Als je bij Domino's bestelt hoef je in ieder geval niet bang te zijn dat je pizza te heet is.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 21:46 schreef christmastsunami het volgende:
meh, ik vreet ook dingen uit de magnetron die veel te heet zijn, moet ik maar es afleren, die pizza moet ook niet gloeiend heet zijn
en nou, zit ikte denken om 10 euro uit te geven aan dominos, schiet niet op, dank je
Mensen die het moeten doen met slechts 45 cmquote:Op vrijdag 25 mei 2018 21:49 schreef Geerd het volgende:
![]()
![]()
gewoon oprollen dat ding en na binnenschuiven net als je moeder vannacht 45cm
![]()
Dit viel me laatst ook op. Volgende keer geen Domino's. Overigens had de pizza volgens hun tracksysteem 2 minuten in de oven gelegen en een 10 minuten liggen afkoelen en wachten totdat de bezorger onderweg ging.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 21:52 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Als je bij Domino's bestelt hoef je in ieder geval niet bang te zijn dat je pizza te heet is.
heet, blaren in de mond....hij heeft het over de temperatuurquote:Op zaterdag 26 mei 2018 00:59 schreef Zwolsboy het volgende:
Dat heet noemen
![]()
Eet eens een Long Chili Cheese van de BK, zelfs dat stelt gene ruk voor.
Kleuter
quote:Op zaterdag 26 mei 2018 00:59 schreef Zwolsboy het volgende:
Dat heet noemen
![]()
Eet eens een Long Chili Cheese van de BK, zelfs dat stelt gene ruk voor.
Kleuter
Sommigen krijgen zelfs blaren van sterke kruiden op een gerechtquote:Op zaterdag 26 mei 2018 01:00 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
heet, blaren in de mond....hij heeft het over de temperatuur
bullshitquote:Op zaterdag 26 mei 2018 01:07 schreef Zwolsboy het volgende:
[..]
Sommigen krijgen zelfs blaren van sterke kruiden op een gerecht
Dat kreeg ik om m'n bek mee te spoelen toen al mijn verstandskiezen in één keer werden getrokken.quote:
quote:
Ja klopt. Maar werkt ook voor beter tandvlees dat niet bij het minste of geringste beschadigd.quote:Op zondag 27 mei 2018 12:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat kreeg ik om m'n bek mee te spoelen toen al mijn verstandskiezen in één keer werden getrokken.
Niet stansaard Paradontax gebruikenquote:Op zondag 27 mei 2018 12:43 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar werkt ook voor beter tandvlees dat niet bij het minste of geringste beschadigd..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |