Wat er tegen wordt gedaan? Nou, vrij weinig. De politie heeft namelijk al jaren niemand kunnen veroordelen omdat sporenonderzoek vaak maar weinig oplevert. En dus kunnen die teringlijers lekker hun gang gaan.quote:Drie auto’s op twee locaties in Utrecht uitgebrand
Op twee verschillende plekken in de stad zijn afgelopen nacht auto’s in vlammen opgegaan. De politie gaat bij beide incidenten, waar in totaal drie auto’s bij betrokken waren, uit van brandstichting.
Op de Burgemeester Ter Pelkwijklaan in de buurt van het Diakonessenhuis brandde rond 04.30 uur een Audi volledig uit. De politie heeft de zaak in onderzoek.
Aan de Jopie Huismanstraat in Leidsche Rijn was het rond 02.45 uur raak. Daar zijn twee auto’s verloren gegaan. Een derde auto raakte zwaar beschadigd. De politie gaat ook hier uit van brandstichting en heeft ter plaatste onderzoek verricht.
https://www.duic.nl/crimi(...)and-afgelopen-nacht/
Dan moet je het wel nomineren.quote:Op dinsdag 22 mei 2018 13:59 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
Dit topic is hierbij genomineerd voor de "Klacht van de maand" award
Welja , maak ze nog wat wijzerquote:Op dinsdag 22 mei 2018 13:59 schreef VleesLollie het volgende:
pakkans is zowat 0, dat weten die gastjes ook wel.
aanmaakblokje in de grill of op de band, aansteken, weglopen, 5 minuten later is het feest
Ik vrees dat de parkeerplekken daarvoor iets te ver weg zijn (schuin aan de overkant van de straat). Bovendien moet ik soms wegens drukte mijn auto elders in de straat parkeren.quote:
quote:
Dan moet je maar niet in kanaleneiland wonen.quote:Op dinsdag 22 mei 2018 13:45 schreef Sanddr het volgende:
Echt, wat voor gore klootzak ben je als je iemands auto - waar diegene waarschijnlijk hard voor heeft gewerkt - in lichterlaaie te zetten? Het is de laatste jaren in Utrecht, waar ik woon, continu raak en niet alleen rond de jaarwisseling (in december 2017 maar liefst 56 keer). Zo stonden er vannacht namelijk weer 3 auto's af te fikken:
[..]
Wat er tegen wordt gedaan? Nou, vrij weinig. De politie heeft namelijk al jaren niemand kunnen veroordelen omdat sporenonderzoek vaak maar weinig oplevert. En dus kunnen die teringlijers lekker hun gang gaan.Het trieste is vooral dat mensen met alleen een WA-verzekering (waaronder ik) zelf voor de kosten mogen opdraaien.
Klacht: Niet meer met een gerust hart mijn auto voor de deur kunnen parkeren.
Bizar dat het zo snel gaat.quote:
Overal waar je opschoren kuifjes ziet en bontkragen: wegblijven daar. Altijd problemen.quote:Op dinsdag 22 mei 2018 14:32 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Dan moet je maar niet in kanaleneiland wonen.
Maakt niet uit waar je woont, ook in redelijk 'normale' wijken gebeurt het.quote:Op dinsdag 22 mei 2018 14:32 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Dan moet je maar niet in kanaleneiland wonen.
Maar toch vaker in tokkie & wijken met nieuwe nederlanders.quote:Op dinsdag 22 mei 2018 14:37 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Maakt niet uit waar je woont, ook in redelijk 'normale' wijken gebeurt het.
Verbaast mij ook niet dat er een cursus auto in de brand steken op youtube staat.quote:
Dat is zeker waar. Met name Overvecht en Kanaleneiland zijn 'goed' vertegenwoordigd.quote:Op dinsdag 22 mei 2018 14:42 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Maar toch vaker in tokkie & wijken met nieuwe nederlanders.
Goed antwoord vogeltjesdans!quote:Op dinsdag 22 mei 2018 14:46 schreef vogeltjesdans het volgende:
Kunnen drie types zijn:
- random idioten
- linkse anti auto gekken
- moslims
Hoograven scoort ook hoog.quote:Op dinsdag 22 mei 2018 14:44 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Dat is zeker waar. Met name Overvecht en Kanaleneiland zijn 'goed' vertegenwoordigd.
Dat is echt ziek ja.quote:Op dinsdag 22 mei 2018 15:08 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hoograven scoort ook hoog.
588 autobranden in 5 jaarTerechte klacht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |