Nee laat dit keer in klaagbak. R&P is te serieus.quote:
TS gaat dochters maken en ze een minderwaardigheidscomplex geven waardoor ze denken enkel goed genoeg te zijn voor incelsquote:
Nobel strevenquote:Op woensdag 23 mei 2018 18:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
TS gaat dochters maken en ze een minderwaardigheidscomplex geven waardoor ze denken enkel goed genoeg te zijn voor incels
Misschien dat als je je UI had veranderd, dat ik de rest van je bericht had afgelezen.quote:Op woensdag 23 mei 2018 18:23 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik heb het mijn doel gemaakt om mensen met een kwetsbaarheid vooruit te helpen.
Niks perse. Er is geen cursus ofzo die je kan volgen. Maar ik wil het gewoon doen. Of in ieder geval proberen.quote:Op woensdag 23 mei 2018 19:10 schreef Allures het volgende:
En wat maakt jou bevoegd of bekwaam hier in?
Nee. Hoewel ook incels soms kwetsbare mensen zijn.quote:
nee een cursus is niet echt genoeg namelijkquote:Op woensdag 23 mei 2018 19:12 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Niks perse. Er is geen cursus ofzo die je kan volgen. Maar ik wil het gewoon doen. Of in ieder geval proberen.
Opleiding SPH is misschien een goed begin.quote:Op woensdag 23 mei 2018 19:12 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Niks perse. Er is geen cursus ofzo die je kan volgen. Maar ik wil het gewoon doen. Of in ieder geval proberen.
Die heb ik. Rechten. Mijn scriptie ook erover gedaan.quote:Op woensdag 23 mei 2018 19:45 schreef Allures het volgende:
[..]
nee een cursus is niet echt genoeg namelijk
een opleiding zou een begin zijn
Hulp opdringen is wel iets waar ik voor moet uitkijken ja. Heb vaak genoeg mensen afgeschrikt.quote:Op woensdag 23 mei 2018 21:51 schreef Lunatiek het volgende:
Dat is mogelijk omdat jij je hulp opdringt bij mensen die niet per se geholpen willen worden, en al helemaal niet door jou?
Als ik het goed doe, dan wordt het uiteindelijk dankbaar werk.quote:Op woensdag 23 mei 2018 21:18 schreef MadJackthePirate het volgende:
Meh, ja het is een goed punt, echter je zult dergelijk zwaar op de proef gesteld worden... Bijvoorbeeld bij bepaalde daden zoals die aanslag vanuit de 'incel' beweging, welke discutabel zijn oorsprong vind in psychische problemen. De meeste mensen vinden nu al voldoende hulp vanuit hun dokter.
Er zullen natuurlijk mensen zijn bij wie de hulp niet goed aansluit, waarbij onbegrip uit de gemeenschap ontstaat... Echter lijkt het me geen dankbaar werk.
ja maar dat geeft je toch niet wat je nodig hebt om met deze kwetsbare groep te werkenquote:Op woensdag 23 mei 2018 20:59 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Die heb ik. Rechten. Mijn scriptie ook erover gedaan.
Emanicipatie-beweging. Ik heb een idee, maar wil het niet op de forum zetten.quote:Op woensdag 23 mei 2018 22:40 schreef Lenny77 het volgende:
Hoe wil je dit gaan doen?
Een speciaal forum? Met allemaal aparte groepen? Groep ASS, groep ADHD, groep psychose,...
Psych-united
Maar ik meen het wel serieus. Wat is je plan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |