Wie kan dat op Google Maps?quote:Op dinsdag 22 mei 2018 08:12 schreef Jordy-B het volgende:
Als iemand de moeite neemt om hem in te tekenen.
iedereen kan dat op Google mapsquote:
Ja want je komt zo even vijf seconden later aan am arsch der welt.quote:Op dinsdag 22 mei 2018 09:07 schreef Slabber het volgende:
Wat is die nieuwe N18 een dramaweg zeg, laatste stukje tussen Haaksbergen en Enschede is leuk omdat het daar 2x2 baans is. Vanaf Haaksbergen totaan Groenlo moet je maar hopen dat je niet achter een vrachtwagen terecht komt of een sukkelaar
Ik zit toch echt liever in de Achterhoek lekker rustig bij huis tussen de weilanden, boeren en hun strontlucht dan dat ik ook maar iets met de Randstad en hun gezeik te maken moet hebbenquote:Op dinsdag 22 mei 2018 09:09 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Ja want je komt zo even vijf seconden later aan am arsch der welt..
Klopt, ik woon aan een andere arsch der welt.quote:Op dinsdag 22 mei 2018 09:11 schreef Slabber het volgende:
[..]
Ik zit toch echt liever in de Achterhoek lekker rustig bij huis tussen de weilanden, boeren en hun strontlucht dan dat ik ook maar iets met de Randstad en hun gezeik te maken moet hebben
Ik vond Waze juist best wel kut, als in zijnde erg rare routes uitkiezen die niet sneller en niet korter zijn etc. etc.quote:Op dinsdag 22 mei 2018 12:08 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Gebruik gewoon Waze, daar staat die al lang in.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |