6 euro veel geld vindenquote:Op vrijdag 25 mei 2018 10:50 schreef Sanddr het volgende:
Terechte klacht. Net zo schandalig als 6 euro moeten betalen voor een paar broodjes met kruidenboter.
Als een bitch ja-knikken op elk absurde bedrag wat je voorgeschoteld wordtquote:Op vrijdag 25 mei 2018 10:52 schreef Hersenlozedebiel het volgende:
[..]
6 euro veel geld vinden!! Skeere boy
Het gaat om de verhouding tussen prijs versus wat je er voor krijgt. Of zou jij 5000 euro betalen voor een Toyota Starlet?quote:Op vrijdag 25 mei 2018 10:52 schreef Hersenlozedebiel het volgende:
[..]
6 euro veel geld vinden!! Skeere boy
Nee wat moet ik met een Toyota?quote:Op vrijdag 25 mei 2018 10:57 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Het gaat om de verhouding tussen prijs versus wat je er voor krijgt. Of zou jij 5000 euro betalen voor een Toyota Starlet?
(Niks mis met Starlets overigens)
Dat niet doenquote:Op vrijdag 25 mei 2018 10:55 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Als een bitch ja-knikken op elk absurde bedrag wat je voorgeschoteld wordt
Die prijzen blijven maar lekker stijgen en dat komt deels door figuren zoals jij die alles wel prima vinden.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 11:02 schreef Hersenlozedebiel het volgende:
[..]
Dat niet doenNaar prijzen kijken
Matige troll jij.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 11:02 schreef Hersenlozedebiel het volgende:
[..]
Dat niet doenNaar prijzen kijken
derhalvequote:Op vrijdag 25 mei 2018 11:03 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Zijn niet typisch Nederlands.
Onterechte klacht derhalve.
Ik heb dit wel als erg prettig ervaren, gewoon 1x voor je drinken betalen. Maar ik snap ook dat dit concept voor Nederland echt een brug te ver is, hoewel dit wel kan in sommige "all you can eat" gelegenheden. En je kunt ook gewoon Spa rood drinken als gewicht een probleem zou zijnquote:Op vrijdag 25 mei 2018 10:59 schreef Sicstus het volgende:
Ja, laten we Amerika achterna gaan en in restaurants literbakken frisdrank serveren voor een euro, met gratis refills. Dan grijpt de obesitas nog sneller om zich heen.
tja logisch he als geld geen rol speelt. Betaal alles contant ook me boetes ala ik geflits wordtquote:Op vrijdag 25 mei 2018 11:03 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Die prijzen blijven maar lekker stijgen en dat komt deels door figuren zoals jij die alles wel prima vinden.
quote:Op vrijdag 25 mei 2018 11:04 schreef Hersenlozedebiel het volgende:
[..]
derhalvewoorden gebruiken waarvan je de betekenis niet kend
Gewoon lekker doorgaan tot de bedragen weer hoog genoeg zijn dat het zelfs bij jou pijn gaat doen in je knip.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 11:05 schreef Hersenlozedebiel het volgende:
[..]
tja logisch he als geld geen rol speelt. Betaal alles contant ook me boetes ala ik geflits wordt
En dat als vakkenvuller bij de Aldi. Zijn er nog openstaande vacatures?quote:Op vrijdag 25 mei 2018 11:05 schreef Hersenlozedebiel het volgende:
[..]
tja logisch he als geld geen rol speelt. Betaal alles contant ook me boetes ala ik geflits wordt
Ja maar ik heb slecht nieuws voor je. Mensen met een IQ lager dan 16 worden niet aangenomenquote:Op vrijdag 25 mei 2018 11:10 schreef Sanddr het volgende:
[..]
En dat als vakkenvuller bij de Aldi. Zijn er nog openstaande vacatures?
Wel schattig zo'n 16 jarig puistenkoppie dat op de zolverkamer zit op te scheppenquote:Op vrijdag 25 mei 2018 11:05 schreef Hersenlozedebiel het volgende:
[..]
Het meest typisch Nederlandse is dan ook vooral zeuren over dat bepaalde dingen 'typisch Nederlands' zouden zijn.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 10:43 schreef LurkJeRot het volgende:
Dat is niet typisch Nederlands hoor, die vind je overal.
Typisch Nederlandse zelfhaat weer dit.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 11:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het meest typisch Nederlandse is dan ook vooral zeuren over dat bepaalde dingen 'typisch Nederlands' zouden zijn.
Neuh, typisch Nederlands is om te kankeren en te klagen over de prijs op een terrasje maar er toch gaan zitten.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 11:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het meest typisch Nederlandse is dan ook vooral zeuren over dat bepaalde dingen 'typisch Nederlands' zouden zijn.
De klacht is ook niet dat het typisch Nederlands is, maar het feit dat het kleine kut flesjes zijn.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 11:03 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Zijn niet typisch Nederlands.
Onterechte klacht derhalve.
Dat heb ik genoeg mensen in andere landen zien doen, het is typisch iets voor mensenquote:Op vrijdag 25 mei 2018 11:30 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Neuh, typisch Nederlands is om te kankeren en te klagen over de prijs op een terrasje maar er toch gaan zitten.
quote:Op vrijdag 25 mei 2018 10:59 schreef Sicstus het volgende:
Ja, laten we Amerika achterna gaan en in restaurants literbakken frisdrank serveren voor een euro, met gratis refills. Dan grijpt de obesitas nog sneller om zich heen.
Kendquote:Op vrijdag 25 mei 2018 11:04 schreef Hersenlozedebiel het volgende:
[..]
derhalvewoorden gebruiken waarvan je de betekenis niet kend
En op iedere vrachtferry.quote:
Doe eens een gok waar de meeste uitbaters het meest op verdienen.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 10:41 schreef LanaMyst het volgende:
Ik vind KB altijd erg vermakelijk om te lezen dus ik dacht, laat ik ook maar eens ergens over klagen waar ik vaak tegenaan loop.
Ik word doodmoe van die karige glazen 200ml flesjes die je vaak krijgt in restaurants of op een terras, dat is nog nie teens een standaard glas wat 250ml zou moeten zijn. Dit is, zoals TT al aangeeft, typisch Nederlands want in het buitenland zijn die flesjes doorgaans 250 of 330 ml en heb je vaak de optie om een extra groot glas te bestellen voor ietsje meer.
Kan, maar ik geloof niet dat dikke mensen in Amerika massaal aan de Spa rood (of welk merk water ze daar ook hebben) gaan bij dit concept.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 11:04 schreef LanaMyst het volgende:
[..]
Ik heb dit wel als erg prettig ervaren, gewoon 1x voor je drinken betalen. Maar ik snap ook dat dit concept voor Nederland echt een brug te ver is, hoewel dit wel kan in sommige "all you can eat" gelegenheden. En je kunt ook gewoon Spa rood drinken als gewicht een probleem zou zijn
Ik snap inderdaad niet hoe je dat kunt zuipen zonder een scheutje limonadesiroop.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 16:27 schreef RickoKun het volgende:
Spa rood is toch dat gore water met prik erin?wat bezielt jullie in godsnaam.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |