quote:eigenlijk moet je dan een duidelijke NIET radio 2 plaat nemen als Slipknot of Underworld
Op vrijdag 27 december 2002 15:20 schreef Vamos het volgende:
Volgende keer gaan we met Fok! een alternative 90s plaat de top 2000 instemmen trouwens! Met 25 stemmen sta je er wel in.Dus als iedereen Radiohead - Street spirit ofzo stemt (die komt heel vaak terug in popilijstjes op Fok) als eigen nummer, dan hebben we 'm er eindelijk in.
quote:Schande!
Op vrijdag 27 december 2002 15:37 schreef I.R.Baboon het volgende:
Zijn er nog mensen die vannacht Drs P hebben gehoord? Ik was helaas slapende.
Nee, ik heb hem ook niet gehoord. Ik logeerde dus bij vrienden en heb nog wel even met mijn koptelefoon in bed liggen luisteren, maar geen Drs. P. gehoord.
Errug mooi!
quote:waarschuw me dan de volgende keer als je Wait & Bleed hoort op Radio 2.
Op vrijdag 27 december 2002 15:31 schreef Jane het volgende:
Eigenlijk is de enige stijl die je echt niet hoort op Radio 2 zware House (of hoe je dat ook moet noemen).
Frank Sinatra past iig wel goed. Alleen is de muziek bij dit nummer erg matig. Ik vind dat nooit iets, met zo'n garde op de drums
quote:Jane !!!
Op vrijdag 27 december 2002 15:47 schreef Seborik het volgende:Ow vreselijk.
Zijn hier nu echt fans van dit nummer uit Grease?
ik niet
quote:
Op vrijdag 27 december 2002 15:47 schreef Seborik het volgende:Zijn hier nu echt fans van dit nummer uit Grease?
quote:Ik zeg niet dat je dat vaak zult horen, maar qua stijl zul je het echt veel eerder op radio 2 horen dan die 'zware house' waar ik het over had. Die echte slijmballenmuziek, waarvan ik vermoed dat jij denkt dat Radio 2 bol van staat, draaien ze alleen in de Gouden Uren.
Op vrijdag 27 december 2002 15:43 schreef dolle_hond het volgende:[..]
waarschuw me dan de volgende keer als je Wait & Bleed hoort op Radio 2.
quote:Oh??? Goed dat je het zegt dan!
Op vrijdag 27 december 2002 15:50 schreef dolle_hond het volgende:[..]
Jane !!!
ik niet
Grease is voor mij jeugdsentiment, maar dit is zeker niet mijn favoriete nummer uit de film hoor. En ook niet één van mijn favo nummers van ONJ.
quote:Ik vind dat Radio 2 aan vernieuwing toe is. Alle popplaten van voor de jaren '90 worden daar gedraaid, maar een hoop uit de jaren '90 niet.
Op vrijdag 27 december 2002 15:31 schreef Jane het volgende:
Eigenlijk is de enige stijl die je echt niet hoort op Radio 2 zware House (of hoe je dat ook moet noemen).
Nou ja, ik vind dit nummer van de Carpenters ook heel erg leuk.
Misschien dat anderen dat weer niet kunnen begrijpen.
quote:Ik wel hoor
Op vrijdag 27 december 2002 15:55 schreef Seborik het volgende:Nou ja, ik vind dit nummer van de Carpenters ook heel erg leuk.
Misschien dat anderen dat weer niet kunnen begrijpen.
Alhoewel, dat hoeft niks te zeggen... ik ben bijna 23 en ik zie dat leeftijdsgenotem die het allemaal kenden het allemaal hebben verdrongen
quote:je vermoeden is onjuist en bovendien vind ik dat geen slijmballenmuziek. Ik luister nog wel eens naar Radio 2 hoor, maar het verschilt best sterk per programma wat er gedraaid wordt.
Op vrijdag 27 december 2002 15:52 schreef Jane het volgende:
Ik zeg niet dat je dat vaak zult horen, maar qua stijl zul je het echt veel eerder op radio 2 horen dan die 'zware house' waar ik het over had. Die echte slijmballenmuziek, waarvan ik vermoed dat jij denkt dat Radio 2 bol van staat, draaien ze alleen in de Gouden Uren.
Ik vind Frank Sinatra geen slijmballenmuziek en hij wordt veel te weinig gedraaid op welke zender dan ook.
omdat ik er geen nieuw topic over wil openen: mijn idee van slijmballenmuziek: Rene Froger, Marco Borsato, Queen, ed.
quote:Hmmm, kijk, van mij mogen ze ook af en toe wel eens wat vaker een nummer van Nirvana draaien of zo, maar toch... Radio 2 is geloof ik één van de best beluisterde Nederlandse zenders, dus dan doen ze toch iets goed.
Op vrijdag 27 december 2002 15:54 schreef De_Schaduw het volgende:[..]
Ik vind dat Radio 2 aan vernieuwing toe is. Alle popplaten van voor de jaren '90 worden daar gedraaid, maar een hoop uit de jaren '90 niet.
Enne btw, dolle_hond: ik denk toch dat jij af en toe een ietwat verkeerd beeld hebt van mijn muzieksmaak. Ok, waarschijnlijk is dat mijn eigen schuld door wat ik hier post op het forum (bijv. in het Wat draai je nu?-topic), maar als jij in de veronderstelling bent dat ik alleen van zeikmuziek houd, dan heb je het toch echt verkeerd hoor. Dat nummer van Slipknot kan ik bijvoorbeeld best waarderen.
Maar ja, ik heb wel een hele rare, brede muzieksmaak (ja, ook ondanks het feit dat ik niet van Dance houd) die minstens 50 jaar bestrijkt. Ik heb er totaal geen problemen mee om het ene moment Judy Garland met Somewhere over the rainbow te horen en het volgende moment Whole lotta Rosie of zo. En dan vind ik het allebei mooi. Tja, en als ik Dean Martin hoor, dan heb ik daar weer sentimentele gevoelens bij, dus kan ik er ook geen hekel aan hebben.
Tja, vreemd misschien, maar zo ben ik nu eenmaal... Ik zit er niet mee.
quote:Ja, het verschilt sterk per programma, daar zijn we het wel over eens dan. Frans Bauer (TROS-mascotte) hoor je dan ook alleen in de Gouden Uren en dat is al veel te veel.
Op vrijdag 27 december 2002 16:04 schreef dolle_hond het volgende:[..]
je vermoeden is onjuist en bovendien vind ik dat geen slijmballenmuziek. Ik luister nog wel eens naar Radio 2 hoor, maar het verschilt best sterk per programma wat er gedraaid wordt.
Tja, en Queen vind ik geen slijmballenmuziek, maar dat is dan gewoon een verschil van smaak. Al houd ik wel vooral van hun jaren 70 werk.
quote:nou Jane,
Op vrijdag 27 december 2002 16:06 schreef Jane het volgende:
Enne btw, dolle_hond: ik denk toch dat jij af en toe een ietwat verkeerd beeld hebt van mijn muzieksmaak. Ok, waarschijnlijk is dat mijn eigen schuld door wat ik hier post op het forum (bijv. in het Wat draai je nu?-topic), maar als jij in de veronderstelling bent dat ik alleen van zeikmuziek houd, dan heb je het toch echt verkeerd hoor.Dat nummer van Slipknot kan ik bijvoorbeeld best waarderen.
Maar ja, ik heb wel een hele rare, brede muzieksmaak (ja, ook ondanks het feit dat ik niet van Dance houd) die minstens 50 jaar bestrijkt. Ik heb er totaal geen problemen mee om het ene moment Judy Garland met Somewhere over the rainbow te horen en het volgende moment Whole lotta Rosie of zo. En dan vind ik het allebei mooi. Tja, en als ik Dean Martin hoor, dan heb ik daar weer sentimentele gevoelens bij, dus kan ik er ook geen hekel aan hebben.
Tja, vreemd misschien, maar zo ben ik nu eenmaal... Ik zit er niet mee.
quote:Queen idd vooral het werk vanaf midden jaren 80 (I want to break free) en 90
Op vrijdag 27 december 2002 16:11 schreef Jane het volgende:
Tja, en Queen vind ik geen slijmballenmuziek, maar dat is dan gewoon een verschil van smaak. Al houd ik wel vooral van hun jaren 70 werk.
people around every corner
they seem to smile and say
we don't care what your name is boy
Overigens, mocht je ooit in Liverpool zijn: Aan de overkant van de Mersey is geen zak te doen, dus doe het dan vooral om het boottripje.
-edit- Én neem een cd-speler o.i.d. mee met dit nummer er op!
[Dit bericht is gewijzigd door Jane op 27-12-2002 16:30]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |