Daar hebben we Fok!'s meest bekende incel weerquote:Op vrijdag 25 mei 2018 08:37 schreef Harvest89 het volgende:
Tsja vrouwen he.
Rodgers was geen walgelijk figuur trouwens. Maar wel heel erg triest.
In de derde persoon over jezelf pratenquote:Op vrijdag 25 mei 2018 09:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Daar hebben we Fok!'s meest bekende incel weer
KPD bewijst toch anders, jongetjequote:Op vrijdag 25 mei 2018 09:16 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
In de derde persoon over jezelf praten
Ik ben veel dingen genoemd maar nog nooit een bekende incel.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 09:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Daar hebben we Fok!'s meest bekende incel weer
Ik heb het al meermaals voorbij zien komen, beter oplettenquote:Op vrijdag 25 mei 2018 09:58 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik ben veel dingen genoemd maar nog nooit een bekende incel.
Dus waarom denk je dat?
Je bent echt in de war met een andere user mattie.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 10:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb het al meermaals voorbij zien komen, beter opletten![]()
Waarschijnlijk omdat je vaak wat zieligjes en vrouwenhatend overkomt
fok's neon-white knight gespot!quote:Op vrijdag 25 mei 2018 10:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb het al meermaals voorbij zien komen, beter opletten![]()
Waarschijnlijk omdat je vaak wat zieligjes en vrouwenhatend overkomt
Niet. Ze willen een lieve integere intelligente attente man die betrouwbaar en zorgzaam is. Dat zeggen ze zelfquote:Op vrijdag 25 mei 2018 11:31 schreef Hallmark het volgende:
Algemeen bekend dat sommige vrouwen een natte la krijgen van bad boys.
Zodra ze eieren willen leggen dan komen er dat soort woorden uitquote:Op vrijdag 25 mei 2018 12:36 schreef PaintingOnWall het volgende:
Niet. Ze willen een lieve integere intelligente attente man die betrouwbaar en zorgzaam is.
Ja inderdaad, ben je geen vrouwenhater dan ben je een white knightquote:Op vrijdag 25 mei 2018 12:34 schreef PaintingOnWall het volgende:
[..]
fok's neon-white knight gespot!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |