ik heb geen auto dus veel keuze is er nietquote:Op zaterdag 26 mei 2018 15:01 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
Niet gelezen, maar sws met de trein reizen. :’)
Ging vroeger nog wat makkelijker toen de treinen op kolen reden. Nu met je zelf een zak kolen meezeulenquote:
doe ik liever gewon thuis met een biertje erbijquote:Op zaterdag 26 mei 2018 15:07 schreef yosander het volgende:
Geen XL kapsalon met extra vlees en extra knoflook wegkanen in de spits
vroeger was alles beter behalve de sexquote:Op zaterdag 26 mei 2018 15:17 schreef yosander het volgende:
[..]
Ging vroeger nog wat makkelijker toen de treinen op kolen reden. Nu met je zelf een zak kolen meezeulen
roken weer terug invoeren. en rap een beetje!quote:Op zaterdag 26 mei 2018 16:47 schreef Jordy-B het volgende:
Vroeger, toen je nog gewoon mocht roken in de trein, zodat de meur van de vetklep met z'n patatje oorlog wordt weggedrukt.
quote:
Dat was vast een loverboyquote:Op zaterdag 26 mei 2018 17:37 schreef Rugdopey het volgende:
een keertje in de trein kwam er een turk met een glimmend pak en ging die over me heen staan
Stond je met de rug naar hem toe?quote:Op zaterdag 26 mei 2018 17:37 schreef Rugdopey het volgende:
een keertje in de trein kwam er een turk met een glimmend pak en ging die over me heen staan
quote:
Waarom heb je er niks van gezegd?quote:Op zaterdag 26 mei 2018 14:54 schreef Rugdopey het volgende:
ik zat laatst in de trein naar hoorn, want ik ging naar een vriend. het was opvallend rustig. krantje erbij. plots komt er een volslanke man binnen gaat tegenover me zitten, prima. totdat deze meneer z'n tas erbij pakt en eruit begint te eten... ik kon niet goed zien wat het was maar ik kan je zeggen het was een zeer onsmakelijk tafereel! en smakken jonge smakken! ik werd erg echt onpasselijk van. als dat nog niet het ergste was ging ie met z'n vingertjes heel uitgebreid het eten tussen zijn tanden peuterenik probeerde niet te kijken maar afentoe had ik onbewust wel die neiging. heb maar een muziekje in m'n oren gedouwd. ik kon natuurlijk wel ergens anders gaan zitten maar het was nog het enige plekje bij het raam.
klacht: smak orkest verstierd trip.
ik had geen zin in ruzie. maar ik keek hem afoentoe aan van wat mot dat?quote:Op zaterdag 26 mei 2018 18:04 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
[..]
Waarom heb je er niks van gezegd?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |