze hem weer dicht gingen naaienquote:Op zaterdag 26 mei 2018 21:30 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als iemand weet wanneer dat erin gestopt is mag die het zeggen
Ivan gaat vannacht los op een beer.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 21:30 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Elke keer na een markt een aantal briefjes.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 21:30 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja en hij woont in Heerhugowaard, kwam daar voor Kevin ...quote:Op zaterdag 26 mei 2018 21:30 schreef rowan634 het volgende:
[..]
Is dat ook ooit op de streams geweest?quote:Op zaterdag 26 mei 2018 21:30 schreef rowan634 het volgende:
[..]
Niemand hier heeft gezien dat ze geld in die beer hebben gestoptquote:Op zaterdag 26 mei 2018 21:28 schreef Gizmogirl28 het volgende:
tijdje terug, toen keetje wegging, waren ze de beer waar fay in had gezeten aan het dichtnaaienquote:Op zaterdag 26 mei 2018 21:30 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 mei 2018 21:30 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
5.quote:
quote:Op zaterdag 26 mei 2018 21:30 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
kevin the dancerquote:Op zaterdag 26 mei 2018 21:29 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hmz, valt tegen.quote:
Ah wel ja.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 21:31 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Niemand hier heeft gezien dat ze geld in die beer hebben gestopt
op mijn blikje staat 5 %quote:
filmpje van DGKtegengas:quote:Op zaterdag 26 mei 2018 21:31 schreef yaello het volgende:
[..]
Is dat ook ooit op de streams geweest?
Wat schattig.quote:
Hier staat 7:quote:
Misschien hebben ze het erover gehad. Ik weet het niet, vandaar mijn vraag.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 21:31 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Niemand hier heeft gezien dat ze geld in die beer hebben gestopt
quote:Op zaterdag 26 mei 2018 21:32 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Hier staat 7:
https://particulier.horec(...)la-blik-tray-12x25cl
Ik weet het niet, ik drink het niet.
Zal wel 5 zijn dan
Een van de aannames die hier al zijn gedaan, nooit bewijs gezien.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 21:32 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Misschien hebben ze het erover gehad. Ik weet het niet, vandaar mijn vraag.
quote:Op zaterdag 26 mei 2018 21:32 schreef rowan634 het volgende:
[..]
filmpje van DGKtegengas:
Er is 4000 Euro gestolen - 26 mei 2018.
x6ke7ra
Zullen gedacht hebben Gina is er ook mee weg gekomen dat moeten wij ook kunnenquote:Op zaterdag 26 mei 2018 21:31 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
tijdje terug, toen keetje wegging, waren ze de beer waar fay in had gezeten aan het dichtnaaien
Volgens mij allebei nog daarquote:Op zaterdag 26 mei 2018 21:32 schreef DeKenau het volgende:
Ze hadden twee van die beren , is er een door Senna of Chipp meegegaan ?
neee, want met de massage van linda zat fay in de ene en zat de andere beer er naastquote:Op zaterdag 26 mei 2018 21:32 schreef DeKenau het volgende:
Ze hadden twee van die beren , is er een door Senna of Chipp meegegaan ?
Niet alles in de COS zijn aannames. De meesten melden ook wat ze zien.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 21:33 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Een van de aannames die hier al zijn gedaan, nooit bewijs gezien.
wat had gina gedaan dan?quote:Op zaterdag 26 mei 2018 21:34 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Zullen gedacht hebben Gina is er ook mee weg gekomen dat moeten wij ook kunnen
Precies en die beer hadden ze opengeknipt en na een markt weer dicht genaaid. En na elke markt/evenement drukten ze geld achterover. Dat hebben meerderen gezien en gehoord.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 21:35 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
neee, want met de massage van linda zat fay in de ene en zat de andere beer er naast
Zo toepasselijkquote:
Altijd met hun rug de cam blocken.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 21:36 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Precies en die beer hadden ze opengeknipt en na een markt weer dicht genaaid. En na elke markt/evenement drukten ze geld achterover. Dat hebben meerderen gezien en gehoord.
Moeten we die opschrijven, nee hoor, die wel etc etc.
Past goed bij utopia dusquote:Op zaterdag 26 mei 2018 21:37 schreef spapaars het volgende:
Wat een zielige vertoning dat eindfeest.
quote:Op zaterdag 26 mei 2018 21:37 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Altijd met hun rug de cam blocken.
ik ook nietquote:Op zaterdag 26 mei 2018 21:38 schreef Gooddeal het volgende:
Ik heb ze die beer wel dicht zien naaien. Geld erin stoppen heb ik niet gezien.
Ik kan het mij ook echt niet herinneren, al zou het mij niks verbazenquote:Op zaterdag 26 mei 2018 21:38 schreef Gooddeal het volgende:
Utopiaquote:Op zaterdag 26 mei 2018 21:37 schreef spapaars het volgende:
Wat een zielige vertoning dat eindfeest.
nee mijn ook niet, maar volgens mij heb ik het hier wel eerder dan vandaag voorbij zoen komenquote:Op zaterdag 26 mei 2018 21:38 schreef yaello het volgende:
[..]
Ik kan het mij ook echt niet herinneren, al zou het mij niks verbazen
dat doet hij opzekerquote:Op zaterdag 26 mei 2018 21:38 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Laten we hopen dat Ivan straks op onderzoek uitgaat en eens kijkt wat er in die beer zit.
Dan weten we het zeker.
Maar daar zorgen ze ook wel voorquote:Op zaterdag 26 mei 2018 21:38 schreef Gooddeal het volgende:
Of beide.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 21:40 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
dat doet hij opzeker
Of mehmet als deze het van iwan hoort
Geen...dit is utopiaquote:
dat is toch laura?quote:Op zaterdag 26 mei 2018 21:39 schreef sjampoeh het volgende:
gawd dat vrouwtje met geel vestje.. echt mr bean materiaal
Bizar..quote:Op zaterdag 26 mei 2018 21:09 schreef zonnebloem83 het volgende:
[..]
Als straks iedereen weg is, wordt dat één hele lange SL als Ivan compleet uit z'n plaat gaat. Zin in!
Die gele is ook geniaal daarquote:
Ja.quote:
Er is 750 cash naar het vliegtuigje gegaan,heeft Rob gisteren mee genomen.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 21:41 schreef Silves het volgende:
Over het geld in de beer, Dit zei kevin..En ze hebben wel degelijk zwartgeld , maar hebben dit op een andere plek gelegd, ook duidelijk gezien in de hut..waar ze het nu hebben weet ik niet, zou kunnen dat het in de lucht is geschoten, of met bezoek mee..hebben wel nog maar 3a4 op de bank!! denk dat dit kevin heeft gehoord, en er een beer van heeft gemaakt.
nee ik heb het hier op dit forum al eerder voorbij zien komen, nu zegt dat niet zoveel natuurlijk, maar lijkt me te toevalligquote:Op zaterdag 26 mei 2018 21:41 schreef Silves het volgende:
Over het geld in de beer, Dit zei kevin..En ze hebben wel degelijk zwartgeld , maar hebben dit op een andere plek gelegd, ook duidelijk gezien in de hut..waar ze het nu hebben weet ik niet, zou kunnen dat het in de lucht is geschoten, of met bezoek mee..hebben wel nog maar 3a4 op de bank!! denk dat dit kevin heeft gehoord, en er een beer van heeft gemaakt.
De twins hebben ferm campagne gevoerd. Als die idiote medebewoners niet zo walgelijk hadden gestemd, was dat niet nodig geweest.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 21:40 schreef Gooddeal het volgende:
Wat ik wel gezien heb vandaag is dat Ivan en bas hard gewerkt hebben.
Mehmet had iets meer tijd voor de vrouwtjes, maar deed altijd nog meer dan de dolle tweeling die gewoon geen kut gedaan hebben .
Walgelijk.
Ja, dit bedoel ik..nog eens een paar keer sushi besteld via de koerier, van alles..quote:Op zaterdag 26 mei 2018 21:42 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Er is 750 cash naar het vliegtuigje gegaan,heeft Rob gisteren mee genomen.
Meneer Recourt zal het wel weten..die heeft inside informationquote:Op zaterdag 26 mei 2018 21:41 schreef Silves het volgende:
Ze waren voor die tijd er al mee bezig.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 21:44 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
De twins hebben ferm campagne gevoerd. Als die idiote medebewoners niet zo walgelijk hadden gestemd, was dat niet nodig geweest.
Ergo: de anderen hebben het aan zichzelf te danken.
Nee, dat je zin hebt in een lange streamlock.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 21:44 schreef zonnebloem83 het volgende:
[..]
Dat die twins niets hebben bijgedragen vandaag of dat er straks een lange SL zal zijn?
quote:Op zaterdag 26 mei 2018 21:44 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
De twins hebben ferm campagne gevoerd. Als die idiote medebewoners niet zo walgelijk hadden gestemd, was dat niet nodig geweest.
Ze roepen dat iets te vaak, ze zijn toch behoorlijk onzeker over hun kansen.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 21:43 schreef markdeajaxfan het volgende:
mehmet wil niet dat zij winnen hij of ivan moet winnen
En het allermooiste is dat al die inspanning van die kutjes voor niets geweest is: Demi op 4 en Fay op 5....quote:Op zaterdag 26 mei 2018 21:44 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik heb ook gelezen dat het geld ergens anders is neergelegd.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 21:41 schreef Silves het volgende:
Is ook zo, ze haaden het eerst in de beer..in het keetje, dit hebben ze voor de camera verwisseld op ddie plek in het hutje..tja nu in de caravan ?? maar oke ze hebben wel 2 berenquote:Op zaterdag 26 mei 2018 21:42 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
nee ik heb het hier op dit forum al eerder voorbij zien komen, nu zegt dat niet zoveel natuurlijk, maar lijkt me te toevallig
Ah + een beer die dicht genaaid werd. Hoppa 1 en 1 is 2quote:Op zaterdag 26 mei 2018 21:45 schreef FreshFruit72 het volgende:
Er is een keer een gesprek tussen twins en Ivan geweest waar Fay verkondigde dat ze duizenden euro cash hadden.Later zei ze dat dit een geintje was.Ik denk dat toen dat dit verhaal de wereld in is gekomen.
kapper, flyers, spandoek, kleertjes, sieraden, posters, personal coach, nagelmevroi etc etc.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 21:44 schreef Silves het volgende:
[..]
Ja, dit bedoel ik..nog eens een paar keer sushi besteld via de koerier, van alles..
lauw?quote:Op zaterdag 26 mei 2018 21:46 schreef Bumfuzzle het volgende:
Mehmet pakt nog maar een blikkie![]()
Die heeft zo onderhand die halve wand opgezopen.
Dat denk ik.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 21:46 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ah + een beer die dicht genaaid werd. Hoppa 1 en 1 is 2
Zou heel goed kunnen.quote:
Het is eerder dat ik denk dat die er gaat komen, niet zozeer dat ik er zin in heb. Maar je hebt gelijk, verkeerd geformuleerd door mijquote:Op zaterdag 26 mei 2018 21:45 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee, dat je zin hebt in een lange streamlock.
Is dit fam van DE recourt? (ex van Huub en broer Bram?)quote:Op zaterdag 26 mei 2018 21:45 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Meneer Recourt zal het wel weten..die heeft inside information
quote:Op zaterdag 26 mei 2018 21:47 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Ze gaan die gele weg beamen met die laser![]()
[ afbeelding ]
Was ook een geintje. Ik heb het ze horen bekokstoven om Ivan op de kast te krijgen.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 21:45 schreef FreshFruit72 het volgende:
Er is een keer een gesprek tussen twins en Ivan geweest waar Fay verkondigde dat ze duizenden euro cash hadden.Later zei ze dat dit een geintje was.Ik denk dat toen dat dit verhaal de wereld in is gekomen.
Daar ga ik vanuit...geen idee eigenlijkquote:Op zaterdag 26 mei 2018 21:47 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Is dit fam van DE recourt? (ex van Huub en broer Bram?)
De twins dwongen mensen bijna om op hun te stemmen.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 21:47 schreef Gooddeal het volgende:
Ik heb overdag alleen maar een beetje meegelezen hier, en kreeg de indruk dat er veel twinfans waren.
Ik hoor nu alleen maar steunbetuigingen voor mehmet.
Maar toen is dat verhaal wel begonnen toch?quote:Op zaterdag 26 mei 2018 21:48 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Was ook een geintje. Ik heb het ze horen bekokstoven om Ivan op de kast te krijgen.
Linda kon er weer niet om lachen, de humorloze zure doos.
Heb ik gezien.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 21:49 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
De twins dwongen mensen bijna om op hun te stemmen.
Heb je het vliegtuigverhaal gemist? Niemand boeide het.
Ik geef Mehmet ook een goede kans, gingen veel mensen op af ookquote:
Snap ik. Ik moest lachen.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 21:47 schreef zonnebloem83 het volgende:
[..]
Het is eerder dat ik denk dat die er gaat komen, niet zozeer dat ik er zin in heb. Maar je hebt gelijk, verkeerd geformuleerd door mij
Die zure muts had wel in de gaten dat die 2 kutjes logen dat ze barsten, zoals gewoonlijk.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 21:48 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Was ook een geintje. Ik heb het ze horen bekokstoven om Ivan op de kast te krijgen.
Linda kon er weer niet om lachen, de humorloze zure doos.
Wat dacht je zelf?quote:Op zaterdag 26 mei 2018 21:47 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Is dit fam van DE recourt? (ex van Huub en broer Bram?)
quote:Op zaterdag 26 mei 2018 21:50 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik geef Mehmet ook een goede kans, gingen veel mensen op af ook
Alles moet toch op donderdag gaat de buldozer ervoorquote:Op zaterdag 26 mei 2018 21:46 schreef Bumfuzzle het volgende:
Mehmet pakt nog maar een blikkie![]()
Die heeft zo onderhand die halve wand opgezopen.
Tuurlijkquote:
Meen je dat? er zijn heel weinig twin fans hoor.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 21:47 schreef Gooddeal het volgende:
Ik heb overdag alleen maar een beetje meegelezen hier, en kreeg de indruk dat er veel twinfans waren.
Ik hoor nu alleen maar steunbetuigingen voor mehmet.
Twinnies!quote:
De mensen daar doen maar alsof (ze fan van de twins zijn) uit angst een mes in hun rug te krijgen.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 21:51 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Meen je dat? er zijn heel weinig twin fans hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |