Krijg ik ook geirriteerde ogen van maar in vergelijking met het irritatielevel van die Poolse schoonheden is dat echt niks.quote:
De ze man weetquote:Op vrijdag 25 mei 2018 21:06 schreef KreKkeR het volgende:
Geirriteerde ogen van Poolse lekkere wijven waar je tegen beter weten toch naar blijft staren en dat ook meerdere echt keren in de hoop dat ze jou kiezen...
Klacht: moedertje Natuur die Poolse vrouwen zo lekker maakt en deze Polen inschakelt om mij te irriteren
Hahaha. Geen enkele vrouw wil je. Pak mannen dan. Vind je vast wel lekker.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 21:22 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Krijg ik ook geirriteerde ogen van maar in vergelijking met het irritatielevel van die Poolse schoonheden is dat echt niks.
Ewa boizzz ke weet tog.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 21:25 schreef Mr.Worldwide het volgende:
Nadeel is alleen dat je er nooit een relatie meer kunt beginnen, zijn alleen maar op je geld uit
Want Nederlandse vrouwen willen over het algemeen wel graag een armoedzaaier?quote:Op vrijdag 25 mei 2018 21:25 schreef Mr.Worldwide het volgende:
Nadeel is alleen dat je er nooit een relatie meer kunt beginnen, zijn alleen maar op je geld uit
In het Noorden zijn ze iets minder streng religieus.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 21:23 schreef Sanddr het volgende:
Hebben we het dan over Noord- of Zuidpolen?
Niemand wil je toch dus niet je probleem.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 21:30 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
In het Noorden zijn ze iets minder streng religieus.
Waarom blijf je dit herhalen?quote:Op vrijdag 25 mei 2018 21:31 schreef loni55 het volgende:
[..]
Niemand wil je toch dus niet je probleem.
Sorry. Ik wist niet dat het zoveel met je deed.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 21:37 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Waarom blijf je dit herhalen?
Pesten is geen spelletje. Doe eens niet zo gemeen! Dit kan grote negatieve impact hebben op mijn toekomst
nee natuurlijk niet, maar bij poolse wéét je gewoon dat ze je alleen maar om je geld willen. niet omdat je zo'n fijne vent bentquote:Op vrijdag 25 mei 2018 21:29 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Want Nederlandse vrouwen willen over het algemeen wel graag een armoedzaaier?![]()
Zo he. Jeetje. Vertel meer.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 21:39 schreef Mr.Worldwide het volgende:
[..]
nee natuurlijk niet, maar bij poolse wéét je gewoon dat ze je alleen maar om je geld willen. niet omdat je zo'n fijne vent bent
Hoezo gelukkig maar? En waarom zo denigrerend?quote:Op zaterdag 26 mei 2018 03:32 schreef Staal het volgende:
Karpatenkoppenkoorts is best wel een dingetje. Voor sommige mensen. Enkele mensen eik. Eigenlijk zeldzaam.Gelukkig maar.
Productiemedewerkers staan sowieso niet bekend om hun schoonheid.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 08:50 schreef Atak het volgende:
Ik wel eens bij een productiebedrijf waar veel Poolse vrouwen werken. De meeste die ik zie zien er niet uit. Allemaal van de mannelijke types. Bah bah. Misschien dat 1 of de 6 neukbaar is. Ik moet wel zeggen dat de gene die mooi zijn echt mooi zijn.
In Polen doet iedereen werk dat ze kunnen vinden. Daar hebben ze niet om te kiezen.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 11:13 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Productiemedewerkers staan sowieso niet bekend om hun schoonheid.
Dat verschilt per regio/stad...quote:Op zaterdag 26 mei 2018 11:30 schreef Atak het volgende:
[..]
In Polen doet iedereen werk dat ze kunnen vinden. Daar hebben ze niet om te kiezen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |