Basquote:Op zaterdag 26 mei 2018 12:12 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Over wie gaat dit?
Ik weet het nu door de post van kkka3.![]()
ik ook niet, je wordt ook meteen verwijderd door de beveilinging,.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 13:13 schreef lonneberga het volgende:
[..]
lijkt noord Korea wel,pff,ik hield echt mijn bek niet.
Ik had ook gezegd dat ik op Mehmet heb gestemd...net zoals de meesten buiten...quote:Op zaterdag 26 mei 2018 13:13 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Voor een claim van duizenden euro's houden ze hun mondje wel hoor........Daar zorgt het advocaatje van meneer de Mol wel voor..........quote:Op zaterdag 26 mei 2018 13:13 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Sorry.... huh?quote:Op zaterdag 26 mei 2018 12:14 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Jij , Silves en Dot lijken wel een drieling
Ik moet steeds goed kijken wie wie is
Demi weet niet beter, maar wat zullen die mannen zich ergeren......liet er echt eentje struikelen met hele geschaafde knietjes en handjes zo erg dat alletwee niet meer in beeld zijn.....quote:Op zaterdag 26 mei 2018 13:11 schreef lonneberga het volgende:
Zou Demi zich nou niet een beetje achtergesteld voelen,want het liefst van al had haaibaai Fay alleen op die foto gestaan.
Bas speelt nu de grote onschuld, maar hij speelt het spel gewoon hoor, maak je niet druk............Hij is zo gehaaid........quote:Op zaterdag 26 mei 2018 13:13 schreef mevrouwdebok het volgende:
Ze zijn mij te overtuigd, dealtje is al gemaakt, Bas wint.
Ja, dat was het.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 12:12 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Dat was over de schuimpjesopmerkingen als "maar jij bent hier al voor de tweede keer"
Bas dacht dan: Waarom ben jij hier dan al voor de vierde keer op de markt met je pannenkoekenhoofd
Ja, was even weg.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 12:30 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Één van jullie heeft het over Bas, de ander over Ivan volgens mij.
Dat glijdt zo lekkerquote:Op zaterdag 26 mei 2018 13:04 schreef Bumfuzzle het volgende:
Ze kunnen die flyers beter op het toilet leggen. Ze hebben toch niet genoeg wc-papier?
de reden om daar nooit naar toe gaan, vreselijk.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 13:15 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Voor een claim van duizenden euro's houden ze hun mondje wel hoor........Daar zorgt het advocaatje van meneer de Mol wel voor..........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |