Sinds de break-up tussen mijn inmiddels dus ex-vriendin en mij krijg ik verschillende verschuilde verzoeken van vriendinnen van haar.
Ik heb echt ontzettend vaan ontzettend goeie sex gehad met mijn ex. Ik denk dat zei daar echt haar vriendinnen mee heeft lekker gemaakt; dat de sex zo goed was en dat die vriendinnen dus nu 'hun kans ruiken' om ook eens door mij geneukt te worden.
Waar gaan die gesprekken over die jullie als dames met elkaar hebben?
Ik dnek dat veel heren wel geinteresseerd zijn in jullie stories!!!
quote:Jah maar dat is mijn vraag ook niet. Ik wil weten hoe het komt dat ik nu ineens neuk-verzoeken krijg. Kijk niet dat ik er niet op ga antwoorden. Maar gewoon voorbeelden van wat er allemaal besproken wordt.
Op donderdag 26 december 2002 13:00 schreef dennisdotcom het volgende:
Je wist toch wel dat meiden vaak veel intiemer zijn met vriendinnen (qua verhalen) dan jongens ?
quote:Dat was de vraag niet...
Op donderdag 26 december 2002 13:02 schreef ByteMe het volgende:
Go for it![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Intresseert me geen reet,.. Altijd die verhalen over winkelen en schoenen en zo.
Op donderdag 26 december 2002 12:59 schreef Timmmm het volgende:
Waar gaan die gesprekken over die jullie als dames met elkaar hebben?
Groettuh!
ff serieus, ik geloof weinig van dit verhaal
Maargoed, meisjes vertellen elkaar soms dingen met veel details
quote:jah dat klopt er gebeuren rare dingen rond mijn persoon de laatste tijd.
Op donderdag 26 december 2002 16:43 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
Was jij niet diegene die ook al met de ex van je beste vriend had gevoosd? Waar klaag jij in godsnaam over?
quote:Jah dat klopt en geod ook... heerlijk om te doen....
Op donderdag 26 december 2002 16:44 schreef Sinaasappel het volgende:
Je befte zeker veelff serieus, ik geloof weinig van dit verhaal
Maargoed, meisjes vertellen elkaar soms dingen met veel details
Naja geloof je het niet is toch echt zo.
Jah dat wist ik.... maar het valt me nu ineens op weet je.... er wordt ineens anders naar me gekeken door die meiden sinds het uit is... en ze zijn nog lekker ook en een aantal geilde er al op me voor dat ik mijn ex kende... en wat mee kreeg....
quote:heerlijk geformuleerd, Meneer E. igendunk!
..dat die vriendinnen dus nu 'hun kans ruiken' om ook eens door mij geneukt te worden.
quote:DANKJE HEHEH!
Op donderdag 26 december 2002 19:52 schreef raampje het volgende:[..]
heerlijk geformuleerd, Meneer E. igendunk!
zucht, ben niet in de stemming voor dit soort trieste zooi hoor. Echt te zielig voor woorden dit. Zolang jij jezelf maar gelooft vriend... Misschien moet je ooit 's een sprookje schrijven, wie weet wordt het wel een succes.
quote:Ik denk eerlijk gezegd niet echt dat ik me vriendinnen lekker zou maken voor sex met mijn ex.
Dit keer geen dilemma maar een vraag aan alle vrouwelijke fokers:
--verhaal--Waar gaan die gesprekken over die jullie als dames met elkaar hebben?
quote:Jah ga ik ook doen een sprookje schrijven. Ken je repelsteeltje iets in die trand zegmaar.
Op donderdag 26 december 2002 20:36 schreef mister_popcorn het volgende:
jochie ga nou maar weer aan je pielemans trekken en FANTASEREN over hoe het is om ook maar IETS met een meisje te doen...zucht, ben niet in de stemming voor dit soort trieste zooi hoor. Echt te zielig voor woorden dit. Zolang jij jezelf maar gelooft vriend... Misschien moet je ooit 's een sprookje schrijven, wie weet wordt het wel een succes.
Enn...hmm.. laat ik het zo maar zeggen: ik en m'n beste vriendin delen veel met elkaar.
quote:ik w8 met smart, want je vorige sprookje(lees:1e bericht in deze topic) was ook erg goed.
Op donderdag 26 december 2002 21:46 schreef Timmmm het volgende:[..]
Jah ga ik ook doen een sprookje schrijven. Ken je repelsteeltje iets in die trand zegmaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |