abonnement Unibet Coolblue
pi_179605484
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2018 15:02 schreef ophaling10 het volgende:
heb je het gezeur al :)

https://bit.ly/2JcymLG
Raar antwoord van de klantenservice. Ja, de post kan een dag vertraging oplopen, maar dat is net iets anders dan zaterdagpost bezorgen op maandag.
pi_179605525
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2018 17:08 schreef bjanaan het volgende:
Verzenden jullie als klant Nike?
Als klant misschien wel, als de schoenen niet passen ;)
pi_179605653
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2018 18:41 schreef diesnelle het volgende:

[..]

Raar antwoord van de klantenservice. Ja, de post kan een dag vertraging oplopen, maar dat is net iets anders dan zaterdagpost bezorgen op maandag.
Toch denk ik dat het het beste antwoord is dat ze kunnen geven. De klant staat al de springen om de bezorger persoonlijk de schuld te geven. Fijn dat de klantenservice daar een stokje voor steekt.
  maandag 4 juni 2018 @ 19:02:19 #179
451613 Globetrottertje
globetrottertje
pi_179605837
In eerste instantie dacht ik eigenlijk dat de persoon van de klantenservice de klacht van de zoveelste klagert niet goed gelezen had.

Eigenlijk vind ik het wel een meesterlijk antwoord. Dat post op zaterdag weleens blijft staan ivm te weinig bezorgers gaat de klant niets aan. Daar kan de bezorger niets aan doen. Maar die gaat wel op zijn vrije dag lopen.

Volgens mij krijgen die luitjes van de klantenservice nu een cursus "likopstuk" Dit is al de tweede met een gevat antwoord, al was die ene van een paar weken geleden grandioos. }) _O-

Ik had er wel bij gezegd dat het een extra bezorging is en dat de bezorger speciaal voor haar op zijn vrije dag langs komt. ;)
pi_179606500
quote:
1s.gif Op maandag 4 juni 2018 19:02 schreef Globetrottertje het volgende:

Ik had er wel bij gezegd dat het een extra bezorging is en dat de bezorger speciaal voor haar op zijn vrije dag langs komt. ;)
Ja dat is nog beter: het ligt niet aan de bezorger, maar deze offert wel zijn/haar eigen vrije dag op om uw post alsnog te bezorgen.
pi_179612981
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2018 18:41 schreef diesnelle het volgende:

[..]

Raar antwoord van de klantenservice. Ja, de post kan een dag vertraging oplopen, maar dat is net iets anders dan zaterdagpost bezorgen op maandag.
Ze kunnen natuurlijk niet zeggen dat er op zaterdag onderbezetting is.
  dinsdag 5 juni 2018 @ 05:05:01 #182
69438 Bebop
Space Cowboy
pi_179614031
quote:
1s.gif Op maandag 4 juni 2018 19:02 schreef Globetrottertje het volgende:
Eigenlijk vind ik het wel een meesterlijk antwoord. Dat post op zaterdag weleens blijft staan ivm te weinig bezorgers gaat de klant niets aan. Daar kan de bezorger niets aan doen. Maar die gaat wel op zijn vrije dag lopen.

Volgens mij krijgen die luitjes van de klantenservice nu een cursus "likopstuk" Dit is al de tweede met een gevat antwoord, al was die ene van een paar weken geleden grandioos. }) _O-
Lach jij daarom?

Dat de klantenservice een ronduit bijdehante opmerking maakt om een terecht klagende klant af te poeieren en zo te verbloemen dat wat eens een volwaardige baan was, zo onaantrekkelijk gemaakt is dat geen hond het meer wil doen?

Schandalig.
I think it's time we blow this scene. Get everybody and their stuff together
Ok, 3..2..1.. Let's Jam.
  dinsdag 5 juni 2018 @ 07:46:02 #183
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_179614436
Vandaag begonnen met de cordeerregel


Het is makkelijker maar erg wennen :{
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_179617534
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2018 05:05 schreef Bebop het volgende:

[..]

Lach jij daarom?

Dat de klantenservice een ronduit bijdehante opmerking maakt om een terecht klagende klant af te poeieren en zo te verbloemen dat wat eens een volwaardige baan was, zo onaantrekkelijk gemaakt is dat geen hond het meer wil doen?

Schandalig.
Als je de klacht over de postauto in Amsterdam bedoelt: of dat een terecht klagende klant is of niet, kun je een boek over schrijven.
Als je de klacht over de bezorger op maandag bedoelt: ik vond het helemaal geen bijdehand antwoord van de klantenservice. Het gebeurt niet vaak, maar soms loopt de post vertraging op. Dat is echt wel ergens geregistreerd, dus dat is misschien de reden dat er geen extra klacht voor aangemaakt wordt. PostNL moet voldoen aan een norm om 95% van de post de volgende dag te bezorgen. Het kan en mag dus een keer mis gaan. Daarom schreef de klantenservice dat.
  dinsdag 5 juni 2018 @ 12:38:05 #185
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_179617985
:r :r :r :r
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_179618074
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juni 2018 12:38 schreef Anonymousz het volgende:
:r :r :r :r
?
  dinsdag 5 juni 2018 @ 13:22:23 #187
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_179618687
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2018 12:45 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

?
cordeerregel ik vind het niks -O- :'(

Het ingooien gaat sneller maar het zetten geen verandering en bij sommige zitten de ochtend en middag wijken bij elkaar -O-
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_179618789
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juni 2018 13:22 schreef Anonymousz het volgende:

[..]

cordeerregel ik vind het niks -O- :'(

Het ingooien gaat sneller maar het zetten geen verandering en bij sommige zitten de ochtend en middag wijken bij elkaar -O-
ach, het went wel. Het zetten gaat ook wel sneller, althans, als je normaal vaak verschillende wijken hebt. Als je altijd dezelfde wijken had en alle volgordes uit je hoofd kende zal het weinig voordeel opleveren. Wel zitten er uiteraard meer fouten in, doordat je nauwelijks nog door hebt met welke wijk je eigenlijk bezig bent. Dus ja, pakjes in verkeerde tassen komt bijvoorbeeld wel veel vaker voor.
En als er weer eens een leuke mailing tussen zit in de rode bak waarbij ze de zwarte codeerregel op een donkere achtergrond geprint hebben is het ook feest, want dan kun je het niet lezen en duurt het ineens juist een stuk langer.
Maar in ideale omstandigheden werkt het wel sneller dan het oude systeem.
pi_179618930
Bij een vaste kast kan je hem vaak ook nog eens blind ingooien. Dus dan haal je daar ook weinig tijdwinst ;)
  dinsdag 5 juni 2018 @ 14:09:01 #190
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_179619374
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2018 13:30 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

ach, het went wel. Het zetten gaat ook wel sneller, althans, als je normaal vaak verschillende wijken hebt. Als je altijd dezelfde wijken had en alle volgordes uit je hoofd kende zal het weinig voordeel opleveren. Wel zitten er uiteraard meer fouten in, doordat je nauwelijks nog door hebt met welke wijk je eigenlijk bezig bent. Dus ja, pakjes in verkeerde tassen komt bijvoorbeeld wel veel vaker voor.
En als er weer eens een leuke mailing tussen zit in de rode bak waarbij ze de zwarte codeerregel op een donkere achtergrond geprint hebben is het ook feest, want dan kun je het niet lezen en duurt het ineens juist een stuk langer.
Maar in ideale omstandigheden werkt het wel sneller dan het oude systeem.
was erg chaotisch vandaag :+


Nog een min punt: Eerst de pakjes en dan pas de gidsen ingooien en zetten


Gelukkig is niet het moeilijk maar erg wennen


Tijdens het zetten ik keek gewoon naar het adressen ipv naar de codes de meeste deden het ook :@ :')
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_179619935
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juni 2018 14:09 schreef Anonymousz het volgende:

[..]

was erg chaotisch vandaag :+

Nog een min punt: Eerst de pakjes en dan pas de gidsen ingooien en zetten

Gelukkig is niet het moeilijk maar erg wennen

Tijdens het zetten ik keek gewoon naar het adressen ipv naar de codes de meeste deden het ook :@ :')
dat naar de adressen kijken gaat wel over, althans, bij ons kijkt vrijwel niemand daar meer naar inmiddels.
En ja, de chaos herken ik wel, dat was bij ons ook zo in het begin. Maar dat is eigenlijk altijd wel bij een grote verandering. En zeker in dit geval, omdat je zo gewend bent om het op een bepaalde manier te doen, dan duurt het even voor je hier goed mee uit de voeten kunt. Maar na een paar weken voelde het eigenlijk wel weer normaal (op alle problemen met ongecodeerde post na dan).
  dinsdag 5 juni 2018 @ 16:20:38 #192
109199 Kramerica-Industries
Bijdehand mannetje
pi_179621549
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2018 12:00 schreef bmp80 het volgende:

Het gebeurt niet vaak, maar soms loopt de post vertraging op. Dat is echt wel ergens geregistreerd, dus dat is misschien de reden dat er geen extra klacht voor aangemaakt wordt. PostNL moet voldoen aan een norm om 95% van de post de volgende dag te bezorgen. Het kan en mag dus een keer mis gaan. Daarom schreef de klantenservice dat.
Maar dan gaat het om een individueel poststuk wat vertraging oploopt. Dat is onvermijdelijk. Nu ging het om een complete wijk die kennelijk met enige regelmaat 2 dagen te laat wordt gelopen. Dat is iets anders.
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2018 14:49 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

dat naar de adressen kijken gaat wel over, althans, bij ons kijkt vrijwel niemand daar meer naar inmiddels.
En ja, de chaos herken ik wel, dat was bij ons ook zo in het begin. Maar dat is eigenlijk altijd wel bij een grote verandering. En zeker in dit geval, omdat je zo gewend bent om het op een bepaalde manier te doen, dan duurt het even voor je hier goed mee uit de voeten kunt. Maar na een paar weken voelde het eigenlijk wel weer normaal (op alle problemen met ongecodeerde post na dan).
Ik kijk nog steeds gewoon naar de adressen. Die codeerregel staat er zo ontzettend klein op, en vaak ook nog eens helemaal onderaan, dat ik binnen no time last van m'n nek krijg als ik daar op moet letten. Wij werken al sinds september met de codeerregel, en de leiding heeft inmiddels toegegeven dat er nauwelijks tijdswinst wordt behaald.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  dinsdag 5 juni 2018 @ 16:34:31 #193
451613 Globetrottertje
globetrottertje
pi_179621805
Ik heb een spookmobiel. Ik had de app aangezet vanochtend, voordat ik naar het depot reed en uiteraard netjes de scanner gekoppeld.
Op het depot wordt netjes de post geleverd. Ik had het geluk dat ik allebei de wijken in een keer mee kon nemen. Ik wil een van de wijken die het dichtst bij het depot en het verst van mijn huis ligt aanzetten. Zie ik tot mijn verbazing dat de andere wijk al aan staat. Die was al 41 minuten bezig. Ik had niets aangezet.

Waarschijnlijk zal bij het in de zak stoppen van de mobiel iets aangetikt zijn. Ik merk dat het scherm vrij gevoelig is. Ik zet hem wel op standby, maar blijkbaar had mijn mobiel andere plannen.

Ik had alle scanpakjes bij die wijk die per ongeluk aanstond, dus ben daar maar begonnen en heb daarna maar die 41 extra minuten gemind. En even tc uitleg gegeven. :o

Die kon er wel om lachen.
pi_179622145
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juni 2018 16:34 schreef Globetrottertje het volgende:
Ik heb een spookmobiel. Ik had de app aangezet vanochtend, voordat ik naar het depot reed en uiteraard netjes de scanner gekoppeld.
Op het depot wordt netjes de post geleverd. Ik had het geluk dat ik allebei de wijken in een keer mee kon nemen. Ik wil een van de wijken die het dichtst bij het depot en het verst van mijn huis ligt aanzetten. Zie ik tot mijn verbazing dat de andere wijk al aan staat. Die was al 41 minuten bezig. Ik had niets aangezet.

Waarschijnlijk zal bij het in de zak stoppen van de mobiel iets aangetikt zijn. Ik merk dat het scherm vrij gevoelig is. Ik zet hem wel op standby, maar blijkbaar had mijn mobiel andere plannen.

Ik had alle scanpakjes bij die wijk die per ongeluk aanstond, dus ben daar maar begonnen en heb daarna maar die 41 extra minuten gemind. En even tc uitleg gegeven. :o

Die kon er wel om lachen.
Je weet dat je dan mint van je basistijd, en niet van die tijd die die app gemeten heeft? Voor het scannen van de pakjes maakt het ook niet uit. Ik loop altijd alle wijken in de app op één wijk. Af en doe start ik zelfs pas als ik thuiskom omdat ik het starten dan helemaal vergeten ben.
pi_179622818
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2018 16:20 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

[..]

Ik kijk nog steeds gewoon naar de adressen. Die codeerregel staat er zo ontzettend klein op, en vaak ook nog eens helemaal onderaan, dat ik binnen no time last van m'n nek krijg als ik daar op moet letten. Wij werken al sinds september met de codeerregel, en de leiding heeft inmiddels toegegeven dat er nauwelijks tijdswinst wordt behaald.
last van de nek herken ik inderdaad wel. Maar tijdwinst is er op zich wel. Sowieso met ingooien, dat gaat toch wel duidelijk sneller zo, maar ook wel met zetten, wel veel minder tijdwinst dan ze hadden verwacht uiteraard, en je ziet de grootste tijdwinst natuurlijk bij boerenwijken en zo die niet logisch lopen. Bij een standaard op-af wijk of een wijk die je toch al op je duimpje kent zal de tijdwinst nauwelijks aanwezig zijn wat betreft zetten.
Alleen alle onleesbare codes of ontbrekende codes kosten dan weer erg veel tijd en nog steeds aardig wat post ook die daar vertraging door oploopt. Spul met onleesbare of ontbrekende code die je in de vos al tegenkomt gaat nog wel mee, maar dat wat je tijdens het ingooien/zetten tegenkomt vaak niet.
Wat dat betreft vind ik het ook wel apart dat ze nu verder zijn gegaan met de uitrol van de codeerregel, want ik heb niet echt gemerkt dat er problemen zijn verholpen.
pi_179623009
Bij het lopen heb ik enkele simpele hoog laag wijken. Die zijn alleen ingedikt terwijl het eigenlijk helemaal niet kan (op een beetje piekdag moeten ze de bundels weer splitsen). Door dat indikken verdampt al je eventuele tijdswinst alweer.
pi_179623056
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2018 17:23 schreef gelestipjes het volgende:
Spul met onleesbare of ontbrekende code die je in de vos al tegenkomt gaat nog wel mee, maar dat wat je tijdens het ingooien/zetten tegenkomt vaak niet.
Wat dat betreft vind ik het ook wel apart dat ze nu verder zijn gegaan met de uitrol van de codeerregel, want ik heb niet echt gemerkt dat er problemen zijn verholpen.
wij gaa strax over... en jij noemt buiten wijken, alles leuk en aardig, dat gaat juist slechter bij ons strax omdat 100 sub nummers en elk bedrijf schrijft die anders, machine snapt daar geen reet van
ik voorzie drama!!
pi_179623094
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2018 17:35 schreef liedetector het volgende:

[quote]0s.gif Op dinsdag 5 juni 2018 17:35 schreef liedetector het volgende:

[..]

wij gaa strax over... en jij noemt buiten wijken, alles leuk en aardig, dat gaat juist slechter bij ons strax omdat 100 sub nummers en elk bedrijf schrijft die anders, machine snapt daar geen reet van
ik voorzie drama!!
ik moet zeggen dat de ellende met subnummers bij ons dan wel weer meeviel, had daar eigenlijk veel grotere problemen verwacht.
pi_179623167
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2018 17:37 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

ik moet zeggen dat de ellende met subnummers bij ons dan wel weer meeviel, had daar eigenlijk veel grotere problemen verwacht.
zie het nu op codeerregel compleet fout gaan als ik daar naar kijk, geloof nooit dat dat binnen een maand magisch verbeterd

zijn echt dingens al c5a3 c5r4 c9c12 etc... woonboten caravans etc rond vinkeveense plassen
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 5 juni 2018 @ 18:10:21 #200
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_179623728
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2018 16:54 schreef Sebastiaan92 het volgende:

[..]

Je weet dat je dan mint van je basistijd, en niet van die tijd die die app gemeten heeft? Voor het scannen van de pakjes maakt het ook niet uit. Ik loop altijd alle wijken in de app op één wijk. Af en doe start ik zelfs pas als ik thuiskom omdat ik het starten dan helemaal vergeten ben.
Precies. Laatst per ongeluk ook een keer de verkeerde wijk ingestart. Kan gebeuren. Ding pas na wijk 2 uitgezet en dan die andere starten en gelijk weer stoppen. Als je wijkkennis hebt weet je ook precies hoe lang je over een stuk doet, dus met het eventuele bijplussen heb je dan geen problemen.
Altijd onderweg naar het avontuur
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')