abonnement Unibet Coolblue
pi_180008159
quote:
1s.gif Op zondag 24 juni 2018 11:10 schreef Eejit het volgende:

[..]

Daarom rijd ik ook altijd met een condoom om.
En gordel vast tijdens het neuken?
  zondag 24 juni 2018 @ 16:39:05 #27
53151 T42
Pinball Wizard
pi_180015563
quote:
1s.gif Op zondag 24 juni 2018 11:14 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

En gordel vast tijdens het neuken?
altijd 4 punts
pi_180015793
Kan je niet gewoon effe je besmette lul in je broek houden tot die kuur is afgelopen? Zo lang duurt het toch niet?
-nee-
pi_180016057
quote:
4s.gif Op donderdag 31 mei 2018 18:40 schreef Godshand het volgende:

[..]

Hey grapjas, heb je je vorige contacten wel geïnformeerd? Anders loopt een van die meiden mij te besmetten! :(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop dat je dit wel hebt gedaan inmiddels?

Heb in bijna dezelfde situatie gezeten, een berichtje gekregen van een meisje met wie ik het veilig heb gedaan dat zij chlamydia heeft, ook kort nadat ik een relatie heb gekregen en allebei veel op Tinder. Wij bleken gelukkig beide schoon 8-)
pi_180016392
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2018 16:39 schreef T42 het volgende:

[..]

altijd 4 punts
Geen 6 punts? Kom!
pi_180025370
quote:
1s.gif Op zondag 24 juni 2018 11:07 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

De kans dat je hiv krijgt door onbeschermde seks is enorm klein.

Met dezelfde redenering kun je ook iemand voor gek verklaren dat hij in een auto stapt. De kans dat je daar letsel aan overhoudt is groter. En je kan er zelfs door komen te overlijden!
En toch lopen er zat mensen rond met HIV door seks. Beetje droog, beetje ruig, oeps, wondje. Haha ja geeft niet joh de kans is toch maar klein dat loopt wel los. 8)7

"Huh? Sero positief? Weet u dat wel zeker dokter? Ik dacht dat die kans enorm klein was."

"Huh? Zwanger? Weet u dat wel zeker? Die kans is toch enorm klein?"

"Huh? Een Royal Flush? Die kans is toch enorm klein?"

"Huh? Een drieling? Weet u dat wel zeker? Die kans is toch enorm klein?"

"Huh? GASTON!"

"Huh? Jackpot van de staatsloterij? Die kans is zo enorm klein."

Om even te onderbouwen dat wat je stelt enorm dom klinkt. :') Maar stop jij hem maar lekker in een seropositief persoon joh.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 24-06-2018 23:56:21 ]
pi_180028302
quote:
1s.gif Op zondag 24 juni 2018 23:46 schreef Myrr het volgende:

[..]

En toch lopen er zat mensen rond met HIV door seks. Beetje droog, beetje ruig, oeps, wondje. Haha ja geeft niet joh de kans is toch maar klein dat loopt wel los. 8)7

"Huh? Sero positief? Weet u dat wel zeker dokter? Ik dacht dat die kans enorm klein was."

"Huh? Zwanger? Weet u dat wel zeker? Die kans is toch enorm klein?"

"Huh? Een Royal Flush? Die kans is toch enorm klein?"

"Huh? Een drieling? Weet u dat wel zeker? Die kans is toch enorm klein?"

"Huh? GASTON!"

"Huh? Jackpot van de staatsloterij? Die kans is zo enorm klein."

Om even te onderbouwen dat wat je stelt enorm dom klinkt. :') Maar stop jij hem maar lekker in een seropositief persoon joh.
Ratio vs onderbuik.
  maandag 25 juni 2018 @ 08:54:02 #33
53151 T42
Pinball Wizard
pi_180029224
quote:
1s.gif Op zondag 24 juni 2018 17:06 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Geen 6 punts? Kom!
Zoveel punten heeft mijn plafon niet
pi_180030580
Die Stephan heeft zijn pielemuis in een wespennest gestoken jongens !
De heer is mijn herder, maar honderd euro brengt me verder.
pi_180030981
quote:
1s.gif Op maandag 25 juni 2018 06:53 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ratio vs onderbuik.
Ik denk niet dat de 1000 mensen die jaarlijks een diagnose krijgen (dat is bijna het dubbele van het aantal verkeersdoden) achteraf denken van Joh, zou het risico zo weer lopen.

Scheelt wel dat het goed te behandelen is, toch overlijden 100 mensen er per jaar aan.

Dat het risico klein is, houdt niet in dat je het maar moet nemen met kans om daarna ook nog anderen een beetje te besmetten (ook met je andere vieze soa's). Niet cool. Het is maar een beetje vaak betekenisloze seks, niet echt waardig om jouw en anderen hun gezondheid voor op het spel te zetten.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 25-06-2018 10:55:33 ]
  maandag 25 juni 2018 @ 10:52:57 #36
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_180031037
Het klopt wel dat het risico op HIV héél erg klein is voor heteroseksuele Nederlanders, die geen seksueel contact hebben met Afrikanen, Russen, etc
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_180031102
quote:
1s.gif Op maandag 25 juni 2018 10:52 schreef Molo het volgende:
Het klopt wel dat het risico op HIV héél erg klein is voor heteroseksuele Nederlanders, die geen seksueel contact hebben met Afrikanen, Russen, etc
En toch sla je jezelf voor je harses als je nèt die ene bent. Niet dat je genitale herpes ofzo wil krijgen :') liever HIV nog dan denk ik.
  maandag 25 juni 2018 @ 10:59:28 #38
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_180031124
quote:
1s.gif Op maandag 25 juni 2018 10:57 schreef Myrr het volgende:

[..]

En toch sla je jezelf voor je harses als je nèt die ene bent. Niet dat je genitale herpes ofzo wil krijgen :') liever HIV nog dan denk ik.
Ja dat is absoluut zo hoor :Y

Of genitale wratten ofzo, bleh
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_180034374
quote:
1s.gif Op maandag 25 juni 2018 10:49 schreef Myrr het volgende:

[..]

Ik denk niet dat de 1000 mensen die jaarlijks een diagnose krijgen (dat is bijna het dubbele van het aantal verkeersdoden) achteraf denken van Joh, zou het risico zo weer lopen.

Scheelt wel dat het goed te behandelen is, toch overlijden 100 mensen er per jaar aan.

Dat het risico klein is, houdt niet in dat je het maar moet nemen met kans om daarna ook nog anderen een beetje te besmetten (ook met je andere vieze soa's). Niet cool. Het is maar een beetje vaak betekenisloze seks, niet echt waardig om jouw en anderen hun gezondheid voor op het spel te zetten.
Ik denk dat je het beter kan vergelijken met de 10.000 keer ernstig letsel in het verkeer.

En ja, als het mis gaat is dat heel naar. Bij bergbeklimmen en zwaar letsel oplopen of erger is dat ook heel vervelend. Toch vindt niemand dat idioot.

Anderen die je zou besmetten hebben hetzelfde bewuste risico genomen als jij. Ik hield overigens geen pleidooi voor zoveel mogelijk rondneuken zonder condoom.
  maandag 25 juni 2018 @ 14:53:56 #40
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_180035621
Bizar dat zoveel mensen hier gewoon bareback neuken met de kans op HIV en dat goed praten want de kans is klein... echt knettergek :')
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  maandag 25 juni 2018 @ 15:00:46 #41
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_180035744
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2018 14:53 schreef 2NutZ het volgende:
Bizar dat zoveel mensen hier gewoon bareback neuken met de kans op HIV en dat goed praten want de kans is klein... echt knettergek :')
Idd. Dat terwijl jezelf beschermen zo simpel is.
Ja maar met bergbeklimmen kan je ook gewond raken hoor! Terwijl je zonder condoom random mensen neuken kan vergelijken met bergbeklimmen op stiletto hakken ipv met een goede uitrusting om de risico's zo klein mogelijk te houden.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  maandag 25 juni 2018 @ 15:03:07 #42
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_180035793
quote:
1s.gif Op maandag 25 juni 2018 15:00 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Idd. Dat terwijl jezelf beschermen zo simpel is.
Ja maar met bergbeklimmen kan je ook gewond raken hoor! Terwijl je zonder condoom random mensen neuken kan vergelijken met bergbeklimmen op stiletto hakken ipv met een goede uitrusting om de risico's zo klein mogelijk te houden.
Vooral daarom juist... stukje rubber om nou boehoe. Als je ziet wat je daarmee kan voorkomen.
Moest lachen om de vergelijking :D

De mensen die het vooral goed praten zijn ook van die halve maagden, in elk geval die hierboven wel dat was al duidelijk gezien zijn andere posts.

Maar goed er zijn ook mensen die dit lezen en denken van mwah, misschien gewoon maar doen...
Kan echt niet, dan ben je echt fout en kut bezig :r
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_180040759
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2018 14:53 schreef 2NutZ het volgende:
Bizar dat zoveel mensen hier gewoon bareback neuken met de kans op HIV en dat goed praten want de kans is klein... echt knettergek :')
Heteroseksuele man, in Nederland, selectief met partners... dan hebben we het over een kans op niveau jackpot winnen.

Maar maak jij je daar vooral zorgen over.

En nogmaals, ik pleit niet voor iedereen maar bareback neuken. Ik ben gewoon niet zo van hysterie.
pi_180040793
quote:
1s.gif Op maandag 25 juni 2018 15:00 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Idd. Dat terwijl jezelf beschermen zo simpel is.
Ja maar met bergbeklimmen kan je ook gewond raken hoor! Terwijl je zonder condoom random mensen neuken kan vergelijken met bergbeklimmen op stiletto hakken ipv met een goede uitrusting om de risico's zo klein mogelijk te houden.
Nee, hoor. Bergbeklimmen is vele malen gevaarlijker dan zonder condoom neuken, zelfs met de juiste uitrusting. Er worden alleen heel veel minder bergen beklommen dan vrouwen en/of mannen.
pi_180040822
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2018 15:03 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Vooral daarom juist... stukje rubber om nou boehoe. Als je ziet wat je daarmee kan voorkomen.
Moest lachen om de vergelijking :D

De mensen die het vooral goed praten zijn ook van die halve maagden, in elk geval die hierboven wel dat was al duidelijk gezien zijn andere posts.

Maar goed er zijn ook mensen die dit lezen en denken van mwah, misschien gewoon maar doen...
Kan echt niet, dan ben je echt fout en kut bezig :r
Mijn god, heb ik een keer vervelend tegen jou gedaan ofzo?
  maandag 25 juni 2018 @ 19:16:41 #46
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_180040893
quote:
1s.gif Op maandag 25 juni 2018 19:10 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Heteroseksuele man, in Nederland, selectief met partners... dan hebben we het over een kans op niveau jackpot winnen.

Maar maak jij je daar vooral zorgen over.

En nogmaals, ik pleit niet voor iedereen maar bareback neuken. Ik ben gewoon niet zo van hysterie.
Selectief met partners? Als in gaan van relatie naar relatie, ervan overtuigt dat ze niets hebben, want ze sletten niet?

Dat is een stuk gevaarlijker dan die slet die het wel met condoom doet en regelmatig laat testen omdat ze (of hij) weet dat er risico is.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_180041381
quote:
1s.gif Op maandag 25 juni 2018 19:16 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Selectief met partners? Als in gaan van relatie naar relatie, ervan overtuigt dat ze niets hebben, want ze sletten niet?

Dat is een stuk gevaarlijker dan die slet die het wel met condoom doet en regelmatig laat testen omdat ze (of hij) weet dat er risico is.
We hebben het nu over condoom achterwege laten binnen een relatie. Dat vind ik niet zo gek, ook niet als beiden daarvoor actief zijn geweest op Tinder. Meestal gebruik je op dat soort momenten wel een condoom.
  maandag 25 juni 2018 @ 19:35:37 #48
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_180041565
quote:
1s.gif Op maandag 25 juni 2018 19:30 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

We hebben het nu over condoom achterwege laten binnen een relatie. Dat vind ik niet zo gek, ook niet als beiden daarvoor actief zijn geweest op Tinder. Meestal gebruik je op dat soort momenten wel een condoom.
Zonder eerst een test te doen is dat wel degelijk raar. Alsof soa's verdwijnen bij de magische woorden 'wil je verkering met me'.

Dat is dus precies waarom dat een redelijk hoog risico groep is, net als ouderen wiens partner overleden is.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_180041707
quote:
1s.gif Op maandag 25 juni 2018 19:35 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Zonder eerst een test te doen is dat wel degelijk raar. Alsof soa's verdwijnen bij de magische woorden 'wil je verkering met me'.

Dat is dus precies waarom dat een redelijk hoog risico groep is, net als ouderen wiens partner overleden is.
Prima om een test te doen hoor, maar het zou mij verbazen als de meeste stellen een test gaan doen voordat ze de condooms achterwege gaan laten.

En dan nog: hiv is niet de primaire reden om dat te doen.
  maandag 25 juni 2018 @ 19:47:37 #50
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_180041954
quote:
1s.gif Op maandag 25 juni 2018 19:39 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Prima om een test te doen hoor, maar het zou mij verbazen als de meeste stellen een test gaan doen voordat ze de condooms achterwege gaan laten.

En dan nog: hiv is niet de primaire reden om dat te doen.
Dat verbaast mij ook niet, maar dat maakt het wel een risico groep.
Schijnveiligheid noemen we dat namelijk.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')