Dan word ik ontslagenquote:Op woensdag 23 mei 2018 16:27 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Spuug op de etenswaren in de Aldi. Marokkanen komen daar ook altijd.
omdat deze snackbar in het centrum van deze skeere wijk ligt en er een fontein met bankjes staat. Loopt altijd veel gespuis rond, zelf s’nachtsquote:Op woensdag 23 mei 2018 16:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Waarom hangen zij momenteel tijdens de ramadan rond een snackbar?
Kuffar zoals TS uitlachenquote:Op woensdag 23 mei 2018 16:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Waarom hangen zij momenteel tijdens de ramadan rond een snackbar?
Geerdquote:Op woensdag 23 mei 2018 16:33 schreef Geerd het volgende:
Ik heb ook een snackbar bak altijd in varkensvet![]()
![]()
en hun mij uitlachen enzo
Ik heb geen rijbewijs dus mag niet met aanhanger rijden hoezo ?quote:Op woensdag 23 mei 2018 16:35 schreef Hersenlozedebiel het volgende:
[..]
Geerd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wilders aanhanger zeker
slechtste excuus ooit ditquote:Op woensdag 23 mei 2018 16:37 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik heb geen rijbewijs dus mag niet met aanhanger rijden hoezo ?
Lees nog eens.quote:Op woensdag 23 mei 2018 16:38 schreef Hersenlozedebiel het volgende:
[..]
slechtste excuus ooit dit![]()
Je mag gewoon met aanhanger rijden zonder aanhangerrijbewijs als die onder de X aantal kilo weegt hoor
Omdat anders mensen mij WIlders aanhanger noemenquote:Op woensdag 23 mei 2018 16:40 schreef Hersenlozedebiel het volgende:
[..]
oh heb je ook geen autorijbewijs? Hoezo niet dan??
Omdat je wordt uitgebuit.quote:Op woensdag 23 mei 2018 16:26 schreef Hersenlozedebiel het volgende:
Ik loop er zo langs en maken ze me belachelijk omdat ik nog in me Aldi kostuum loop. Ja nou en?
Dan zeg je: "groetjes van je moeder".quote:Op woensdag 23 mei 2018 16:26 schreef Hersenlozedebiel het volgende:
Ik loop net de snackbar hier om de hoek binnen (ben net vrij werk bij Aldi) staan er ongeveer 10 marrokanen van een jaar of 15 voor de ingang met hun brommers en wietlucht en alles. Ik loop er zo langs en maken ze me belachelijk omdat ik nog in me Aldi kostuum loop. Ja nou en? Ik moet toch ook geld verdienen of niet dan. Gezeik altijd alsof Aldi zo skeer is ofzo gewoon goeie producten goeie prijs alles g
Waren allemaal even klein.quote:Op woensdag 23 mei 2018 18:28 schreef Keep_Walking het volgende:
Niet je pipa uithalen en de grootste neerknallen als voorbeeld.
Wat laf. Neer djoeken is voor de echtenquote:Op woensdag 23 mei 2018 18:28 schreef Keep_Walking het volgende:
Niet je pipa uithalen en de grootste neerknallen als voorbeeld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |