abonnement Unibet Coolblue
pi_189823740
Nou ja een droom van eergister
Maar dat ik telkens iets van mijn werk deed (repeterend stukje elke keer) maar dat het niet lukte.
Dat ik een grote stronk bij mij hart krijg en het idee heb dat dit mijn einde kan zijn (letterlijk ben dan deels bewust volgens mij, voelt voor mij wel als wat ik zou denken dat een hartaanval aanvoelt maar is het blijkbaar niet) maar dat dat het niet is.
Ook een soort van seks met een meid maar niet echt, op het moment waarom het gaat is ze weg en kan ik weer zoeken met alle rare brut die erbij hoort.

Het leven is 1 groot feest

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 06-11-2019 21:42:55 ]
pi_189823933
Een gave seks droom !
Ik was hier...
  zondag 17 november 2019 @ 11:06:30 #53
116562 boertie
Zonder hoofdletter dus.
pi_189983647
Niets (wat ik mij kan herinneren).
Ik blow teveel ;(
R.I.P. kat. Ik was er toch best gek mee. ;(
  zondag 17 november 2019 @ 11:11:49 #54
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_189983681
Ik droomde dat ik in de Efteling was, en ik had een baby op m'n arm, een heel kleine baby nog, en om een of andere vage reden was ik in dat kasteel, en toen legde ik de baby op de zolder van dat kasteel om te slapen. Het was zo'n zolder met een luik.
En zelf ging ik naar beneden.
En toen huilde de baby en kreeg ik die klotetrap niet meer naar beneden, dus ik kon niet bij de baby komen, en dat kind bleef maar huilen en ik probeerde allerlei oplossingen te bedenken hoe ik die trap naar beneden kreeg.
Zelden dat ik zo paniekerig wakker werd, ik schrok er zelf van.
Houd van poesjes
pi_189984748
Ik kon me alleen dit herinneren van mijn droom vannacht: ik was een jaren 80 hiphop nummer aan het rappen en het ging heel vloeiend. Ik kreeg ook nog complimenten voor mijn rapskills van iemand. :')
pi_190047810
D'r was zo laboratoriumruimte waar mensen aan t werk waren, d'r kwam n groepje andere mensen aan die n gasvormig iets in de lucht spoten waardoor de rest bewusteloos raakte... daarna zag je een pikdonkere ruimte dat schijnbaar zich onder het lab bevond, je hoorde voetstappen en daarna ging een luik open waardoor deze benedenruimte verlicht werd en je zag mensen daar denken 'hey we zijn betrapt, naja....' :')

en het grappige was dat het allemaal van die Thunderbirds achtige poppetjes waren die ik zag :D
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_190048031
Dat ik met een vriendin in een tattoo shop was.
Geef er niks om maar zij wilde mij trots der tattoo’s laten zien..
Had een hele sleeve en was gewoon lelijk.
Heb der toen wel gekwetst toen ze mijn mening vroeg..
Ze was net een kleurboek dat zei ik der.
Alleen op der buik zat nog niks maar verder overal...
Ze was echt trots en kom ik der afzeiken..
Kon wel wat minder hard zijn
Wie een kuil graaft voor een ander is in ieder geval geen egoïst
pi_190048047
Weer niks en ben 20 min wakker.
pi_195094187
Ik had een stukje van een gekookt ei afgesneden en dat zag er precies uit als mijn ogen, inclusief iris en pupil. Dus ik deed het ei op mijn ene oog, keek in de spiegel en zag nauwelijks verschil ten opzichte van mijn echte oog. Ik vroeg mijn stiefvader om er een foto van te maken, maar dat deed hij niet omdat het niet lukte, hij zijn best niet deed of zo of omdat hij geen zin had. Datzelfde gold voor mijn broer. Ik wilde wel graag een foto omdat ik het zo fascinerend vond en het dan aan anderen kon laten zien, hen vragen of ze iets opviel en of zij zagen welk oog nep was.

Dit is geen heel recente droom, maar van een half jaar geleden of zo, ik had hem toen opgeschreven.
Why are you wearing that stupid man suit?
  donderdag 18 mei 2023 @ 14:39:46 #60
399061 kuolema
vermaledijd
pi_209196437
Ik werd achtervolgd door de politie, lopend/rennend. Sprong het water in vanaf de kade, maar een agent ging achter mij aan het water in. Hij duwde mijn hoofd onder water waardoor ik geen lucht meer kreeg. Af en toe liet hij me boven komen en dan hapte ik naar adem, maar meteen daarna werd ik weer onder water geduwd.
Ik ging ook naar een heel grote kringloopwinkel om mezelf te vermommen zodat de politie me niet zou herkennen. Zocht naar andere kleren en een pruik. Mijn moeder kwam er ook nog in voor op een negatieve manier, maar ik ben vergeten hoe. Weet ook niet meer in welke volgorde dit allemaal gebeurde.
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_209196826
Ik herinner me nooit dromen. Tenminste, nooit niet. Wel sporadisch. Alleen wanneer ik tijdens een droom gewekt word denk ik.
  zaterdag 27 mei 2023 @ 20:03:54 #62
399061 kuolema
vermaledijd
pi_209306591
quote:
1s.gif Op donderdag 18 mei 2023 15:23 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik herinner me nooit dromen. Tenminste, nooit niet. Wel sporadisch. Alleen wanneer ik tijdens een droom gewekt word denk ik.
Ik echt bijna elke dag. Dat komt denk ik doordat ik in de loop van de nacht steeds slechter/lichter/onrustiger slaap en heel vaak wakker word, ook tijdens het dromen of door een nare droom. Maar als ik het niet in de ochtend opschrijf of aan iemand vertel, vergeet ik het. Ik onthoud dan of het leuk, neutraal of naar was maar niet wat het verhaal was.

Ik heb er laatst nog een opgeschreven:
Ik stond in de keuken spaghetti te koken voor mijn vader (die een paar jaar geleden overleden is) en een jongen die ik sinds kort ken. Zij zaten op de bank te wachten. Ik maakte hun borden klaar en toen bleek dat er nog maar heel weinig voor mezelf over was. Ik strooide kaas over de borden.
Toen ik naar de woonkamer liep was er ineens niemand meer. Ik was plotseling alleen en daar schrok ik van. Het licht werd heel zwak en dat gaf een onveilig gevoel. Terug in de keuken wilde ik snel alles opruimen want het moest een beetje netjes zijn voordat mijn persoonlijk begeleider zou komen de volgende ochtend. Ook daar was het licht heel zwak. Er was iets goed mis, dat voelde ik, en ik moest daar weg, wilde vluchten. Op handen en voeten kroop ik richting de voordeur maar toen ik vlak voor de hal was kwam er een donkere gedaante op me af. Ik zag bijna niets, maar wist dat dat donkere me kwaad wilde doen. Ik probeerde te gillen, maar dat lukte niet. Toen werd ik wakker. Ik probeerde nog steeds te gillen, maar er kwam nauwelijks geluid uit mijn keel. Ik was doodsbang, ook al was ik wakker. Het duurde even voordat ik besefte dat ik veilig in mijn slaapkamer was.
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_209311024
Ik droomde dat ik een Lamborghini motor in een zaak zag staan, en vroeg of ik die even kon testrijden. Ik heb nog nooit motor gereden.. en geen interesse in motoren.. maar het mocht. Het was donker en ik snapte niet hoe de lampen aan moesten, dus die man had denk ik al weinig vertrouwen in mijn testrit. Maar dat ging opzich goed, ik slalom de tussen de mensen door. Eenmaal aan het testrijden kwam ik een oud klasgenoot tegen, hij zei zoowww.. mooi ding man! Ik dacht ik ga niet zeggen dat het ding niet van mij is.. hij moet denken dat ik succesvol ben lol. Ik moest naar de wc maar vond alleen kindertoiletten. Toch maar gegaan maar die hokjes waren zo ongelofelijk krap dat ik er amper in paste. Een moeder van een kind keek me aan en uit schaamte ben ik eruit gegaan zonder iets te doen. Het was tijd om mijn Lamborghini motor terug te brengen, maar ik kon de ingang van die zaak niet meer vinden. Toen ben ik met de motor in een winkel ernaast gegaan en gevraagd waar ik deze vandaan heb. Her bleek dat ik met de lift moest, maar omdat ik mn motor bij me had paste ik bijna niet in de lift. De hele wand van de lift drukte ik naar buiten, hij bleef bijna vastzitten. Uiteindelijk kwam ik terug in de motorzaak, ik zei wat kost deze eigenlijk? Hij zei deze kost zo'n 4.500 euro. Ik dacht wow dat is goedkoop? Ik zei ik denk er nog even over na! Toen werd ik wakker shittt
Denk onbegrensd en kijk verder dan je kan zien
Wij zijn unlimited barrières kennen we niet
Denk unlimited
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')