Iemand??
Leuk overhempie heb je aan, is dat de nieuwe HC-trend?
quote:hahahaha nee, maar ik ben fan van ace ventura dus vandaar
Op donderdag 26 december 2002 13:28 schreef BassieV het volgende:
En dan die shop waar BuzzFuzz werkt? Vlakbij die Coffeeshop Homegrown? Die hebben ongetwijfeld Hardcore!Leuk overhempie heb je aan, is dat de nieuwe HC-trend?
quote:niceeeeeeee!!!! tenks
Op donderdag 26 december 2002 13:36 schreef Hardliner het volgende:
sector-1.com[Shop van Patrick v. Kerckhoven]
quote:hmm ben meer into de nieuwe hardcore, maar ik gaat zekers ff een kijkje nemen.
Op donderdag 26 december 2002 13:40 schreef MSXUser het volgende:
Een onlinewinkel waar ik tot nu toe nog nooit zaken mee heb gedaan, maar wie weet is het wat:
http://www.bomberhardcore.nl
HEEL veel classics te krijgen.
quote:Tsja... mijn eigen vinylboer heeft altijd nog aardig wat nieuwe hardcoreplaatjes in de bakken staan. Probleem voor jou...het is in Groningen
Op donderdag 26 december 2002 14:07 schreef dJ-Zcore het volgende:
hmmzz ben er achter dat recente hardcore vinyls beetje lastig zijn...
quote:Volgens mij is Angerfist gewoon bij Mid-Town te vinden hoor? Bijna alles wat op de MoH-cd's staan zijn geen bijzondere platen en dus gewoon bij Mid-Town te krijgen of op z'n minst te bestellen
Op donderdag 26 december 2002 14:13 schreef dJ-Zcore het volgende:
hmmm dat word lastig hahaha... ik ben gewoon op zoek naar platen van angerfist enzo... gewoon platen die op de MOH cd's staan, maar die dingen zijn echt bijna nergens te vinden... beetje jammer
Sector-1.com is een echte aanrader, laatst nog MOH 12 daar bestelt werkt perfect netjes op tijd ect...
quote:ja tuurlijk...en ook ff kijken naar de hardcore top 30 die ze achter de balie hebben he...daar staan de meeste nieuwe platen
Op donderdag 26 december 2002 16:46 schreef dJ-Zcore het volgende:
ik doe me ogen open trust meik ga ook om de paar weken naar mid town, maar zie ze er nooit tussenliggen :S maar ik kan dus wel bij midtown gewoon vragen of ze besteld kunnen worden??
en ff kijken op welke labels de tracks die je zoekt zijn uitgebracht, ze hebben aparte bakken vor veel labels...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |