Daar hebben we Fok!'s meest bekende incel weerquote:Op vrijdag 25 mei 2018 08:37 schreef Harvest89 het volgende:
Tsja vrouwen he.
Rodgers was geen walgelijk figuur trouwens. Maar wel heel erg triest.
In de derde persoon over jezelf pratenquote:Op vrijdag 25 mei 2018 09:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Daar hebben we Fok!'s meest bekende incel weer
KPD bewijst toch anders, jongetjequote:Op vrijdag 25 mei 2018 09:16 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
In de derde persoon over jezelf praten
Ik ben veel dingen genoemd maar nog nooit een bekende incel.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 09:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Daar hebben we Fok!'s meest bekende incel weer
Ik heb het al meermaals voorbij zien komen, beter oplettenquote:Op vrijdag 25 mei 2018 09:58 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik ben veel dingen genoemd maar nog nooit een bekende incel.
Dus waarom denk je dat?
Je bent echt in de war met een andere user mattie.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 10:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb het al meermaals voorbij zien komen, beter opletten![]()
Waarschijnlijk omdat je vaak wat zieligjes en vrouwenhatend overkomt
fok's neon-white knight gespot!quote:Op vrijdag 25 mei 2018 10:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb het al meermaals voorbij zien komen, beter opletten![]()
Waarschijnlijk omdat je vaak wat zieligjes en vrouwenhatend overkomt
Niet. Ze willen een lieve integere intelligente attente man die betrouwbaar en zorgzaam is. Dat zeggen ze zelfquote:Op vrijdag 25 mei 2018 11:31 schreef Hallmark het volgende:
Algemeen bekend dat sommige vrouwen een natte la krijgen van bad boys.
Zodra ze eieren willen leggen dan komen er dat soort woorden uitquote:Op vrijdag 25 mei 2018 12:36 schreef PaintingOnWall het volgende:
Niet. Ze willen een lieve integere intelligente attente man die betrouwbaar en zorgzaam is.
Ja inderdaad, ben je geen vrouwenhater dan ben je een white knightquote:Op vrijdag 25 mei 2018 12:34 schreef PaintingOnWall het volgende:
[..]
fok's neon-white knight gespot!
Lekker hypocriet pik.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 17:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ben je geen vrouwenhater dan ben je een white knight
Manmanman
Elliot Rodgers was geen bad boy, gewoon een triest geval.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 11:31 schreef Hallmark het volgende:
Algemeen bekend dat sommige vrouwen een natte la krijgen van bad boys.
Kerel, kijk je eigen posthistorie er eens op na. Enkel maar kankeren op buitenlanders, lofzang voor extreem-rechtse mafketels en moordenaars en zeker niet 'soms wel eens basht' op vrouwen maar gewoon continu aan het kankeren bent over vrouwen.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 17:50 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Lekker hypocriet pik.
Je noemt mij onterecht een incel omdat ik soms wel eens bash op vrouwen (zoals bijna elke man), en nu ga je zelf huilen omdat je onterecht een white knight wordt genoemd.![]()
Misschien moeten we allemaal eens stoppen met deze millennial bullshit termen.
En dit noem jij dan een incel?quote:Op vrijdag 25 mei 2018 18:05 schreef Dven het volgende:
Enkel maar kankeren op buitenlanders, lofzang voor extreem-rechtse mafketels en moordenaars en zeker niet 'soms wel eens basht' op vrouwen maar gewoon continu aan het kankeren bent over vrouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |