SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daantje heeft een UTO VIPcard.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 17:10 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
de bende van 5
is hij dr 1 van
tel ff op wat hij in al die jaren is geweest
qwa entree..
en gij geleuf dah..mbt betaald een kaartje
ik heb over 3 minutt gewachtquote:Op zaterdag 26 mei 2018 17:16 schreef Lavenderr het volgende:
Chea had de lapo Mario. Je weet dat ze graag een keer wil openen. Gun haar dat.
Ach, hij heeft netjes 3 minuten gewacht. Had vast niet eens door dat Chea wilde openen. En het is hier natuurlijk ook geen kleuterschool.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 17:18 schreef Verida het volgende:
[..]
Mario, Chea mocht openen, jij had niet eens de lapo.
quote:
Mientjeh moraalquote:Op zaterdag 26 mei 2018 17:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Ach, hij heeft netjes 3 minuten gewacht. Had vast niet eens door dat Chea wilde openen. En het is hier natuurlijk ook geen kleuterschool.
Iets niet goed met het geluid.quote:
kom maarquote:Op zaterdag 26 mei 2018 17:22 schreef MacDeMarco het volgende:
nieuw liedje, week geleden opgenomen.. waar ben je nou?
quote:Op zaterdag 26 mei 2018 17:23 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
kom maar
waar ben je nou
volgende single : ga weg
quote:Op zaterdag 26 mei 2018 17:22 schreef sjampoeh het volgende:
kom maar
kom maar met mé dansen
kom maar met me dansen door de nacht
wauw
Te wachten op vliegtuig, erg he, ze hebben zich nu het dakterras te pakken..zodat iedereen ze een staande ovatie kan geven zo meteen.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 17:24 schreef MacDeMarco het volgende:
eindfeest en die twins zitten alleen zichzelf te filmen
Vreselijk ditquote:Op zaterdag 26 mei 2018 17:25 schreef Silves het volgende:
[..]
Te wachten op vliegtuig, erg he, ze hebben zich nu het dakterras te pakken..zodat iedereen ze een staande ovatie kan geven zo meteen.
quote:Op zaterdag 26 mei 2018 17:26 schreef snetje het volgende:
Demi: Die daar stak haar middelvinger op ..die met die bloemetjesjurk... die ga ik zo even...
Dacht dat ze zei: "die gaat eraf"quote:Op zaterdag 26 mei 2018 17:26 schreef snetje het volgende:
Demi: Die daar stak haar middelvinger op ..die met die bloemetjesjurk... die ga ik zo even...
Het kan oma-nijn niet zijn, die zag ik hier net nogquote:Op zaterdag 26 mei 2018 17:26 schreef snetje het volgende:
Mario, dit is een Nederlandse zanger, zingt in Nederland, is al vaker in Utopia geweest.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 17:26 schreef mario390 het volgende:
[..]
sorry maar deze zanger als hij in Oostenrijk zingt werd hij ausgebuht
het zou wel grappig zijn als er later meerdere vliegtuigjes met stem of mehmet/ivan voorbij zouden komenquote:
quote:Op zaterdag 26 mei 2018 17:27 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
het zou wel grappig zijn als er later meerdere vliegtuigjes met stem of mehmet/ivan voorbij zouden komen
Dat die het vliegtuig van Fay dan neerschietquote:Op zaterdag 26 mei 2018 17:27 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
het zou wel grappig zijn als er later meerdere vliegtuigjes met stem of mehmet/ivan voorbij zouden komen
ja ik weetquote:Op zaterdag 26 mei 2018 17:27 schreef Verida het volgende:
[..]
Mario, dit is een Nederlandse zanger, zingt in Nederland, is al vaker in Utopia geweest.
Houd jij je nu maar bij die vrouw met die baardquote:Op zaterdag 26 mei 2018 17:26 schreef mario390 het volgende:
[..]
sorry maar deze zanger als hij in Oostenrijk zingt werd hij ausgebuht
quote:Op zaterdag 26 mei 2018 17:28 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dat die het vliegtuig van Fay dan neerschiet
Nobody give a fuck. En terecht.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 17:28 schreef snetje het volgende:
Niemand kijkt omhoog...alleen die 2 gekken...
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 mei 2018 17:29 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
Als hij hier overheen vliegt sta ik klaar met mijn katapult!
Jah zelfs toen Roy Donders het zei kwam er al amper reactie van het publiek.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 17:28 schreef snetje het volgende:
[ afbeelding ]
toch slimmer dan ik dachtquote:Op zaterdag 26 mei 2018 17:29 schreef schizolientje het volgende:
ik hoorde bas nu tegen een gast zeggen dat die van hem nu over strand Bloemendaal vliegt
quote:Op zaterdag 26 mei 2018 17:27 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Vreselijke akelige krijsende egoistische luie rotkrengen.
[ afbeelding ]
Dat is wel duidelijk. Die twee nare meiden gaan het echt niet reddenquote:Op zaterdag 26 mei 2018 17:27 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Vreselijke akelige krijsende egoistische luie rotkrengen.
[ afbeelding ]
Ja mooi,niemand boeit het.quote:
neequote:Op zaterdag 26 mei 2018 17:29 schreef Inca het volgende:
[..]
Houd jij je nu maar bij die vrouw met die baard
Als grap ...omdat daar nu meer mensen zitten ...had je meer aan gehad..quote:Op zaterdag 26 mei 2018 17:29 schreef schizolientje het volgende:
ik hoorde bas nu tegen een gast zeggen dat die van hem nu over strand Bloemendaal vliegt
MAM!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 26 mei 2018 17:28 schreef snetje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zat hier met 2 middelvingers omhoog. Kon ook niet cossenquote:Op zaterdag 26 mei 2018 17:27 schreef tonja het volgende:
[..]
Het kan oma-nijn niet zijn, die zag ik hier net nog
Ja, Bas voorop......quote:Op zaterdag 26 mei 2018 17:30 schreef MacDeMarco het volgende:
de utopianen moeten de polonaise doen van roy donders
Daarom zitten ze er ook nog. Totaal geen concurrentie voor de heren.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 17:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is wel duidelijk. Die twee nare meiden gaan het echt niet redden
Daar zitten wel meer mensen dan in Utopiaquote:Op zaterdag 26 mei 2018 17:29 schreef schizolientje het volgende:
Daar ligt Pearlbithquote:
Oh dus als je blijkt geeft tegen ze te zijn wordt je van het terrein verwijderd door die 2?... Vandaar dat het daar steeds rustiger wordt...quote:Op zaterdag 26 mei 2018 17:27 schreef zonnebloem83 het volgende:
[..]
Dacht dat ze zei: "die gaat eraf"
Ja Bassie is niet achterlijk, die twee welquote:Op zaterdag 26 mei 2018 17:31 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Daarom zitten ze er ook nog. Totaal geen concurrentie voor de heren.
Aardig van jullie maar had telefoontje en daardoor kon ik niet meer openen. Het is goed zo, andere keer open ik wel weer eens.quote:
nee maar sorry bij en duitse castingshow komt hij niet verderquote:Op zaterdag 26 mei 2018 17:29 schreef Verida het volgende:
[..]
dan is het dus niet belangrijk dat hij in Oostenrijk niet gewaardeerd zou worden
Doe maar nietquote:Op zaterdag 26 mei 2018 17:32 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Aardig van jullie maar had telefoontje en daardoor kon ik niet meer openen. Het is goed zo, andere keer open ik wel weer eens.
quote:Op zaterdag 26 mei 2018 17:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
Ich lieb Royke lekker lekker 20 cm wurstenbrott
tja, ik denk dat hij daar ook niet op uit is..quote:Op zaterdag 26 mei 2018 17:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee maar sorry bij en duitse castingshow komt hij niet verder
Ok doe het dan goedquote:
Hoe noem je een narcistische tweeling?quote:Op zaterdag 26 mei 2018 17:36 schreef magnaal het volgende:
Wij kunnen er niet over uit..Wie gooit er nu een vliegtuig met banner voor zichzelf de lucht in? Je moet toch wel een enorme narcist zijn
Zijn ook de enige die het zelf leuk vinden, niemand maar ook niemand bleef kijken, en nog niet..quote:Op zaterdag 26 mei 2018 17:36 schreef magnaal het volgende:
Wij kunnen er niet over uit..Wie gooit er nu een vliegtuig met banner voor zichzelf de lucht in? Je moet toch wel een enorme narcist zijn
Niemand keekquote:Op zaterdag 26 mei 2018 17:37 schreef freaky40 het volgende:
Vliegtuig vliegt daar nog in de omgeving, kost een bak kerosine voor jan lul.
Het gaat vnl om Fayquote:Op zaterdag 26 mei 2018 17:37 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Hoe noem je een narcistische tweeling?
Nou dat.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 17:37 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Het heeft iets kinderlijk naïefs. Uit de COS denk ik te weten dat dat niet past bij ze.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 17:37 schreef Silves het volgende:
[..]
Zijn ook de enige die het zelf leuk vinden, niemand maar ook niemand bleef kijken, en nog niet..
Sjiek hequote:Op zaterdag 26 mei 2018 17:39 schreef snetje het volgende:
Fay: Ivan heb je gezien?!!!...
Ivan: De polonaise?...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TRAP ER NIET IN!!!quote:Op zaterdag 26 mei 2018 17:40 schreef pollewop77 het volgende:
Vind Bas wel erg "zichzelf" sinds gisteren. Wat meer lachen, grapjes etc
Ik ook, moest heel vaak lachen.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 17:41 schreef zodeju het volgende:
[..]
ja, echt.......dit is de reden waarom ik hem leuk vond......
Dat wijffie is zo cutequote:Op zaterdag 26 mei 2018 17:41 schreef MacDeMarco het volgende:
badcrab wordt aangekondigd. coverband pop/rock
Klopt, blijf hem ook naar de mensen toe toch altijd leuk gezellig en sociaal doen.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 17:40 schreef pollewop77 het volgende:
Vind Bas wel erg "zichzelf" sinds gisteren. Wat meer lachen, grapjes etc
Maar de sneak gaat gewoon voor de winst en heeft van niets spijt!quote:Op zaterdag 26 mei 2018 17:42 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Klopt, blijf hem ook naar de mensen toe toch altijd leuk gezellig en sociaal doen.
quote:Op zaterdag 26 mei 2018 17:43 schreef Ghostbuster het volgende:
Ze gaan aan mensen vragen om stemmen weer
quote:Op zaterdag 26 mei 2018 17:30 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik zat hier met 2 middelvingers omhoog. Kon ook niet cossen![]()
Die meiden zijn gestoord.
Alles wat nu in Uto loopt mag stemmen op haar/hun... alles wat buiten de hekken zit op een anderquote:Op zaterdag 26 mei 2018 17:43 schreef Ghostbuster het volgende:
Ze gaan aan mensen vragen om stemmen weer
Ja het zijn 300 mensen lekker boeiend ookquote:Op zaterdag 26 mei 2018 17:44 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Alles wat nu in Uto loopt mag stemmen op haar/hun... alles wat buiten de hekken zit op een ander
Die zijn de poten onder hun lijf vandaan aan't lopenquote:Op zaterdag 26 mei 2018 17:45 schreef Ghostbuster het volgende:
Mehmet en Ivan reageerde amper heel raawrrrr
Hij heeft het ook echt met ze gehad.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 17:45 schreef Ghostbuster het volgende:
Je ziet Ivan denken, rot op kut hoeren
[ afbeelding ]
Het valt niet mee om de hele dag aardig gevonden te worden en heen en weer te moeten rennen om mensen ervan te overtuigen dat het HUN feestje is.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 17:43 schreef wyno het volgende:
Wat een ongelofelijke rode koppen hebben die Twins toch. Je kunt zien dat ze niks gewend zijn. Kleine kinderen kunnen ook zulke hoofdjes krijgen als ze opgewonden zijn, maar dan wel aandoenlijker. Bij deze hoop je alleen maar dat ze oververhit raken.
Ik denk niet eens zoveel.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 17:45 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja het zijn 300 mensen lekker boeiend ook
Waar ze geen flikker voor gedaan hebbenquote:Op zaterdag 26 mei 2018 17:46 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Het valt niet mee om de hele dag aardig gevonden te worden en heen en weer te moeten rennen om mensen ervan te overtuigen dat het HUN feestje is.
Dubbel triest?quote:Op zaterdag 26 mei 2018 17:37 schreef -sabine- het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Deal!quote:Op zaterdag 26 mei 2018 17:44 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Alles wat nu in Uto loopt mag stemmen op haar/hun... alles wat buiten de hekken zit op een ander
quote:Op zaterdag 26 mei 2018 17:45 schreef Ghostbuster het volgende:
[ afbeelding ]
Kan gezellig worden vanavond als de anderen hen aan gaan spreken op het feit dat ze alleen maar met zichzelf zijn bezig geweest.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 17:45 schreef zodeju het volgende:
En de twins nog steeds campagne voeren......nu weer iets over een filmpje en vertellen waarom ze moeten winnen.......Dat beetje gezelligheid op het feest verkloten die twee ook nog......
Leukerdquote:Op zaterdag 26 mei 2018 17:45 schreef Ghostbuster het volgende:
[ afbeelding ]
Ook dát nog eens een keer. Ze hebben dan ook personeel daar lijkt het wel.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 17:47 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Waar ze geen flikker voor gedaan hebben
quote:Op zaterdag 26 mei 2018 17:47 schreef FreshFruit72 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 26 mei 2018 17:54 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Idioten vertellen
ik ben verslaafd aan streamen
wat bezielt die mensen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
Zit ze op haar werk zó geïsoleerd dan dat dat kan?quote:Op zaterdag 26 mei 2018 17:54 schreef Ghostbuster het volgende:
Mevrouw is Mehmet fan streamt ook op haar werk
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 mei 2018 17:55 schreef Zeyina het volgende:
Zou me niet verbazenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ze zaten dat ding zo dicht te naaien pas geleden
I may be wrong, but it's highly unlikely.
Ik hoop hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Get a grip.
Ik zou er zo een mes inzettenquote:Op zaterdag 26 mei 2018 17:56 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Zou me niet verbazenze zaten dat ding zo dicht te naaien pas geleden
echt dan gaat die los vanavondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Twinning = boring
Daantjequote:Op zaterdag 26 mei 2018 17:56 schreef MacDeMarco het volgende:
schuimpje gaat eerder weg: ''ik heb geen zin om in het ziekenhuis te belanden, ik heb diabetes enz.''' rustig aan ivan!
Werd al eerder beweert maar toch ga je er vanuit dat mensen niet zover gaan.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 17:56 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Het is door meerderen gehoord blijkbaarquote:Op zaterdag 26 mei 2018 17:56 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
quote:Op zaterdag 26 mei 2018 17:57 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Het is door meerderen gehoord blijkbaarZe hadden opeens wel erg weinig geld over.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 26 mei 2018 17:59 schreef StruisZVeugelT het volgende:
wat een vieze reet in die witte legging
Door Kevin recourt en vrienden, zo ook meerder streamers weet dat ze veel geld achterhouden.maar dit hebben ze op een andere plek verstopt..quote:Op zaterdag 26 mei 2018 17:57 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Werd al eerder beweert maar toch ga je er vanuit dat mensen niet zover gaan.![]()
Benieuwd of Ivan nog op onderzoek uit zal gaan.
Ja, precies het is een stelletje onnozele geiten! Maar ze zorgen wel voor voldoende beeldvervuiling en dat is dan voor hun weer mooi meegenomen.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 17:46 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Het valt niet mee om de hele dag aardig gevonden te worden en heen en weer te moeten rennen om mensen ervan te overtuigen dat het HUN feestje is.
schoont leuk op zeg maarquote:Op zaterdag 26 mei 2018 17:59 schreef Is-It-Heaven het volgende:
Zijn er meerdere groepen of is het een en dezelfde groep van 14.00-22.00?
Hopelijk wordt het op tijd ontdekt en worden ze gediskwalificeerd.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 17:59 schreef Silves het volgende:
[..]
Door Kevin recourt en vrienden, zo ook meerder streamers weet dat ze veel geld achterhouden.maar dit hebben ze op een andere plek verstopt..
Verspilde moeitequote:Op zaterdag 26 mei 2018 18:01 schreef krabje het volgende:
ik hoop echt dat er morgen iets van gezegd word tegen die meiden.
Betere strategie.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 18:02 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik heb Ivan en Mehmet geen 1 keer over stemmen horen janken tegen iemand
Ivan gaat er niet achteraan, dat is zijn stijl niet. Die vraagt gewoon keihard, dat hij gehoord heeft, dat ze geld achterover gedrukt hebben en of ze nou echt zo stom waren, dat ze dachten dat de camera's dat niet registreerden...quote:Op zaterdag 26 mei 2018 18:01 schreef krabje het volgende:
ik hoop echt dat er morgen iets van gezegd word tegen die meiden.
Kan juist tégen hen werken nu.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 18:00 schreef wyno het volgende:
[..]
Ja, precies het is een stelletje onnozele geiten! Maar ze zorgen wel voor voldoende beeldvervuiling en dat is dan voor hun weer mooi meegenomen.
quote:Op zaterdag 26 mei 2018 18:04 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik heb zin om een hele COS die Twin's verrot te schelden
hij heeft nu de kans om iets te zeggen juist omdat het de finale is.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 18:02 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Verspilde moeite
Denk dat Ivan er beter aan doet om zijn mond te houden, het zijn nog maar een paar dagen
Dat gaat vóór hen werken denk ik.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 18:02 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik heb Ivan en Mehmet geen 1 keer over stemmen horen janken tegen iemand
Dit wisten we al eerder.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 17:59 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ze hadden opeens wel erg weinig geld over.
dat bedoel ik dus,en ook over dat niets doen en gegil en gezeik over banners en vliegtuigjesquote:Op zaterdag 26 mei 2018 18:03 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ivan gaat er niet achteraan, dat is zijn stijl niet. Die vraagt gewoon keihard, dat hij gehoord heeft, dat ze geld achterover gedrukt hebben en of ze nou echt zo stom waren, dat ze dachten dat de camera's dat niet registreerden...
Maar dit was al voor de kerst..ze hongen de briefjes in boom..ivan weet dat ze 900 euro hebben aan cash, maar dit is gisteren betaald aan die flop in de lucht, dus die 4 k was lulkoek, ze hebben dit wel op d bank..maar je weet maar nooit bij die krengen..quote:Op zaterdag 26 mei 2018 18:02 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hopelijk wordt het op tijd ontdekt en worden ze gediskwalificeerd.
zinquote:Op zaterdag 26 mei 2018 18:04 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik heb zin om een hele COS die Twin's verrot te schelden
Is ooit eerder in Uto geweest.quote:
Meteen al hun ziektes eruit gooien, zo'n hekel aan.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 18:04 schreef sjampoeh het volgende:
schuim: ik heb ook suiker en blablabla
she lost me
jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |