Die viel nog mee vandaag gelukkig. Daar ben ik even gestopt om koffie te halen en te kijken of Antwerpen zichzelf zou oplossen.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 19:07 schreef XL het volgende:
Identieke klacht over Brussel is hier goed mogelijk
Antwerpen an sich is toch best een mooie stad? Als je dat lelijke industriegebied en de inderdaad vreselijke ring wegdenkt.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 19:06 schreef Sigaartje het volgende:
Bekend probleem. Ik kom er nooit meer. Antwerpen is hell. De stad is altijd een bouwput en de ringweg staat altijd vast.
Afschuwelijke stad, vreselijk. Maar er is hier veel vaker over geklaagd. Ik begrijp niet waarom de Belgen daar niets aan doen.
Heb ik een keertje geprobeerd, toen heb ik mezelf bijna doodgereden.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 19:48 schreef Aiciu het volgende:
Gewoon snachts rijden vanuit Parijs, dan ben je zo weer thuis. Uurtje of 4 beetje planken.
Gewoon lekker muziek aan en beetje feestje bouwenquote:Op vrijdag 25 mei 2018 19:53 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Heb ik een keertje geprobeerd, toen heb ik mezelf bijna doodgereden.Lange stukken in het donker zijn niet mijn ding.
Ik doe dit stukkie een keer of vijf per jaar, ik heb nog geen ideale modus gevonden.
Nee hoor, Walen horen gewoon bij België...quote:Op vrijdag 25 mei 2018 19:57 schreef KosterT het volgende:
De bonusklacht is ook terecht. Ik vind dat we de Walen moeten verkassen naar Frankrijk, en dan Wallonië moeten schenken aan de Vlamen. Dan wordt het daar tenminste ook nog eens gezellig.
Wat jammer zegquote:Op vrijdag 25 mei 2018 19:58 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Ik ondervind dagelijks hoe achterlijk dat volk is.
Op zich wel, het heeft zelfs een volkssterrenwacht. Prachtig ding met Russische topoptiek! Aan de horizon zie je wel de lichtkoepel van de haven.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 19:37 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Antwerpen an sich is toch best een mooie stad? Als je dat lelijke industriegebied en de inderdaad vreselijke ring wegdenkt.
Ik dacht altijd dat jouw loyaliteit bij de Sovjetunie lag.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 19:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee hoor, Walen horen gewoon bij België...
L'Union fait la force
Eendracht maakt macht
Laat ons de Brabanconne thans aanheffen
aangezien ik walg van communisme is dat nogal een misvatting.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 01:31 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat jouw loyaliteit bij de Sovjetunie lag.
Of bij Noord Korea
Zijn we het een keer eensquote:Op zaterdag 26 mei 2018 01:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
aangezien ik walg van communisme is dat nogal een misvatting.
nee, daar moet ik ook niks van hebbenquote:Op zaterdag 26 mei 2018 01:49 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Zijn we het een keer eens![]()
Kom je nu ook bij de VVD?
Dat is eigenlijk nog wel een goed idee!quote:Op vrijdag 25 mei 2018 19:57 schreef KosterT het volgende:
De bonusklacht is ook terecht. Ik vind dat we de Walen moeten verkassen naar Frankrijk, en dan Wallonië moeten schenken aan de Vlamen. Dan wordt het daar tenminste ook nog eens gezellig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |