Max gaat zo eindigen als Jos als-ie de komende tijd nog een paar wedstrijden verkloot op een domme manier.quote:
twitter:realDonaldTrump twitterde op zaterdag 26-05-2018 om 21:28:04With Spies, or “Informants” as the Democrats like to call them because it sounds less sinister (but it’s not), all over my campaign, even from a very early date, why didn’t the crooked highest levels of the FBI or “Justice” contact me to tell me of the phony Russia problem? reageer retweet
quote:Op zaterdag 26 mei 2018 20:50 schreef Recce het volgende:
Ik ga zo maar eens een stukje rennen. Dat is nu beter te doen dan morgenmiddag, hoop ik. Het zal alsnog wel lekker warm worden.
"Donnie, there is a phony Russia problem."quote:Op zaterdag 26 mei 2018 21:53 schreef Scrutinizer het volgende:
twitter:realDonaldTrump twitterde op zaterdag 26-05-2018 om 21:28:04With Spies, or “Informants” as the Democrats like to call them because it sounds less sinister (but it’s not), all over my campaign, even from a very early date, why didn’t the crooked highest levels of the FBI or “Justice” contact me to tell me of the phony Russia problem? reageer retweet
Helemaal vergeten!quote:Op zaterdag 26 mei 2018 21:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]Jij rende alleen op vaste dagen, toch?
Hoe ver loop je?quote:Op zaterdag 26 mei 2018 22:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Helemaal vergeten!![]()
Haha, nee, ik ren inderdaad op vaste dagen, maar nu moet ik wel even wat creatief worden. Overdag rennen bij deze temperaturen is niet gezond. Ik vond het nu al warm terwijl de zon niet scheen en de temperatuur onder het rennen van 24 naar 22 graden daalde.
Dus je kan al rennend naar Duitsland?quote:Op zaterdag 26 mei 2018 22:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Nu een half uur. Ik hou de afstand niet bij, maar het zal zo'n 5 km zijn.
Dat is nog wel een paar kilometer verder.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 23:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dus je kan al rennend naar Duitsland?
Misschien moet ik iets minder hard gaan lopen. Ik vond het wel zwaar vandaag. Positief was wel, dat het op het eind beter ging dan in het begin.quote:
Hol je ook aan een stuk door?quote:Op zaterdag 26 mei 2018 23:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien moet ik iets minder hard gaan lopen. Ik vond het wel zwaar vandaag. Positief was wel, dat het op het eind beter ging dan in het begin.
Bijna. Vandaag mocht ik volgens mijn schema 2 minuten wandelen. Dus ik deed 20 minuten rennen, dan 2 minuten wandelen en dan 10 minuten rennen. De komende week ga ik een half uur aan één stuk doen, als het weer het tenminste toelaat.quote:
Hij komt nog af en toe kijken. Weet niet waarom want er is hier niets voor hem. Volgens mij zijn er nog twee plekken waar-ie binnen kan komen. Die ga ik morgen maar even aanpakken.quote:
Liep ze er met een Swiffer achteraan?quote:Op zaterdag 26 mei 2018 23:27 schreef mootie het volgende:
Mijn moeder werd helemaal gek van de ganzen die steeds naar binnen wandelden.
En word je er al gezonder van?quote:Op zaterdag 26 mei 2018 23:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Bijna. Vandaag mocht ik volgens mijn schema 2 minuten wandelen. Dus ik deed 20 minuten rennen, dan 2 minuten wandelen en dan 10 minuten rennen. De komende week ga ik een half uur aan één stuk doen, als het weer het tenminste toelaat.
Straks gaan ze poepen! Straks gaan ze poepen!quote:Op zaterdag 26 mei 2018 23:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Liep ze er met een Swiffer achteraan?
Knap!quote:Op zaterdag 26 mei 2018 23:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Bijna. Vandaag mocht ik volgens mijn schema 2 minuten wandelen. Dus ik deed 20 minuten rennen, dan 2 minuten wandelen en dan 10 minuten rennen. De komende week ga ik een half uur aan één stuk doen, als het weer het tenminste toelaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |