Inderdaad. Wat ben je voor hersenloze debiel dan.quote:Op woensdag 23 mei 2018 10:09 schreef DeAfgeleide het volgende:
Niet minimaal 2 ons thuis hebben liggen
Echt hequote:Op woensdag 23 mei 2018 10:10 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Inderdaad. Wat ben je voor hersenloze debiel dan.
die is er wel.quote:Op woensdag 23 mei 2018 10:03 schreef Hersenlozedebiel het volgende:
Me wiet is op en ik moet werken tot half 5. Heb geen zin om dan weer helemaal naar de shoppa te gaan.
Klacht: waarom is er geen wietthuisbezorgs app?
nee mijn shoppa zit kwartier met auto en halfuur fietsen verderopquote:Op woensdag 23 mei 2018 10:09 schreef robijntjestralendwit het volgende:
Kun je niet in de pauze alvast op en neer gaan?
Omdat ik niet dagelijks blow?quote:Op woensdag 23 mei 2018 10:16 schreef robijntjestralendwit het volgende:
Ik wist niet dat het een Roast-TS topic zou worden.
Gast![]()
Hoezo zie je dit niet aankomen, eckte smokers zorgen altijd voor een veiligheidsvoorraad.
![]()
Sowieso niet kebab bestellen en dan meteen vragen of ze voor 20 euro voor 15 euro wiet mee kunnen nemen
Dan moet je niet zeiken als je vanavond niet kan blowen.quote:Op woensdag 23 mei 2018 10:22 schreef Hersenlozedebiel het volgende:
[..]
Omdat ik niet dagelijks blow?
Meestal 3/4 keer per week. Dus ja.
Tevens kebab_!
smerige troep
Jawel want ik heb er zin inquote:Op woensdag 23 mei 2018 10:23 schreef robijntjestralendwit het volgende:
[..]
Dan moet je niet zeiken als je vanavond niet kan blowen.
Kipdöner dan
Oké, dan rook je een halve in de shop, koop een pak ijsthee en fiets rustig terug. Onderweg op een bankje de andere helft oproken? Zorgen voor een opgeladen telefoon, oortjes in en relax.quote:Op woensdag 23 mei 2018 10:25 schreef Hersenlozedebiel het volgende:
[..]
Jawel want ik heb er zin in![]()
Kebab is alleen lekker als ik om 8 uur ‘sohtends ladderzat de club uitloop en kapot veel honger heb.
Hoef geen Coke als ik Pepsi maat.quote:Op woensdag 23 mei 2018 10:55 schreef Hersenlozedebiel het volgende:
[..]
Niet elke dag cocaïne snuiven_!
das wel een goeiequote:Op woensdag 23 mei 2018 10:46 schreef Slabber het volgende:
Pizza bestellen en de koerier gewoon wat laten halen voor wat extra fooi.
Doe ik regelmatig. geef ze 25 euro voor 20 euro wiet. Bijna altijd nemen ze ook een pakje tip en vloei mee.quote:
Jezus je had zelf kebab niet kunnen wisselen voor pizza? Had je dit zelf niet kunnen invullen?quote:
Sommige mensen hebben niet de mentale functies om dit soort dingen te bedenkenquote:Op woensdag 23 mei 2018 11:40 schreef robijntjestralendwit het volgende:
[..]
Jezus je had zelf kebab niet kunnen wisselen voor pizza? Had je dit zelf niet kunnen invullen?
Het is niet de schrijfstijl of de onderwerpen. Het is meer de irritante frequentie en de overtuiging van het eigen gelijk.quote:
Nee, dat heb je toch goed ingeschat Slabber.quote:Op woensdag 23 mei 2018 11:40 schreef Slabber het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben niet de mentale functies om dit soort dingen te bedenken![]()
Neequote:Op woensdag 23 mei 2018 11:40 schreef robijntjestralendwit het volgende:
[..]
Jezus je had zelf kebab niet kunnen wisselen voor pizza? Had je dit zelf niet kunnen invullen?
Maar dan moet je wel bij skeere tenten bestellen toch? Kan niet zomaar overal denk ikquote:Op woensdag 23 mei 2018 11:40 schreef Slabber het volgende:
[..]
Doe ik regelmatig. geef ze 25 euro voor 20 euro wiet. Bijna altijd nemen ze ook een pakje tip en vloei mee.
Als er jongere gasten in de bezorging werken en de shop ligt op de route naar je huis doen ze vaak niet moeilijk.quote:Op woensdag 23 mei 2018 11:44 schreef Hersenlozedebiel het volgende:
[..]
Maar dan moet je wel bij skeere tenten bestellen toch? Kan niet zomaar overal denk ik
oh top zal vanavond ff proberenquote:Op woensdag 23 mei 2018 11:45 schreef Slabber het volgende:
[..]
Als er jongere gasten in de bezorging werken en de shop ligt op de route naar je huis doen ze vaak niet moeilijk.
Goed adviesquote:Op woensdag 23 mei 2018 10:30 schreef robijntjestralendwit het volgende:
[..]
Oké, dan rook je een halve in de shop, koop een pak ijsthee en fiets rustig terug. Onderweg op een bankje de andere helft oproken? Zorgen voor een opgeladen telefoon, oortjes in en relax.
Wiet roken moet een ontspannen bezigheid zijn. Zo ook het halen ervan.
No spang, ontspan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |