Het is FOK. Stel je standaarden bij.quote:
je wilt gewoon de leegte in je kut vullen, dat is niet erg maar kom er gewoon voor uitquote:Op vrijdag 25 mei 2018 16:48 schreef Rebubbled het volgende:
schreeuwende leegte in mijn borstkas achterlaat die gevuld moet worden
Ok ok.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 16:51 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
je wilt gewoon de leegte in je kut vullen, dat is niet erg maar kom er gewoon voor uit
Beetje mag wel weg inmiddelsquote:Op vrijdag 25 mei 2018 16:49 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Het is FOK. Stel je standaarden bij.
Mijn lijfelijke lusten zijn enkel aan de mod in kwestie voorbestemd.quote:
Zullen we zegen dat het hugecooll was, dan is madeliefff weer op de marktquote:Op vrijdag 25 mei 2018 16:51 schreef Catkiller het volgende:
Wat romantisch, ik hoop dat je je bleke nerd kan vinden!
Hartelijk dank voor je steun en medeleven. Ik waardeer dat enorm in deze onzekere tijden.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 17:03 schreef robijntjestralendwit het volgende:
Veel geluk ts, wat een droeftoeters weer hier zeg.!
Mogen we weten wie dat was?quote:Op vrijdag 25 mei 2018 17:10 schreef Vanillekwark het volgende:
ff schopje naar ONZ wel![]()
TS, ik ben zo vrij geweest om de persoon van die note even op dit topic te wijzen.
quote:Op vrijdag 25 mei 2018 17:10 schreef Vanillekwark het volgende:
TS, ik ben zo vrij geweest om de persoon van die note even op dit topic te wijzen.
OMG! De liefde nadert. Mijn eenzaamheid is binnenkort voorbij.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 17:10 schreef Vanillekwark het volgende:
Thnx voor deze fobo shout out. In tijden niet meer zoveel lurkers gehad. Laat me mijn Uber promocode erop zetten, misschien kan ik er gratis ritjes uithalen.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 17:22 schreef LCMS het volgende:
Net in de fobo van TS gekeken, ik denk dat de mod in kwestie af zal haken
Misschien dat die mod ook wel een ritje gratis wil makenquote:Op vrijdag 25 mei 2018 17:35 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Thnx voor deze fobo shout out. In tijden niet meer zoveel lurkers gehad. Laat me mijn Uber promocode erop zetten, misschien kan ik er gratis ritjes uithalen.
Alles voor de ritjes.
Eerder kringloop haha!quote:Op vrijdag 25 mei 2018 17:01 schreef LCMS het volgende:
[..]
Zullen we zegen dat het hugecooll was, dan is madeliefff weer op de markt
Nou, bedankt dan maar.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 17:10 schreef Vanillekwark het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |