Ze zullen wel voor Cillessen of Leno gaan. Ik hoop dat Zoet naar een mooie club in Duitsland gaat, maar daar hebben ze meestal al een aardige keeperquote:
2016 belde net, hij wil zijn grap terug.quote:Op zondag 27 mei 2018 13:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom zouden ze van de ene onzekere keeper naar de andere onzekere keeper gaan?
Grap?quote:Op zondag 27 mei 2018 13:34 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
2016 belde net, hij wil zijn grap terug.
Haha mad 3-0quote:Op zondag 27 mei 2018 13:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom zouden ze van de ene onzekere keeper naar de andere onzekere keeper gaan?
Het was inderdaad niet eens grappig.quote:Op zondag 27 mei 2018 13:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Grap?
Zoet is gewoon een vrij onzekere keeper als er wat meer druk op komt.
Die wedstrijd tegen Feyenoord is nog maar een jaar geleden.quote:Op zondag 27 mei 2018 13:57 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Het was inderdaad niet eens grappig.
Die onzekerheid is er echt al lang uit. En juist in de grote wedstrijden staat hij er trouwens al jaren.
Een domme fout maken is iets anders dan onzeker zijn. En het feit dat iedereen elke keer met dat voorbeeld komt, maakt eigenlijk al genoeg mijn punt.quote:Op zondag 27 mei 2018 13:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die wedstrijd tegen Feyenoord is nog maar een jaar geleden.
Met dit soort onzin dingen faal jij net zo hard als ajax dit jaar.quote:Op zondag 27 mei 2018 13:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die wedstrijd tegen Feyenoord is nog maar een jaar geleden.
Maar in het Nederlands Elftal de laatste jaren waarin hij mee mocht doen liet hij soms ook gewoon houdbare ballen lopen. Altijd enorm matig.quote:Op zondag 27 mei 2018 13:59 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Een domme fout maken is iets anders dan onzeker zijn. En het feit dat iedereen elke keer met dat voorbeeld komt, maakt eigenlijk al genoeg mijn punt.
Het nederlande elftal erbij halen, kom op zeg. Of kan de Ligt er nu ook geen kut van omdat hij in het nederlandse elftal door de mand viel?quote:Op zondag 27 mei 2018 14:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar in het Nederlands Elftal de laatste jaren waarin hij mee mocht doen liet hij soms ook gewoon houdbare ballen lopen. Altijd enorm matig.
Hij heeft wel een goed seizoen gedraaid voor PSV, maar in de Eredivisie is dat niet zo lastig. Laat hem maar een tussenstap maken bij een subtopper in Duitsland oid
Bij De Ligt zijn eerste wedstrijden was hij ook matig maar daarna werd hij wel steeds beter en zekerder. Zoet zie ik al jaren dezelfde fouten maken.quote:Op zondag 27 mei 2018 14:05 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Het nederlande elftal erbij halen, kom op zeg. Of kan de Ligt er nu ook geen kut van omdat hij in het nederlandse elftal door de mand viel?
Iedereen viel bij het nederlands elftal door de mand.
Zoet heeft zich in de CL genoeg bewezen dat hij het niveau aan kan.
De Ligt heeft er hoogstpersoonlijk voor gezorgd dat we het WK mislopenquote:Op zondag 27 mei 2018 14:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij De Ligt zijn eerste wedstrijden was hij ook matig maar daarna werd hij wel steeds beter en zekerder. Zoet zie ik al jaren dezelfde fouten maken.
En een seizoen goed keepen in de CL zegt niet alles hoor, heb ik Vermeer ook zien doen en die kan er helemaal niks van (Zoet is wel beter daar niet van)
Samen met Zoet, die was ook verantwoordelijk voor die tegengoals.quote:Op zondag 27 mei 2018 14:08 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
De Ligt heeft er hoogstpersoonlijk voor gezorgd dat we het WK mislopen
Zoet heeft in de WK kwalificatie maar 2x gekeept.quote:Op zondag 27 mei 2018 14:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Samen met Zoet, die was ook verantwoordelijk voor die tegengoals.
Ohja en dat de rest van het team toen geen kans kon creëeren
Ja en toen was hij matig waardoor hij er niet vaker in stond. Niet voor niks dat bankzitter Cillessen vaak boven hem wordt verkozen.quote:Op zondag 27 mei 2018 14:41 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Zoet heeft in de WK kwalificatie maar 2x gekeept.
Dat is irrelevant voor de onzin in je post die ik quote.quote:Op zondag 27 mei 2018 14:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja en toen was hij matig waardoor hij er niet vaker in stond. Niet voor niks dat bankzitter Cillessen vaak boven hem wordt verkozen.
quote:Op zondag 27 mei 2018 14:37 schreef BadderHaring het volgende:
Het gebrek aan titels zorgt er bij JR voor dat zijn kijk op het spelletje danig verstoord begint te raken.
Jammer wel, was vroeger een user met kijk op dingen.
Hij moet daarvoor vooral constanter worden en ervaring opdoen. Heeft in de CL vaak genoeg laten zien dat hij de potentie heeft.quote:Op zondag 27 mei 2018 15:00 schreef Buitendam het volgende:
Voor de Eredivisie is het een goede keeper, maar om in het buitenland van waarde te zijn zal ie nog wel 5 stappen moeten maken.
Hij is goed genoeg voor PSV, maar zal bij geen top 5 club uit een competitie van niveau mee kunnen.quote:Op zondag 27 mei 2018 15:14 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Hij moet daarvoor vooral constanter worden en ervaring opdoen. Heeft in de CL vaak genoeg laten zien dat hij de potentie heeft.
Ik vind 5 stappen dan ook wat overdreven. Bedoel je 5 grote stappen, of 5 kleine?
Er zijn genoeg Europese (sub)toppers met mindere keepers dan Zoet. Gisteravond nog gezien
In de eredivisie zie ik hem echter niet echt meer beter worden, maar een stap naar Liverpool is natuurlijk ook wat hoog gegrepen. Die zouden er op vooruit gaan, maar ambiëren wel een hoger niveau lijkt me.
Dat vind ik echt onzin. Zoals gezegd, hij mist vooral ervaring op niveau maar dan kan hij prima mee bij een top 4/5 club in Italië of Duitsland. Alsof die allemaal zo'n toppers onder de lat hebben.quote:Op zondag 27 mei 2018 15:48 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hij is goed genoeg voor PSV, maar zal bij geen top 5 club uit een competitie van niveau mee kunnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |