ik lees het nooit want weet toch wel dat ze me hoe dan ook gaan fucken.quote:Op donderdag 24 mei 2018 18:01 schreef vogeltjesdans het volgende:
Krijg ik ineens allerlei mails van bedrijven die hun gpdr gelul hebben aangepast en me nu spammen met hun nieuwe beleid en dat zo nodig per email moeten laten weten. Krijg ik ineens van allerlei kutbedrijven allemaal spam
British Airways: our New privacy policy
Dankjewel he, kut EU
totaal onvergelijkbaarquote:Op donderdag 24 mei 2018 18:02 schreef kiffer het volgende:
Zelfde als met dat cookies gebeuren destijds.
terechte klacht kut gdpr spam is niet normaal meerquote:Op donderdag 24 mei 2018 18:01 schreef vogeltjesdans het volgende:
Krijg ik ineens allerlei mails van bedrijven die hun gpdr gelul hebben aangepast en me nu spammen met hun nieuwe beleid en dat zo nodig per email moeten laten weten. Krijg ik ineens van allerlei kutbedrijven allemaal spam
British Airways: our New privacy policy
Dankjewel he, kut EU
Zelfs van de frietmeistercompany kreeg ik een mail!quote:
Nooit gehoord van dat bedrijf. Wel van patatmeistercompany!quote:Op donderdag 24 mei 2018 20:25 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Zelfs van de frietmeistercompany kreeg ik een mail!
Ik was best teleurgesteld.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 08:33 schreef Plompzakker het volgende:
Kunt wel gratis notes lezen nu![]()
Half uur bezig geweest
Ik had er ook meer spektakel van verwachtquote:Op vrijdag 25 mei 2018 08:44 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Ik was best teleurgesteld..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |