Mijn grootmoeder zei altijd; je krijgt het weer dat je verdiendquote:Op dinsdag 22 mei 2018 05:25 schreef RickoKun het volgende:
Dus, ome Rickokun moest weer verplicht in mei op vakantie want in september mocht het niet van de baas.
Vorig jaar ging de reis naar Thailand, waar het meestal bewolkt was met een tikkie zon erbij.
Hartstikke mooi weer in Nederland, iedereen was bruiner dan ikzelf.
Ga ik godverdomme nu naar Kreta. Is het ook weer fantastisch weer in NL. Zie ik in de voorspellingen dat dit weer aan blijft tot en met volgende week dinsdag.
Vanaf woensdag volgende donderdagochtend vertrekken) wordt het weer zonnig.
Nooit weer ga ik in fucking mei op vakantie godverdegodver!!!![]()
In Thailand 15 jarige hoerjes neuken en dan naar Kreta gaan waar geen drol te doen is.quote:Op dinsdag 22 mei 2018 05:25 schreef RickoKun het volgende:
Dus, ome Rickokun moest weer verplicht in mei op vakantie want in september mocht het niet van de baas.
Vorig jaar ging de reis naar Thailand, waar het meestal bewolkt was met een tikkie zon erbij.
Hartstikke mooi weer in Nederland, iedereen was bruiner dan ikzelf.
Ga ik godverdomme nu naar Kreta. Is het ook weer fantastisch weer in NL. Zie ik in de voorspellingen dat dit weer aan blijft tot en met volgende week dinsdag.
Vanaf woensdag volgende donderdagochtend vertrekken) wordt het weer zonnig.
Nooit weer ga ik in fucking mei op vakantie godverdegodver!!!![]()
Kinderen nemen heeft ie in Thailand al gedaanquote:Op dinsdag 22 mei 2018 07:50 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Kinderen nemen, mag je ook in de grotemensenvakantie.
quote:Op dinsdag 22 mei 2018 08:24 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Kinderen nemen heeft ie in Thailand al gedaan
Zo, die kun je in je zak steken.quote:Op dinsdag 22 mei 2018 08:24 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Kinderen nemen heeft ie in Thailand al gedaan
15 jarigenquote:Op dinsdag 22 mei 2018 07:58 schreef Atak het volgende:
[..]
In Thailand 15 jarige hoerjes neuken en dan naar Kreta gaan waar geen drol te doen is.
Strak blauwe lucht hier.quote:Op dinsdag 22 mei 2018 09:46 schreef Scrapyard het volgende:
Geruststeling: Het regent hier ook hoor.
Verder, onterechte klacht. Snap echt niet dat als je geen kinderen hebt, dat je dan tussen april en oktober op vakantie gaat. Beter de zomer gewoon flink verlengen door al je vakantiedagen op te nemen in november en dan max chillen op Bonaire.
Kom je terug is het december( prima te doen), dan alleen nog even jan. en feb. uitzitten en dan heb je de winter weer overleefd.
Waar is hier? Hier (bussum) is het kleerweer. Hopelijk trekt het nog bij want laatste vrije dagquote:
Ik wilde afgelopen december naar Mexico, maar mijn vriendin kon niet op het laatste moment vrij krijgen. Ik probeer dat dit jaar wel te doen. Zeker geen verkeerd plan.quote:Op dinsdag 22 mei 2018 09:46 schreef Scrapyard het volgende:
Geruststeling: Het regent hier ook hoor.
Verder, onterechte klacht. Snap echt niet dat als je geen kinderen hebt, dat je dan tussen april en oktober op vakantie gaat. Beter de zomer gewoon flink verlengen door al je vakantiedagen op te nemen in november en dan max chillen op Bonaire.
Kom je terug is het december( prima te doen), dan alleen nog even jan. en feb. uitzitten en dan heb je de winter weer overleefd.
Heerlen.quote:Op dinsdag 22 mei 2018 09:48 schreef Scrapyard het volgende:
[..]
Waar is hier? Hier (bussum) is het kleerweer. Hopelijk trekt het nog bij want laatste vrije dag
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |