Max gaat zo eindigen als Jos als-ie de komende tijd nog een paar wedstrijden verkloot op een domme manier.quote:
twitter:realDonaldTrump twitterde op zaterdag 26-05-2018 om 21:28:04With Spies, or “Informants” as the Democrats like to call them because it sounds less sinister (but it’s not), all over my campaign, even from a very early date, why didn’t the crooked highest levels of the FBI or “Justice” contact me to tell me of the phony Russia problem? reageer retweet
quote:Op zaterdag 26 mei 2018 20:50 schreef Recce het volgende:
Ik ga zo maar eens een stukje rennen. Dat is nu beter te doen dan morgenmiddag, hoop ik. Het zal alsnog wel lekker warm worden.
"Donnie, there is a phony Russia problem."quote:Op zaterdag 26 mei 2018 21:53 schreef Scrutinizer het volgende:
twitter:realDonaldTrump twitterde op zaterdag 26-05-2018 om 21:28:04With Spies, or “Informants” as the Democrats like to call them because it sounds less sinister (but it’s not), all over my campaign, even from a very early date, why didn’t the crooked highest levels of the FBI or “Justice” contact me to tell me of the phony Russia problem? reageer retweet
Helemaal vergeten!quote:Op zaterdag 26 mei 2018 21:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]Jij rende alleen op vaste dagen, toch?
Hoe ver loop je?quote:Op zaterdag 26 mei 2018 22:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Helemaal vergeten!![]()
Haha, nee, ik ren inderdaad op vaste dagen, maar nu moet ik wel even wat creatief worden. Overdag rennen bij deze temperaturen is niet gezond. Ik vond het nu al warm terwijl de zon niet scheen en de temperatuur onder het rennen van 24 naar 22 graden daalde.
Dus je kan al rennend naar Duitsland?quote:Op zaterdag 26 mei 2018 22:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Nu een half uur. Ik hou de afstand niet bij, maar het zal zo'n 5 km zijn.
Dat is nog wel een paar kilometer verder.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 23:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dus je kan al rennend naar Duitsland?
Misschien moet ik iets minder hard gaan lopen. Ik vond het wel zwaar vandaag. Positief was wel, dat het op het eind beter ging dan in het begin.quote:
Hol je ook aan een stuk door?quote:Op zaterdag 26 mei 2018 23:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien moet ik iets minder hard gaan lopen. Ik vond het wel zwaar vandaag. Positief was wel, dat het op het eind beter ging dan in het begin.
Bijna. Vandaag mocht ik volgens mijn schema 2 minuten wandelen. Dus ik deed 20 minuten rennen, dan 2 minuten wandelen en dan 10 minuten rennen. De komende week ga ik een half uur aan één stuk doen, als het weer het tenminste toelaat.quote:
Hij komt nog af en toe kijken. Weet niet waarom want er is hier niets voor hem. Volgens mij zijn er nog twee plekken waar-ie binnen kan komen. Die ga ik morgen maar even aanpakken.quote:
Liep ze er met een Swiffer achteraan?quote:Op zaterdag 26 mei 2018 23:27 schreef mootie het volgende:
Mijn moeder werd helemaal gek van de ganzen die steeds naar binnen wandelden.
En word je er al gezonder van?quote:Op zaterdag 26 mei 2018 23:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Bijna. Vandaag mocht ik volgens mijn schema 2 minuten wandelen. Dus ik deed 20 minuten rennen, dan 2 minuten wandelen en dan 10 minuten rennen. De komende week ga ik een half uur aan één stuk doen, als het weer het tenminste toelaat.
Straks gaan ze poepen! Straks gaan ze poepen!quote:Op zaterdag 26 mei 2018 23:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Liep ze er met een Swiffer achteraan?
Knap!quote:Op zaterdag 26 mei 2018 23:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Bijna. Vandaag mocht ik volgens mijn schema 2 minuten wandelen. Dus ik deed 20 minuten rennen, dan 2 minuten wandelen en dan 10 minuten rennen. De komende week ga ik een half uur aan één stuk doen, als het weer het tenminste toelaat.
Tot nu toe merk ik niet veel, behalve dat ik wat meer in shape raak. Hardlopen schijnt psychisch wel goed te zijn, maar daar merk ik nog niet zoveel van.quote:
Ganzen straffen iedere aarzeling af, zeker?quote:Op zaterdag 26 mei 2018 23:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Straks gaan ze poepen! Straks gaan ze poepen!
Ze ging iets in de kliko gooien, toen kwam ze gillend terugrennen met een boze Josje achter zich aan.![]()
Ze vindt het ook enorm irritant dat de ganzen gewoon braaf aan de kant gaan als ze mij zien.
Jammer. Want daar was het uiteindelijk toch om begonnen?quote:Op zaterdag 26 mei 2018 23:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Tot nu toe merk ik niet veel, behalve dat ik wat meer in shape raak. Hardlopen schijnt psychisch wel goed te zij, maar daar merk ik nog niet zoveel van.
Een onbekende vinden ze ook spannend, denk ik.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 23:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ganzen straffen iedere aarzeling af, zeker?
Sadisten zijn hetquote:Op zaterdag 26 mei 2018 23:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Een onbekende vinden ze ook spannend, denk ik.
Ja, inderdaad. Misschien moet ik het wat meer de tijd geven. Het zou best kunnen dat het na verloop van tijd wat zelfvertrouwen geeft.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 23:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jammer. Want daar was het uiteindelijk toch om begonnen?
Ik vind 3x per week best veel. Hoe lang doe je dat nu al?quote:Op zaterdag 26 mei 2018 23:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Misschien moet ik het wat meer de tijd geven. Het zou best kunnen dat het na verloop van tijd wat zelfvertrouwen geeft.
Drie maanden gok ik. Ondertussen nog een tijdje gestopt toen ik griep had.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 23:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik vind 3x per week best veel. Hoe lang doe je dat nu al?
Herinner je dat nog? Ik kan me echt geen boek herinneren waaruit ik voorgelezen werd. M'n oma las wel voor, geloof ik.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 23:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Wel het eerste boek waarvan ik me echt herinner dat het werd voorgelezen.
Is Phobos ei-vormig?quote:Op zondag 27 mei 2018 00:04 schreef Recce het volgende:
Zo ziet een zonsverduistering er op Mars uit (de maan Phobos kwam voor de zon langs vanuit marswagentje Curiosity gezien):
[ afbeelding ]
3x per week drukt wel een stempel op je leven.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 23:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Drie maanden gok ik. Ondertussen nog een tijdje gestopt toen ik griep had.
quote:Op zondag 27 mei 2018 00:08 schreef Lyza666 het volgende:
Ik kan niet slapen![]()
Kan iemand een stukje voorlezen?
Dat valt toch wel mee?quote:Op zondag 27 mei 2018 00:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
3x per week drukt wel een stempel op je leven.
Ja, en ik kon al een stuk beter lezen dan ze zich realiseerden. Dus ik las stiekem vooruit.quote:Op zondag 27 mei 2018 00:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Herinner je dat nog? Ik kan me echt geen boek herinneren waaruit ik voorgelezen werd. M'n oma las wel voor, geloof ik.
Mijn moeder slaapt al. Sorry.quote:Op zondag 27 mei 2018 00:08 schreef Lyza666 het volgende:
Ik kan niet slapen![]()
Kan iemand een stukje voorlezen?
Het is een soort aardappel van 11 km. Het ding houdt het niet lang meer vol. Binnen 30-50 miljoen zal-ie in stukken worden gescheurd door de getijdenkrachten van Mars.quote:
Voor mij is sporten pas lekker als het niet meer al te veel moeite kost. Niet dat je kapot gaat iedere keer, zeg maar.quote:Op zondag 27 mei 2018 00:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mwah, ik vond dat met het sporten ook wel. Was blij dat ik daar weer mee op kon houden.
Dat is wel een beetje overdreven. Ik ben benieuwd of ik gemotiveerd kan blijven.quote:Op zondag 27 mei 2018 00:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
3x per week drukt wel een stempel op je leven.
Oeh, mooi. Kunnen ze niet iets specifieker zijn?quote:Op zondag 27 mei 2018 00:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Het is een soort aardappel van 11 km. Het ding houdt het niet lang meer vol. Binnen 30-50 miljoen zal-ie in stukken worden gescheurd door de getijdenkrachten van Mars.
Als het een dag makkelijk gaat, dan maak ik het die keer daarna zwaarder voor mezelf.quote:Op zondag 27 mei 2018 00:14 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Voor mij is sporten pas lekker als het niet meer al te veel moeite kost. Niet dat je kapot gaat iedere keer, zeg maar.
Geef het nog even tijd. Als je dat halve uur zonder teveel moeite kunt lopen voelt het misschien al een stuk beter. Wellicht is het toch niet de oplossing voor je, dat kan natuurlijk.quote:Op zondag 27 mei 2018 00:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje overdreven. Ik ben benieuwd of ik gemotiveerd kan blijven.
Ik zoek de grens van het kapotgaan wel op als ik niet uitkijk. Vandaag ging ik bewust even wat langzamer toen ik merkte dat ik harder ging lopen omdat ik het zwaar vond en daartegenin wilde gaan.quote:Op zondag 27 mei 2018 00:14 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Voor mij is sporten pas lekker als het niet meer al te veel moeite kost. Niet dat je kapot gaat iedere keer, zeg maar.
Je loopt drie keer per week in een panty, manquote:
Tuurlijk wel, wat moet je anders met die groene schoenen?quote:Ik ben benieuwd of ik gemotiveerd kan blijven.
Dat kan, maar is natuurlijk niet perse nodig. Het ligt er ook maar net aan wat je doel is.quote:Op zondag 27 mei 2018 00:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als het een dag makkelijk gaat, dan maak ik het die keer daarna zwaarder voor mezelf.
Ja, zo zit ik ook in elkaar. Op die manier gaat het natuurlijk niet goed.quote:Op zondag 27 mei 2018 00:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als het een dag makkelijk gaat, dan maak ik het die keer daarna zwaarder voor mezelf.
Volgens mij heb ik 'm zelf gelezen. Op school of zoquote:Op zondag 27 mei 2018 00:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, en ik kon al een stuk beter lezen dan ze zich realiseerden. Dus ik las stiekem vooruit.![]()
Het boek, dezelfde uitgave, heb ik een jaar of 4 geleden gekocht op MP.
Ik heb al wel af en toe bereikt dat ik aan het rennen was alsof ik een stukje aan het fietsen was, dat voelt goed.quote:Op zondag 27 mei 2018 00:17 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Geef het nog even tijd. Als je dat halve uur zonder teveel moeite kunt lopen voelt het misschien al een stuk beter. Wellicht is het toch niet de oplossing voor je, dat kan natuurlijk.
De ene dag gaat het ook gewoon minder makkelijk dan de andere. Dan is het verstandiger om inderdaad even wat rustiger aan te doen ipv er tegenin te gaan.quote:Op zondag 27 mei 2018 00:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik zoek de grens van het kapotgaan wel op als ik niet uitkijk. Vandaag ging ik bewust even wat langzamer toen ik merkte dat ik harder ging lopen omdat ik het zwaar vond en daartegenin wilde gaan.
Beuken!quote:Op zondag 27 mei 2018 00:18 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Dat kan, maar is natuurlijk niet perse nodig. Het ligt er ook maar net aan wat je doel is.
Hoe lang duurt die show?quote:Op zondag 27 mei 2018 00:20 schreef Recce het volgende:
Ik ga even naar het ruimtestation kijken. Het komt nu over en is voor iedereen te zien. Komt nu op in het westen, straks hoog in het zuiden en over een paar minuten in het oosten.
Hoe langer je 't volhoudt, hoe vaker je dat gevoel zult krijgen. Dan is het ook niet meer zo'n opgave en gaat het - hopelijk - wat opleveren.quote:Op zondag 27 mei 2018 00:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb al wel af en toe bereikt dat ik aan het rennen was alsof ik een stukje aan het fietsen was, dat voelt goed.
Zit jij alweer drie keer per week op de hometrainer/roeimachine/crosstrainer?quote:Op zondag 27 mei 2018 00:22 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Hoe langer je 't volhoudt, hoe vaker je dat gevoel zult krijgen. Dan is het ook niet meer zo'n opgave en gaat het - hopelijk - wat opleveren.
Ik ben de afgelopen tijd ook aan het opbouwen geweest natuurlijk, dan is het elke keer weer iets zwaarder. Als ik een tijdje hetzelfde doe, moet het inderdaad minder een opgave worden.quote:Op zondag 27 mei 2018 00:22 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Hoe langer je 't volhoudt, hoe vaker je dat gevoel zult krijgen. Dan is het ook niet meer zo'n opgave en gaat het - hopelijk - wat opleveren.
quote:Op zondag 27 mei 2018 00:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zit jij alweer drie keer per week op de hometrainer/roeimachine/crosstrainer?
O dan had ik ook wel even kunnen kijken. Ik dacht urenlang een ver knipperend stipje.quote:Op zondag 27 mei 2018 00:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Die is nu weer over. Hij was weer mooi fel. Feller dan de helderste ster of planeet.
Dat ding gaat elke 90 minuten de aarde rond hè?quote:Op zondag 27 mei 2018 00:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
O dan had ik ook wel even kunnen kijken. Ik dacht urenlang een ver knipperend stipje.
Dat weet ik toch niet?quote:Op zondag 27 mei 2018 00:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat ding gaat elke 90 minuten de aarde rond hè?
Dat wordt pijn lijden in het najaarquote:Op zondag 27 mei 2018 00:32 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Dat doe ik al wel zonder dat het 30 graden is in mijn 'gym'
Ik zweet behoorlijk tijdens het rennen natuurlijk, maar als ik dat niet doe ben ik nu wel beter tegen warmte bestand en zweet ik eigenlijk nauwelijks.quote:
Verrassend dat zo weinig mensen weten dat het ruimtestation best vaak te zien is, terwijl het het op één na helderste ding is dat je in de lucht kunt zien 's nachts.quote:
Ik verwacht niet dat het de hele zomer 30 graden wordt.quote:Op zondag 27 mei 2018 00:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat wordt pijn lijden in het najaar
Ik heb me vandaag de hele dag de pleuris gezweet.quote:Op zondag 27 mei 2018 00:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik zweet behoorlijk tijdens het rennen natuurlijk, maar als ik dat niet doe ben ik nu wel beter tegen warmte bestand en zweet ik eigenlijk nauwelijks.
Ik had ook geen idee. Maar nou interesseert ruimtevaart me ook totaal niet.quote:Op zondag 27 mei 2018 00:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Verrassend dat zo weinig mensen weten dat het ruimtestation best vaak te zien is, terwijl het het op één na helderste ding is dat je in de lucht kunt zien 's nachts.
Dit is nog maar het beginquote:Op zondag 27 mei 2018 00:41 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dat het de hele zomer 30 graden wordt.
Driekwart, misschien nog wel meer, van die lanceringen waren volledig aan mij voorbij gegaan als jij er hier niet over zou posten.quote:Op zondag 27 mei 2018 00:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Verrassend dat zo weinig mensen weten dat het ruimtestation best vaak te zien is, terwijl het het op één na helderste ding is dat je in de lucht kunt zien 's nachts.
Dat wisten we al.quote:Op zondag 27 mei 2018 00:42 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik had ook geen idee. Maar nou interesseert ruimtevaart me ook totaal niet.
Nah, dat is dan weer niet zo raar natuurlijk. Ik post ook lang niet alle lancering.quote:Op zondag 27 mei 2018 00:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Driekwart, misschien nog wel meer, van die lanceringen waren volledig aan mij voorbij gegaan als jij er hier niet over zou posten.
Of een geheime nachtvlucht van El Al.quote:Op zondag 27 mei 2018 00:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat wisten we al.Maar als er in het vervolg een bewegende ster voorbijkomt als je samen met je dinnetje naar de sterren kijkt, kun je zeggen dat het het ruimtestation is.
Zou ik daar punten mee scoren denk je, of juist niet?quote:Op zondag 27 mei 2018 00:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat wisten we al.Maar als er in het vervolg een bewegende ster voorbijkomt als je samen met je dinnetje naar de sterren kijkt, kun je zeggen dat het het ruimtestation is.
Durf je je nog wel op het strand te vertonen?quote:Op zondag 27 mei 2018 00:47 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Dan wordt het zwaar ja, in 't najaar. Nou ja, wie dan leeft, dan zorgt
Een geheime vlucht doet z'n lampjes wel uit.quote:Op zondag 27 mei 2018 00:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Of een geheime nachtvlucht van El Al.
Ik hoop voor jou dat je er punten mee scoort.quote:Op zondag 27 mei 2018 00:47 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Zou ik daar punten mee scoren denk je, of juist niet?
Misschien als je zegt dat je dat speciaal voor haar geregeld hebt.quote:Op zondag 27 mei 2018 00:47 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Zou ik daar punten mee scoren denk je, of juist niet?
's Ochtends heel vroeg of 's avonds laat.quote:Op zondag 27 mei 2018 00:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Durf je je nog wel op het strand te vertonen?
quote:Op zondag 27 mei 2018 00:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Misschien als je zegt dat je dat speciaal voor haar geregeld hebt.
Zo niet dan dit maar:quote:Op zondag 27 mei 2018 00:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik hoop voor jou dat je er punten mee scoort.
quote:Op zondag 27 mei 2018 00:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Misschien als je zegt dat je dat speciaal voor haar geregeld hebt.
Hoe was het in Zandvoort onlangs?quote:Op zondag 27 mei 2018 00:51 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
's Ochtends heel vroeg of 's avonds laat.
Ja, in het dorp moet je niet zijn. Het gaat om het strand.quote:Op zondag 27 mei 2018 00:56 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Meh. Ik vind het een kutdurp eigenlijk. Maar goed, zee is altijd wel goed.
Ik was bij vrienden dus eigenlijk te weinig strand gezien. En daarvoor ga ik ook liever naar een wat rustigere omgeving. Het was vooral veel slempen in strandtenten. Wel oké dus.quote:Op zondag 27 mei 2018 01:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, in het dorp moet je niet zijn. Het gaat om het strand.
Ik heb er geen.quote:Op zondag 27 mei 2018 01:10 schreef Lyza666 het volgende:
Heeft iedereen z'n notes al bekeken trouwens?
Ik hoor je vaak over slempen. Slemp je veel?quote:Op zondag 27 mei 2018 01:05 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik was bij vrienden dus eigenlijk te weinig strand gezien. En daarvoor ga ik ook liever naar een wat rustigere omgeving. Het was vooral veel slempen in strandtenten. Wel oké dus.
Mootie krijgt ze voorgelezen door een moderator.quote:Op zondag 27 mei 2018 01:10 schreef Lyza666 het volgende:
Heeft iedereen z'n notes al bekeken trouwens?
Nee. Integendeel.quote:Op zondag 27 mei 2018 01:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik hoor je vaak over slempen. Slemp je veel?
Was het een mooie note?quote:Op zondag 27 mei 2018 01:13 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ohja, de Joris Goedbloed van de SC.
Ik heb er ook maar eentje hoor
Dat is jammer inderdaad.quote:Op zondag 27 mei 2018 01:17 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Niet eens. Iets van járen geleden. Vrij teleurstellend wel.
Ja man. Enorm hoge verwachtingen enzo. Ik denk dat die van Mootie beter waren.quote:Op zondag 27 mei 2018 01:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is jammer inderdaad.Je had je natuurlijk steeds meer voorgesteld bij die ene note.
Slaap wel!quote:Op zondag 27 mei 2018 01:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik sleep mijzelf maar eens naar bed.
[ afbeelding ]
Trusten
De mods houden hun dagboeken bij in de notes van mootie.quote:Op zondag 27 mei 2018 01:24 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ja man. Enorm hoge verwachtingen enzo. Ik denk dat die van Mootie beter waren.
Nu al?quote:Op zondag 27 mei 2018 01:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik sleep mijzelf maar eens naar bed.
[ afbeelding ]
Trusten
Ik vond het inderdaad ook wat vroeg.quote:Op zondag 27 mei 2018 01:26 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Nu al?Heb je weer geklust ofzo?
trusten!
Dat moet haast wel.quote:Op zondag 27 mei 2018 01:26 schreef Recce het volgende:
[..]
De mods houden hun dagboeken bij in de notes van mootie.
Erg verrassend vooral.quote:Op zondag 27 mei 2018 01:24 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ja man. Enorm hoge verwachtingen enzo. Ik denk dat die van Mootie beter waren.
Mwaaaah....quote:Op zondag 27 mei 2018 01:32 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Het waren allemaal positieve notes natuurlijk.
Absoluut, zeer veel opmerkingen over dat soort goedbedoelde pogingen.quote:Op zondag 27 mei 2018 01:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Ze waardeerden je pogingen alles in goede banen te leiden toch wel?
Loa goan.quote:Op zondag 27 mei 2018 01:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Absoluut, zeer veel opmerkingen over dat soort goedbedoelde pogingen.
Wel fijn dat je nu eindelijk kon zien dat de modjes ook maar mensen zijn.quote:Op zondag 27 mei 2018 01:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Absoluut, zeer veel opmerkingen over dat soort goedbedoelde pogingen.
Ik heb mijn zus nog niet langs zien komen, die is vast ook aan het bootjevaren. Nu varen ze op de Amstel, geloof ik.quote:Op zondag 27 mei 2018 13:25 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
Ha, ze varen door Scrut's favoriete grachtje.
Hier is het droog en binnen is het warm.quote:Op zondag 27 mei 2018 14:55 schreef Prisha het volgende:
Komt met bakken de lucht uit hier. En onweer(maar geen mooie onweer zeg maar, niet fotowaardig)
quote:Op zondag 27 mei 2018 13:25 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
Ha, ze varen door Scrut's favoriete grachtje.
27quote:Op zondag 27 mei 2018 14:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Hier is het droog en binnen is het warm.28,2 °C nu.
quote:
dat is warm binnenquote:Op zondag 27 mei 2018 14:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Hier is het droog en binnen is het warm.28,2 °C nu.
Dat zijn wat normalere temperaturen. Hier begint de natuur al een beetje droog te worden, geloof ik. Het wordt tijd dat het hier ook eens gaat onweren.quote:Op zondag 27 mei 2018 15:02 schreef Prisha het volgende:
[..]
dat is warm binnen![]()
hier binnen 23,5 en buiten, effe kijken. 22,4
eerste buien begonnen rond 13:00. Heel even droog en daarna enorm veel regen. En onweer. Het wordt nu iets minder.
Nu langs de Stadhouderskadequote:Op zondag 27 mei 2018 14:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb mijn zus nog niet langs zien komen, die is vast ook aan het bootjevaren. Nu varen ze op de Amstel, geloof ik.
Heb je nieuwe? Schermen of iets? Zonwering maakt wel enorm verschil. Gordijnen alleen al, zelfs als het een dunnere niet verduisterend gordijn is.quote:
misschien was dat een goed idee geweestquote:Op zondag 27 mei 2018 15:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien had ik de gordijnen dicht moeten houden.
Nee, ik heb zelf een zonwering gemaakt in de lichtkoepel die ik in de (open) keuken heb. Dat scheelt idd bijna een graad of 2 op een zonnige dag.quote:Op zondag 27 mei 2018 15:19 schreef Prisha het volgende:
[..]
Heb je nieuwe? Schermen of iets? Zonwering maakt wel enorm verschil. Gordijnen alleen al, zelfs als het een dunnere niet verduisterend gordijn is.
of weer met frau leitplankequote:Op zondag 27 mei 2018 15:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, hij gaat crashen met Hulkenberg.
Vandoorne even inhalen en dan wordt het spannend.quote:Op zondag 27 mei 2018 15:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, hij gaat crashen met Hulkenberg.
ah okquote:Op zondag 27 mei 2018 15:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, ik heb zelf een zonwering gemaakt in de lichtkoepel die ik in de (open) keuken heb. Dat scheelt idd bijna een graad of 2 op een zonnige dag.
Hij heeft een SC nodig.quote:Op zondag 27 mei 2018 15:53 schreef Recce het volgende:
Verstappen komt niet echt dichterbij aan Alonso, schiet ook niet op. Hij moet ook nog stoppen. Zonde van RIC.
Gasly gaat Verstappen nog inhalen zo.quote:Op zondag 27 mei 2018 15:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Verliest-ie minder tijd met een pitstop.
Hulkenberg is ook nog niet gestopt en rijdt een halve seconde per ronde sneller dan Verstappen. Hij zegt nu ook dat z'n wielen eraan zijn.quote:Op zondag 27 mei 2018 16:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nah, ze zullen hem voor Leclerc willen krijgen.
Achter Magnussen terechtgekomen na z'n pitstop.quote:Op zondag 27 mei 2018 16:15 schreef Recce het volgende:
Vandoorne is weer ver teruggevallen. Dat doet-ie altijd, geloof ik.
Wij hebben hier een langdurige regen/onweer bui en de straten staan ver onder water....maar om een positief geluid te laten horen: ik heb nu een vijver als achtertuin. Fijn voor de ganzen.quote:
En alles is weer lekker schoonquote:Op zondag 27 mei 2018 16:25 schreef Laysa het volgende:
[..]
Wij hebben hier een langdurige regen/onweer bui en de straten staan ver onder water....maar om een positief geluid te laten horen: ik heb nu een vijver als achtertuin. Fijn voor de ganzen.
regen is hier eindelijk gestopt maar het onweert nog steeds. Wat een bak met water he.quote:Op zondag 27 mei 2018 16:25 schreef Laysa het volgende:
[..]
Wij hebben hier een langdurige regen/onweer bui en de straten staan ver onder water....maar om een positief geluid te laten horen: ik heb nu een vijver als achtertuin. Fijn voor de ganzen.
als je vijver weggezakt is en er gaan een paar dagen overheen dan zal je wel een super groen grasveldje hebbenquote:Op zondag 27 mei 2018 16:29 schreef Laysa het volgende:
Ik wilde helemaal geen vijver....Alleen een groen grasveldje. dat kan ik nu ook wel vergeten![]()
die onweer is echt giga hard.
tja..het westen hequote:
Ik hoop het. ( hij was net pas groenig aan het worden dus ik vrees dat het bruin wordt)quote:Op zondag 27 mei 2018 16:47 schreef Prisha het volgende:
[..]
als je vijver weggezakt is en er gaan een paar dagen overheen dan zal je wel een super groen grasveldje hebben
Je zag een zwarte rookwolk linksvoor uit de band van Leclerc komen bij het aanremmen. Was een spectaculaire.quote:
Hij probeerde het nog te redden door tegen de vangrail te sturen. Hartley had 't helaas niet in de gaten.quote:Op zondag 27 mei 2018 16:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Je zag een zwarte rookwolk linksvoor uit de band van Leclerc komen bij het aanremmen. Was een spectaculaire.
Ik blijf oefenenquote:
Oh nooit eerder van gehoord, ik lees wel veel negatieve reviews ook nu ik ff zit te googelen. Maar wie weet. Waar koop jij je dingen? Bij verschillende winkels of?quote:Op zondag 27 mei 2018 16:53 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik blijf oefenen![]()
ik ben nu YouTubjes aan het kijken van LipSense Liquidbelachelijk duur spul maar...het schijnt te blijven zitten waar t zit wat je ook doet.
Ja, beetje saai wel. Voor mijn manager vrij dramatisch natuurlijk.quote:Op zondag 27 mei 2018 17:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Aardige race.
Leclerc is nog wel geklasseerd, volgens mij. Dus daar krijg ik gelukkig nog puntjes voor.
Ik weet niet of ik dit wil proberen, het schijnt wel je lippen uit te drogen en die zijn al vrij droog bij mij. Om het voor even uit te proberen vind ik wel prijzig.quote:Op zondag 27 mei 2018 17:00 schreef TillyB het volgende:
[..]
Oh nooit eerder van gehoord, ik lees wel veel negatieve reviews ook nu ik ff zit te googelen. Maar wie weet. Waar koop jij je dingen? Bij verschillende winkels of?
Dat lijkt me tricky ja, vooral als ze toch al aan de droge kant zijn.quote:Op zondag 27 mei 2018 17:04 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dit wil proberen, het schijnt wel je lippen uit te drogen en die zijn al vrij droog bij mij. Om het voor even uit te proberen vind ik wel prijzig.
Boozyshop heeft ook nog weleens dingen die ze in Amerika gebruiken en hier nog niet te krijgen zijn. Maar ik heb daar eigenlijk al jaren niet meer besteld dus weet niet hoe dat nu is. Ik had steeds een product te pakken wat geweldig was en nergens anders verkrijgbaar, en dan stopten ze ineens met verkopen.quote:Heel veel dingen zijn hier niet te krijgen, die bestel ik online. Ik heb ook wat van Sephora.fr website besteld. En een paar dingen die bij Douglas of IciParis te krijgen zijn.
Maar het meeste wel online, zoals de gezichtsverzorgingsproducten. IHerb vind ik wel een geweldige site. Betrouwbaar, goeie prijzen, en snel.
Als ik met de kerst in de States ben, ga ik behoorlijk wat uitproberen en inslaan denk ik
(als ik iets voor je mee moet nemen tegen die tijd laat effe weten)
WTF die kende ik nog niet!!! Ik zie daar wat dingen die ik niet kon vinden ergens anders hierquote:Op zondag 27 mei 2018 17:19 schreef TillyB het volgende:
Boozyshop heeft ook nog weleens dingen die ze in Amerika gebruiken en hier nog niet te krijgen zijn.
En https://www.themakeupspot.nl/ heeft ook veel merken die ze nergens anders in NL verkopen.quote:Op zondag 27 mei 2018 17:25 schreef Prisha het volgende:
[..]
WTF die kende ik nog niet!!! Ik zie daar wat dingen die ik niet kon vinden ergens anders hier![]()
Tof.
eigenlijk moet ik dit niet wetenquote:Op zondag 27 mei 2018 17:27 schreef TillyB het volgende:
[..]
En https://www.themakeupspot.nl/ heeft ook veel merken die ze nergens anders in NL verkopen.
quote:
Oh, ASOS heeft ook dingen die ze hier niet hebben (muddafucking NARS), en die leveren vanuit Engeland geloof ik, dus dat is net iets directer en sneller dan vanuit de US.quote:
Foundation is lastig vooral als je zo licht moet hebben idd. Ik ben ermee gestopt, pak nu een CC cream. Perfect spul.quote:Op zondag 27 mei 2018 17:30 schreef TillyB het volgende:
[..]Vreselijk hè. Ik ben weer eens op een hopeloze missie om de perfecte foundation te vinden (alles is altijd te donker). Maar dan kom ik ook weer zoveel leukssssssss tegen grrrrrr.
BB, CC creams of tinted moisturizers hoef ik al helemaal niet aan te beginnen, die zijn er vaak in nog minder (dus vaak alleen donkere) kleuren.quote:Op zondag 27 mei 2018 17:44 schreef Prisha het volgende:
[..]
Foundation is lastig vooral als je zo licht moet hebben idd. Ik ben ermee gestopt, pak nu een CC cream. Perfect spul.
Ik moet hier ook mee stoppen eigenlijk![]()
Hoewel...damn... ik ben toch geïntegreerd door die Lipsense. Na 30 seconden veeg je het er gewoon niet af. Niks op je glas als je drinkt, gaat er niet af als je eet. Of zoent![]()
Misschien probeer ik het wel
Ik heb nu een CC cream van Estee Lauder. Die heeft helemaal geen kleur, ja een beetje paars grijs. Die neemt dan op de een of ander manier de kleur van je huid aan en maakt het egaal of zo. Geen idee hoe het werkt. Maar zomer of winter maakt dus niks uit.quote:Op zondag 27 mei 2018 17:50 schreef TillyB het volgende:
[..]
BB, CC creams of tinted moisturizers hoef ik al helemaal niet aan te beginnen, die zijn er vaak in nog minder (dus vaak alleen donkere) kleuren.Ik heb van een paar merken van dat hele witte spul geprobeerd, om je foundation lichter te mee te maken, maar dat is dan weer de structuur van dikke plakkerige lijm.
Lijkt mij helemaal niks, als het zo goed werkt dan zal het wel vreselijk zijn voor de conditie van je lippen.
Oh dat klinkt goed, maar dan denk ik meteen dat dekt vast voor geen meter? Ik zie op google nauwelijks verschil met voor en na. Hooguit een iiiiiiiiinimini tintje donkerder?quote:Op zondag 27 mei 2018 17:52 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb nu een CC cream van Estee Lauder. Die heeft helemaal geen kleur, ja een beetje paars grijs. Die neemt dan op de een of ander manier de kleur van je huid aan en maakt het egaal of zo. Geen idee hoe het werkt. Maar zomer of winter maakt dus niks uit.
Ben er wel blij mee, prima voor mij. Gene gedoe met kleuren matchen of zo. Erop smeren en klaar. Alleen jammer dat het maar SPF 15 is.
Ja en zelfs als je het heel goed mengt en blend en met beleid aanbrengt en afpoedert ziet het er toch niet helemaal goed uit qua structuur.quote:
het is sheer ja. Geen full dekking. Maar het maakt alles wel mooi egaal en de oneffenheidjes zie je niet meer of stukken minder. Ik heb best wel rode wangen bijvoorbeeld maar dat zie je dan nauwelijks.quote:Op zondag 27 mei 2018 17:58 schreef TillyB het volgende:
[..]
Oh dat klinkt goed, maar dan denk ik meteen dat dekt vast voor geen meter? Ik zie op google nauwelijks verschil met voor en na. Hooguit een iiiiiiiiinimini tintje donkerder?
Tja, spul met dekking is er genoeg, maar allemaal te donker.quote:Op zondag 27 mei 2018 18:02 schreef Prisha het volgende:
[..]
het is sheer ja. Geen full dekking. Maar het maakt alles wel mooi egaal en de oneffenheidjes zie je niet meer of stukken minder. Ik heb best wel rode wangen bijvoorbeeld maar dat zie je dan nauwelijks.
Als je meer dekking zou willen, schijnt IT Cosmetics een geweldige CC cream te hebben. Wie weet probeer ik die ooit.
Ik volgde ook een kanaal van een vrouw die hele blanke huid en rooie wangen had (ze is ook rood) en daar hadden ze een tint voor.
Oh Charlotte Tilbury is allemaal te donker. Behalve die ene die totaal niet dekt, maarja dan kan je net zo goed een dagcrème gebruiken.quote:Op zondag 27 mei 2018 18:02 schreef Prisha het volgende:
[..]
het is sheer ja. Geen full dekking. Maar het maakt alles wel mooi egaal en de oneffenheidjes zie je niet meer of stukken minder. Ik heb best wel rode wangen bijvoorbeeld maar dat zie je dan nauwelijks.
Als je meer dekking zou willen, schijnt IT Cosmetics een geweldige CC cream te hebben. Wie weet probeer ik die ooit.
Ik volgde ook een kanaal van een vrouw die hele blanke huid en rooie wangen had (ze is ook rood) en daar hadden ze een tint voor. ze gebruikte Bye Bye Redness van IT Cosmetics, maar de foundation van Charlotte Tillsbury. Was even in de war.
Kun je hier niet krijgenquote:Op zondag 27 mei 2018 18:09 schreef TillyB het volgende:
[..]
Tja, spul met dekking is er genoeg, maar allemaal te donker.
IT cosmetics ben ik nog niet tegen gekomen in de Nederlandse contreien, maar ik hou het in de gaten.
Ik had het al gezien. Er was ook een filmpje van de grasbrand en het smelten van de kap:quote:Op zondag 27 mei 2018 18:45 schreef Prisha het volgende:
Ik frituurde mijn lens vorig jaar...maar bij lange na niet zo dramatisch als deze camera. Die is echt wel helemaal toast![]()
Dit gebeurde bij de laatste launch van SpaceX op 22 mei. Dit was een Canon DSLR.
“Well, one remote cam outside the pad perimeter was found to be a bit toast(y),” Ingalls wrote![]()
[ afbeelding ]
Allerlaatste foto genomen door de Canon:
[ afbeelding ]
Hier was-ie niet te zien. Ik heb vannacht in bed ook nog opgelet of-ie overkwam, maar niet gezien.quote:Op zondag 27 mei 2018 23:28 schreef Recce het volgende:
Ik zie dat het niet overal onbewolkt is. Dan heeft kijken naar het ruimtestation niet zoveel nut natuurlijk.
Een voorwaarde is natuurlijk wel dat er zich geen dak bevindt tussen de waarnemer en het ruimtestation.quote:Op zondag 27 mei 2018 23:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hier was-ie niet te zien. Ik heb vannacht in bed ook nog opgelet of-ie overkwam, maar niet gezien.
Al die restricties maken het niet leuker.quote:Op zondag 27 mei 2018 23:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Een voorwaarde is natuurlijk wel dat er zich geen dak bevindt tussen de waarnemer en het ruimtestation.
Maar hopen die restrictie van het dak blijft. Een ruimtestation in je slaapkamer lijkt me niet fijn.quote:Op zondag 27 mei 2018 23:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Al die restricties maken het niet leuker.
Ik sliep met de balkondeur open.quote:Op zondag 27 mei 2018 23:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Een voorwaarde is natuurlijk wel dat er zich geen dak bevindt tussen de waarnemer en het ruimtestation.
Dat heeft kennelijk niet geholpen. Ze maken natuurlijk geen ommetje om langs je deur te komen.quote:
Ik zag, naarst de maan, nog wel iets helders aan de hemel.quote:Op maandag 28 mei 2018 00:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat heeft kennelijk niet geholpen. Ze maken natuurlijk geen ommetje om langs je deur te komen.
Dat bedoel ik dus. Hoe veel moeite is dat nou.quote:Op maandag 28 mei 2018 00:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat heeft kennelijk niet geholpen. Ze maken natuurlijk geen ommetje om langs je deur te komen.
Zijn gewoon luilakken die astronauten.quote:Op maandag 28 mei 2018 00:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus. Hoe veel moeite is dat nou.
Dat is Jupiter.quote:Op maandag 28 mei 2018 00:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zag, naarst de maan, nog wel iets helders aan de hemel.
quote:Op maandag 28 mei 2018 00:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus. Hoe veel moeite is dat nou.
quote:Op maandag 28 mei 2018 00:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zijn gewoon luilakken die astronauten.
Werk- en gewichtloos.quote:Op maandag 28 mei 2018 00:10 schreef Recce het volgende:
[..]
[..]Als ze eenmaal daarboven zijn, voeren ze niets meer uit. Ze kunnen er toch niet uitgezet worden.
Dat was dan een vliegtuig. Satellieten gaan bijna nooit van oost naar west omdat lanceren richting het oosten makkelijker is i.v.m. het draaien van de aarde.quote:
Nee, het ging langzaam, zoals de maan zeg maar.quote:Op maandag 28 mei 2018 00:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat was dan een vliegtuig. Satellieten gaan bijna nooit van oost naar west omdat lanceren richting het oosten makkelijker is i.v.m. het draaien van de aarde.
Jupiter is als een heldere ster te zien vlakbij de maan en beweegt met de maan mee.quote:Op maandag 28 mei 2018 00:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, het ging langzaam, zoals de maan zeg maar.
Ja, dat zal 'm wel geweest zijn.quote:Op maandag 28 mei 2018 00:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Jupiter is als een heldere ster te zien vlakbij de maan en beweegt met de maan mee.
Misschien gebruiken ze die hijskraan om de maan en Jupiter omhoog te houden.quote:Op maandag 28 mei 2018 00:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, dat zal 'm wel geweest zijn.
Ik zag ook nog wat roods, dat was waarschijnlijk de arm van een hijskraan.
Vanuit de Eerste Oosterparkstraat? Dat zou me verbazen.quote:Op maandag 28 mei 2018 00:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien gebruiken ze die hijskraan om de maan en Jupiter omhoog te houden.
Mij niet hoor. Klinkt als een hele logische plaats.quote:Op maandag 28 mei 2018 00:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vanuit de Eerste Oosterparkstraat? Dat zou me verbazen.
quote:Op maandag 28 mei 2018 01:04 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik kwam vandaag in het park een Afrikaanse vrouw tegen die een krat Hertog Jan op haar hoofd droeg.
Het is echt een plek geworden om naar mensen te kijken. De ouder moslims hebben het joggen inmiddels ook opgepakt. Je ziet nu dagelijks clubjes mannen van rond de 60 rondsloffen en clubjes dames die je normaalgesproken als pinguin verkleed met hun boodschappentrolly in het straatbeeld ziet.quote:
Ik zie hier ook steeds meer oudere moslims joggen. Is wel goed, want die bevolkingsgroep loopt wat achter wat gezondheid betreft. Moslimdames heb ik nog nooit zien hardlopen. Lijkt me ook wel warm met een hoofddoek!quote:Op maandag 28 mei 2018 01:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is echt een plek geworden om naar mensen te kijken. De ouder moslims hebben het joggen inmiddels ook opgepakt. Je ziet nu dagelijks clubjes mannen van rond de 60 rondsloffen en clubjes dames die je normaalgesproken als pinguin verkleed met hun boodschappentrolly in het straatbeeld ziet.
Ah, een trend. Hier waren het eerst de dames, de heren zijn echt van dit jaar maar nu wel in de meerderheid.quote:Op maandag 28 mei 2018 01:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik zie hier ook steeds meer oudere moslims joggen. Is wel goed, want die bevolkingsgroep loopt wat achter wat gezondheid betreft. Moslimdames heb ik nog nooit zien hardlopen. Lijkt me ook wel warm met een hoofddoek!
24 graden hierquote:Op maandag 28 mei 2018 01:23 schreef Recce het volgende:
Hoe warm is het bij jou nu trouwens? Ik heb het weer op 26 graden kunnen krijgen met de balkondeuren open.
Het is buiten maar 14,4 graden, er zou dus wel wat koele lucht naar binnen moeten komen. Helaas is het windstil.quote:Op maandag 28 mei 2018 01:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, met 26 graden ga je echt met tegenzin naar bed.
Ik zat er ook naar te kijken. Klopt die 14,4 wel? Als je bij de 5 daagse uur tot uur bekijkt, is het warmer.quote:Op maandag 28 mei 2018 01:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Het is buiten maar 14,4 graden, er zou dus wel wat koele lucht naar binnen moeten komen. Helaas is het windstil.
Het klopt wel. In het westen is het buiten nog 20 graden!quote:Op maandag 28 mei 2018 01:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zat er ook naar te kijken. Klopt die 14,4 wel? Als je bij de 5 daagse uur tot uur bekijkt, is het warmer.
Bij mij is het nu 25,9 °C.quote:Op maandag 28 mei 2018 01:42 schreef Scrutinizer het volgende:
23,5 hier inmiddels. Het waait niet hard maar wel lekker door.
Het is en blijft een rommelige site. Van wie is Buienradar? Nog steeds van Nu.nl? Of heeft Oom John 'm al gekocht?quote:Op maandag 28 mei 2018 01:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Het klopt wel. In het westen is het buiten nog 20 graden!![]()
https://www.buienradar.nl(...)/actuele-temperatuur
Die 5 daagse per uur zit er vaak behoorlijk naast.
Heb jij een weerstation?quote:Op maandag 28 mei 2018 01:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Bij mij is het nu 25,9 °C.Een tiende gedaald.
Buienradar is van RTL Nederland, niet van nu.nl. Het is inderdaad een beetje een rommelige site. Veel dingen zijn in de loop van de tijd ook slechter geworden, zoals de weergrafieken, als je die nog kunt vinden tenminste.quote:Op maandag 28 mei 2018 01:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is en blijft een rommelige site. Van wie is Buienradar? Nog steeds van Nu.nl? Of heeft Oom John 'm al gekocht?
Nou, niet echt een station, een ding dat temperatuur en luchtvochtigheid meet met een buitenunit die hetzelfde doet. Die moet ik nog een keer buiten hangen, maar daar heb ik niet echt een goede plek voor.quote:
Ja, het is zoeken geblazen. En als je dat doet kom je vaak op andere dingen uit dan die de titel van de link die je aanklikte deed vermoeden.quote:Op maandag 28 mei 2018 01:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Buienradar is van RTL Nederland, niet van nu.nl. Het is inderdaad een beetje een rommelige site. Veel dingen zijn in de loop van de tijd ook slechter geworden, zoals de weergrafieken, als je die nog kunt vinden tenminste.
Wat zit er verder dan nog op een weerstation? Barometer zeker?quote:Op maandag 28 mei 2018 01:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Nou, niet echt een station, een ding dat temperatuur en luchtvochtigheid meet met een buitenunit die hetzelfde doet. Die moet ik nog een keer buiten hangen, maar daar heb ik niet echt een goede plek voor.
Ik kijk ook wel eens op https://weerslag.nl/, maar dat is ook niet de meest overzichtelijk site. Is van de oorspronkelijke makers van buienradar.quote:Op maandag 28 mei 2018 01:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, het is zoeken geblazen. En als je dat doet kom je vaak op andere dingen uit dan die de titel van de link die je aanklikte deed vermoeden.
Nee, er zit geen barometer op. Temperatuur, luchtvochtigheid en een radiografische klok die zichzelf steeds gelijkzet met de klok in Frankfurt.quote:Op maandag 28 mei 2018 01:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wat zit er verder dan nog op een weerstation? Barometer zeker?
Ik lees hier op thermostaat af, halve graad nauwkeurigheid.
Nee, ik bedoelde: wat zit er naast een barometer nog meer op een weerstation wat op jouw geen-weerstation niet zit?quote:Op maandag 28 mei 2018 02:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, er zit geen barometer op. Temperatuur, luchtvochtigheid en een radiografische klok die zichzelf steeds gelijkzet met de klok in Frankfurt.
Ge-bookmark-t.quote:Op maandag 28 mei 2018 01:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik kijk ook wel eens op https://weerslag.nl/, maar dat is ook niet de meest overzichtelijk site. Is van de oorspronkelijke makers van buienradar.
Ach so! Een barometer en een windmeter.quote:Op maandag 28 mei 2018 02:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde: wat zit er naast een barometer nog meer op een weerstation wat op jouw geen-weerstation niet zit?
Oh ja, een regenmeter. Dat was vroeger zo'n verjaardagscadeautje voor iemand met een tuin zonder verder leven.quote:Op maandag 28 mei 2018 02:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Ach so! Een barometer en een windmeter.
EDIT: En een regenmeter natuurlijk!
Lijkt me ook een heel gekloot als je dat ding zelf steeds moet gaan aflezen en legen. Bij moderne weerstations hoeft dat niet. Hoe die precies werken, weet ik eigenlijk niet, maar die regelen het zelf in ieder geval.quote:Op maandag 28 mei 2018 02:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Oh ja, een regenmeter. Dat was vroeger zo'n verjaardagscadeautje voor iemand met een tuin zonder verder leven.
Welterusten!quote:Op maandag 28 mei 2018 02:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Aangezien het hier lekker koel is, ga ik slapen. Sterkte vannacht.
[ afbeelding ]
Trusten
Dat filmpje is wel tof. Arme Canonquote:Op zondag 27 mei 2018 23:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik had het al gezien. Er was ook een filmpje van de grasbrand en het smelten van de kap:
[ afbeelding ]
Ik ga wel voor de 23 voor ik de deur dichtdoe.quote:Op maandag 28 mei 2018 22:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het bij Recce nog veel warmer.
Ja, hier staat ook nog alles open. Als ik de boel dichtdoe is het zo een graad warmer.quote:Op maandag 28 mei 2018 23:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ga wel voor de 23 voor ik de deur dichtdoe.
yupquote:Op maandag 28 mei 2018 22:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Tilly zal ook wel gesmolten zijn vandaag
Een beetje zonde van de GoPro wel, eigenlijk.quote:Op maandag 28 mei 2018 21:02 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat filmpje is wel tof. Arme Canon![]()
Had je de GoPro gezien die vorig jaar lava overleefde? Ook cool. Hij deed het gewoon nog![]()
Het is hier allang 23 graden, koeler wordt het niet want buiten is het 21,5. We gaan het record pakken. Warmste meimaand in 4 eeuwenquote:
Mijn thermostaat in de woonkamer geeft 28,0 aan. Heb balkondeur en ramen open en het enige resultaat daarvan is dat het aantal bewoners flink is toegenomen.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 00:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is hier allang 23 graden, koeler wordt het niet want buiten is het 21,5. We gaan het record pakken. Warmste meimaand in 4 eeuwen
twitter:realDonaldTrump twitterde op maandag 28-05-2018 om 14:58:07Happy Memorial Day! Those who died for our great country would be very happy and proud at how well our country is doing today. Best economy in decades, lowest unemployment numbers for Blacks and Hispanics EVER (& women in 18years), rebuilding our Military and so much more. Nice! reageer retweet
Hier is het aantal bewoners met één afgenomen, geloof ik.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 00:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Mijn thermostaat in de woonkamer geeft 28,0 aan. Heb balkondeur en ramen open en het enige resultaat daarvan is dat het aantal bewoners flink is toegenomen.
Alleen nachtvorst kan ons nog van het record afhouden.quote:Dat record gaan we inderdaad makkelijk pakken.
Ah, de muis heeft het loodje gelegd?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 00:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Hier is het aantal bewoners met één afgenomen, geloof ik.
Tilly moet haar pakje aantrekken en haar superkrachten gebruiken.quote:Alleen nachtvorst kan ons nog van het record afhouden.
Holy fuck. Of zoals mijn favoriete deskundoloog zegt:quote:Op dinsdag 29 mei 2018 00:32 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
En als dat niet genoeg is:twitter:realDonaldTrump twitterde op maandag 28-05-2018 om 14:58:07Happy Memorial Day! Those who died for our great country would be very happy and proud at how well our country is doing today. Best economy in decades, lowest unemployment numbers for Blacks and Hispanics EVER (& women in 18years), rebuilding our Military and so much more. Nice! reageer retweet
twitter:koryoinleiden twitterde op zondag 27-05-2018 om 22:41:26Dip me in shit and f*ck me sideways. https://t.co/LN2f0esLlG reageer retweet
Nah, hij kan er niet meer in. Ik hoop dat hij heel gelukkig wordt bij de buren.quote:
We verdienen het gewoon, dat recordquote:[..]
Tilly moet haar pakje aantrekken en haar superkrachten gebruiken.
Whaha, Remco toch. Ging wel over een andere, evenzeer totaal mallotige tweet.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 00:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Holy fuck. Of zoals mijn favoriete deskundoloog zegt:twitter:koryoinleiden twitterde op zondag 27-05-2018 om 22:41:26Dip me in shit and f*ck me sideways. https://t.co/LN2f0esLlG reageer retweet
Ben je nog de Joezi aan het uithangen in je huis, of is het klaar?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 00:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Nah, hij kan er niet meer in. Ik hoop dat hij heel gelukkig wordt bij de buren.
Ik vind niet dat ik dit verdien.quote:We verdienen het gewoon, dat record
En als je heeeeel vroeg gaat?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 00:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Ben je nog de Joezi aan het uithangen in je huis, of is het klaar?
[..]
Ik vind niet dat ik dit verdien.Rennen kan ik wel vergeten de komende tijd. Niet dat dat nou zo leuk was, maar ik had bijna m'n doel bereikt.
Dan moet ik wel heul vroeg gaan, dat is het me nou ook niet waard. Dan zou ik morgen om 8 uur moeten gaan rennen.quote:
Nog even één nachtje afwachten of-ie er nog is. Maar ik heb goede hoop dat ik gewonnen heb.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 00:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Ben je nog de Joezi aan het uithangen in je huis, of is het klaar?
Het is bijna juni en het wordt sowieso een kutzomer.quote:[..]
Ik vind niet dat ik dit verdien.Rennen kan ik wel vergeten de komende tijd. Niet dat dat nou zo leuk was, maar ik had bijna m'n doel bereikt.
Was ook een beetje een stomme vraagquote:Op dinsdag 29 mei 2018 00:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan moet ik wel heul vroeg gaan, dat is het me nou ook niet waard. Dan zou ik morgen om 8 uur moeten gaan rennen.
Maar dan ruikt het zo lekker fris, schoon, helder.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 00:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik niet, het is me veel te lawaaiig 's ochtends.
Kun je geen blokje kaas neerleggen om te kijken of er van gegeten wordt?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 00:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Nog even één nachtje afwachten of-ie er nog is. Maar ik heb goede hoop dat ik gewonnen heb.
Ja, dat kan bijna niet goed gaan.quote:Het is bijna juni en het wordt sowieso een kutzomer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |