Toch kan het dan een bittere prijs zijn qua gevoel.......quote:Op zaterdag 26 mei 2018 12:45 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Sure hij doet alles voor de winst jullie geloven nu werkelijk. dat hij niet wil winnen omdat romy eruit is.... jaja net voor t stemmen spijt hebben
aub trap er niet inquote:Op zaterdag 26 mei 2018 12:47 schreef zodeju het volgende:
[..]
Toch kan het dan een bittere prijs zijn qua gevoel.......
Ik zag ook chocolademelk staanquote:Op zaterdag 26 mei 2018 12:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
Vooral die erwtensoep is een uitstekende keuze met 25+ graden
Het werd toch ook eerst verdubbeld, nu niet meer dacht ik??quote:Op zaterdag 26 mei 2018 12:50 schreef Klapskaats het volgende:
Voorheen was het zo dat de uvhj een geldbedrag won, maar daar nog belasting over moest betalen toch? Hoop dat het straks net zo gaat. 52% inleveren. Of weet ik veel hoeveel het is. Hoe meer hoe beter.,
Tussen 14:00 en 22:00 uurquote:Op zaterdag 26 mei 2018 12:50 schreef StruisZVeugelT het volgende:
royke donders rond welke tijd
iiemand nog opgevangen
steeds dat veranderen , wit ut nie meer
Bas is erger dan ergquote:Op zaterdag 26 mei 2018 12:45 schreef zodeju het volgende:
[..]
Twijfel daar zo van.......anders is hij nog erger dan erg......
jupquote:Op zaterdag 26 mei 2018 12:50 schreef Klapskaats het volgende:
Voorheen was het zo dat de uvhj een geldbedrag won, maar daar nog belasting over moest betalen toch? Hoop dat het straks net zo gaat. 52% inleveren. Of weet ik veel hoeveel het is. Hoe meer hoe beter.,
Mooi, weet ik dat ik tussen die tijden de streams in ieder geval uit moet houden.quote:
quote:Op zaterdag 26 mei 2018 12:53 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Gisteren bij de toppers geweest dat was pas een feestje
Geen idee, ik heb ze uitstaanquote:
Toen was het nog de groep van 4 met Romy.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 12:44 schreef Paule33 het volgende:
[..]
hij kan niet weten,hij dacht dat bas zal cemal houden
stemmen is nominatie
weg doen is de amuletten
dat is een feit en niet anders! sorry cher Spa..
senk joequote:
Vliegtuigje komt rond 17:30 uur.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 12:56 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
senk joe
na roy komt dat vliegtuig gedoe
ow nee was 16uur .. hmmzz handig
er staat een paardentrailer
Dames hebben eene kraam . verse glimmende paardevijgen
@ Joe FF
mot je niet naar CRailo heute ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |