quote:
Vast wel. Maar is een programma van mensen die plastische chirurgie krijgenquote:Op zondag 24 juni 2018 17:44 schreef Moeraskat het volgende:
Eendjes zijn lief. Jammer dat we geen eendjes in de wijk hebben. Misschien wanneer ik verhuis dat daar wel eendjes zijn. Anders vang ik ze gewoon en zet ik ze bij ons uit. Zou dat werken?
Ik ga voor italiaans broodje vandaag, geen zin om moeilijk te doenquote:Op zondag 24 juni 2018 17:44 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wat ga je eten? wij eten pizza. Alweer
quote:Op zondag 24 juni 2018 17:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wees gerust, 80% ofzo van werkend FOK! zit gewoon op FOK!
Is wel zoquote:Op zondag 24 juni 2018 17:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wees gerust, 80% ofzo van werkend FOK! zit gewoon op FOK!
Oh dat ken ik niet.quote:Op zondag 24 juni 2018 17:45 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Vast wel. Maar is een programma van mensen die plastische chirurgie krijgen
Kapsalon denk ik. Gisteren had ik pizzaquote:Op zondag 24 juni 2018 17:44 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wat ga je eten? wij eten pizza. Alweer
Ik maak het meestal ook zelfquote:Op zondag 24 juni 2018 17:47 schreef Moeraskat het volgende:
Verdorie ik heb ook zin in kapsalon nu. En dan zo'n zelfgemaakte. Binnekort maar weer eens doen.
He bah, kaasquote:Op zondag 24 juni 2018 17:47 schreef Moeraskat het volgende:
Verdorie ik heb ook zin in kapsalon nu. En dan zo'n zelfgemaakte. Binnekort maar weer eens doen.
succes, komt goed!quote:Op zondag 24 juni 2018 17:50 schreef Senn88 het volgende:
Ik zit te leren voor mijn laatste tentamenNog 3 weken doorspitten. Godzijdank morgen middag het tentamen.
En daarna vakantie?quote:Op zondag 24 juni 2018 17:50 schreef Senn88 het volgende:
Ik zit te leren voor mijn laatste tentamenNog 3 weken doorspitten. Godzijdank morgen middag het tentamen.
lekker he ?quote:
WTF meen je dit?quote:
Daarna vakantiequote:Op zondag 24 juni 2018 17:52 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nee, dan nog een ''verslag'' inleveren na de zomer
Ja hoor, geen probleem.quote:
Ik lust het niet.quote:
Hoop dat ik tegen die tijd werk hebquote:Op zondag 24 juni 2018 17:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Daarna vakantieEn dan is het alweer bijna kerst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |