Natuurlijk wilde iedereen dat.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 12:09 schreef -sabine- het volgende:
[..]
En dat zij weg is komt een ieder daar goed uit.
Jij , Silves en Dot lijken wel een drielingquote:Op zaterdag 26 mei 2018 12:10 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hij heeft het er vaker over gehad. Het moet natuurlijk vaak herhaald worden, zodat veel mensen het horen, maar vooral omdat het beklijft.
Hij bespeelt de domme schuimpjes, die hij pas nog had beledigd (wat die kuttekoppen daar kwamen doen ofzo (weet het niet meer; was pas nog voordat hij naar bed ging.
Ivan bespeelt de domme schuimpjes?quote:Op zaterdag 26 mei 2018 12:13 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ivan in het filmpje
Ivan zet de Twins aan het werk.
x6kdd97
Dat heb ik ook.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 12:14 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Jij , Silves en Dot lijken wel een drieling
Ik moet steeds goed kijken wie wie is
Triple trouble.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 12:14 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Heb ik niet gezegd. Hij zei in dat filmpje waar het op staat, niks mis mee.quote:
Ik rook niet..quote:Op zaterdag 26 mei 2018 12:14 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Zullen wel extra camera's nodig zijn om het goed te kunnen brengen.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 12:14 schreef Hagenesie het volgende:
Technisch onderhoud met het eindfeest. Ja ja😁
Allen Struiz herken je gelijk en Mario😂quote:Op zaterdag 26 mei 2018 12:14 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Dat mag.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 12:16 schreef danaqui het volgende:
Ivan toch maar even gestopt met de Ramadan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
Ja.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 12:16 schreef danaqui het volgende:
Groot gelijkquote:Op zaterdag 26 mei 2018 12:16 schreef danaqui het volgende:
quote:Op zaterdag 26 mei 2018 12:17 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Dat mag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thnxxquote:Gelijk heeft hij
![]()
Ik reageerde in eerste instantie ook niet op jou.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 12:16 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Heb ik niet gezegd. Hij zei in dat filmpje waar het op staat, niks mis mee.
En in het verleden, als er een paar dronken waren, werden er minder leuke dingen over de bezoekers gezegd.Dat dan weer wel.
quote:Op zaterdag 26 mei 2018 12:17 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Dat mag.Ja later inhalenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ze bedoelt echt alles samen doen,ja samen als zusjes.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 12:04 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Heb net het filmpje gekeken.
Geen woorden meer voor die 2...Tuurlijk, alles samen doen toch? ,,,en er verder niks aan meehelpen.Gloeiende
Geloof daar ook geen ene flikker vanquote:Op zaterdag 26 mei 2018 12:14 schreef Hagenesie het volgende:
Technisch onderhoud met het eindfeest. Ja ja😁
Ow. Dan begreep ik het verkeerd. Dusquote:Op zaterdag 26 mei 2018 12:18 schreef krabje het volgende:
[..]
ze bedoelt echt alles samen doen,ja samen als zusjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |