Man of vrouw?quote:Op vrijdag 25 mei 2018 19:50 schreef Aiciu het volgende:
Ik moet straks sociaal doen, daar heb ik helemaal geen zin in.
Klacht: niet kunnen fokken straks.
Ik heb alleen fok op mn laptop.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 19:51 schreef Sanddr het volgende:
Gewoon FOK!ken. Als ze dat niet accepteert is ze je niet waard.
Ik ben er bijna maat.quote:
Waarom niet?quote:
Ik kom eentje smoken bij je man.quote:
Niet.quote:
Maar Griekenland bevalt prima?quote:
quote:
Zolang je ze niet nodig hebt bevalt het goed.quote:
Netflix en neuken.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 20:30 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
Wat ga je doen op je date?
Keihard vlammen uiteraard.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 20:30 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
Wat ga je doen op je date?
Ah oké cool, toch heeft Griekenlamd wel een veel mooiere natuur dan Spanje denk ik? En dat bezorgen is wel bijzonder lol.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 20:26 schreef Aiciu het volgende:
[..]
[..]
Zolang je ze niet nodig hebt bevalt het goed.
Ik merk wel dat het hier wat achterloopt allemaal, mensen lopen hier allemaal in Lonsdale kleding bevoorbeeld2005 belde.
En als je iets moet laten bezorgen gaat dat heel omslachtig dat ze eerst gaan bellen![]()
Vervolgens horen ze dat je geen Grieks spreekt en hangen ze op![]()
En alles lijkt op elkaar, ik verdwaal nog steeds als ik niet oplet en dan ben ik ergens een paar straten van m'n huis vandaan
Was 2 weken geleden even naar Napels en kwam toch wel tot de conclusie dat beter is voor mij.
Dus volgend jaar toch maar naar Italië of Spanje als het aan mij ligt.
Ja, maar daar zie je in de stad niet veel vanquote:Op vrijdag 25 mei 2018 20:34 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ah oké cool, toch heeft Griekenlamd wel een veel mooiere natuur dan Spanje denk ik? En dat bezorgen is wel bijzonder lol.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |