Sory kut.quote:
Heb je VR toch voor tegenwoordigquote:Op donderdag 24 mei 2018 12:34 schreef Hersenlozedebiel het volgende:
Lesauto’s![]()
Motor slaat altijd af voor stoplichten, rijden 30 op 50 wegen en voegen met 40 in op een 70 weg.![]()
Verbieden die dingen. Laat ze maar leren rijden op een circuit.
Mag ookquote:Op donderdag 24 mei 2018 12:34 schreef DatDitKanJoh het volgende:
[..]
Heb je VR toch voor tegenwoordig
Liever niet. Zijn er straks nog meer automobilisten die denken dat ze op een circuit rijden.quote:Op donderdag 24 mei 2018 12:34 schreef Hersenlozedebiel het volgende:
Lesauto’s![]()
Motor slaat altijd af voor stoplichten, rijden 30 op 50 wegen en voegen met 40 in op een 70 weg.![]()
Verbieden die dingen. Laat ze maar leren rijden op een circuit.
niet standaard overal 30km te hard rijdenquote:Op donderdag 24 mei 2018 15:18 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Liever niet. Zijn er straks nog meer automobilisten die denken dat ze op een circuit rijden.
niet eens driedubbele cijfers aantikken in de woonwijkquote:Op donderdag 24 mei 2018 15:51 schreef Hersenlozedebiel het volgende:
[..]
niet standaard overal 30km te hard rijden![]()
Ik heb wel eens 90 door een woonwijk gereden
Meer dan 100kmpu in een woonwijk rijdenquote:Op donderdag 24 mei 2018 15:54 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
niet eens driedubbele cijfers aantikken in de woonwijk![]()
![]()
Nog steeds suïcidaal ?quote:Op donderdag 24 mei 2018 15:51 schreef Hersenlozedebiel het volgende:
[..]
Aha, een beginnend bestuurder gespot.quote:Op donderdag 24 mei 2018 15:51 schreef Hersenlozedebiel het volgende:
[..]
Klopt, en dus? Ik breng niemand in gevaar hoorquote:Op donderdag 24 mei 2018 18:53 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Aha, een beginnend bestuurder gespot.
Jij bent in jouw ogen ongetwijfeld een prima chauffeur, maar het verklaart in ieder geval wel waarom je die onzin uitkraamt.quote:Op donderdag 24 mei 2018 22:48 schreef Hersenlozedebiel het volgende:
[..]
Klopt, en dus? Ik breng niemand in gevaar hoor
Wat een gelul dit. De reden wwaarom je op die weg makkelijk 90 kan rijden is omdat er aan de ene kant een weiland ligt en aan de andere kant een sloot ligt. Dan je gelijk een slechte chauffeur ja hoorquote:Op donderdag 24 mei 2018 23:14 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Jij bent in jouw ogen ongetwijfeld een prima chauffeur, maar het verklaart in ieder geval wel waarom je die onzin uitkraamt.
Klinkt echt als een woonwijk jaquote:Op donderdag 24 mei 2018 23:19 schreef Hersenlozedebiel het volgende:
[..]
Wat een gelul dit. De reden wwaarom je op die weg makkelijk 90 kan rijden is omdat er aan de ene kant een weiland ligt en aan de andere kant een sloot ligt. Dan je gelijk een slechte chauffeur ja hoor![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |