SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U MAD?
quote:Op maandag 21 mei 2018 12:23 schreef de_boswachter het volgende:
Wat is de overeenkomst tussen een parkiet en Vogeltjesdans?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Beter dan een parkiet met een vriendin.quote:Op maandag 21 mei 2018 12:44 schreef The_Verve het volgende:
Haha. TS heeft een vriendin met een parkiet.
Of een vriendin met een parkiet met een vriendin.quote:Op maandag 21 mei 2018 13:00 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Beter dan een parkiet met een vriendin.
quote:Op maandag 21 mei 2018 12:23 schreef de_boswachter het volgende:
Wat is de overeenkomst tussen een parkiet en Vogeltjesdans?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
De rauwe waarheid denk ikquote:Op maandag 21 mei 2018 18:31 schreef Sigaartje het volgende:
Vogeltjesdans heeft een vriendin.![]()
Dat is begonnen met rauwe seks en knallen waar je u tegen zegt.
En na maanden komen de nadeeltjes om de hoek kijken: een bebloed maandverbandje in het toilet, soms hoofdpijn, vriendin kan niet koken, vriendin heeft geen geld, maar wel een parkiet.![]()
Ja, ik geef het toe. Het zijn schijtbeesten.
Ze krijsen alleen en bezorgen je alleen maar werk.
Ze kan wel koken!quote:Op maandag 21 mei 2018 18:31 schreef Sigaartje het volgende:
En na maanden komen de nadeeltjes om de hoek kijken: een bebloed maandverbandje in het toilet, soms hoofdpijn, vriendin kan niet koken, vriendin heeft geen geld, maar wel een parkiet.![]()
Ik heb af en toe een scharreltje. Ze zijn verschrikkelijk goed in allerlei dingen, maar een ding kunnen ze absoluut niet: koken.quote:Op dinsdag 22 mei 2018 12:16 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ze kan wel koken!![]()
Beter dan ik in ieder geval
Maar waarom nu weer surinaams? Waarom geen thaise slet die heerlijk pittig eten in je smoel duwt?quote:Op dinsdag 22 mei 2018 12:28 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Ik heb af en toe een scharreltje. Ze zijn verschrikkelijk goed in allerlei dingen, maar een ding kunnen ze absoluut niet: koken.
Ik wacht nog op een Surinaamse die een lekkere roti voor me klaar kan maken of een echte moksi meti.
Daar pas mijn snikkel niet in.quote:Op dinsdag 22 mei 2018 13:20 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Maar waarom nu weer surinaams? Waarom geen thaise slet die heerlijk pittig eten in je smoel duwt?
Maar ze heeft wel een schattig vogeltje.quote:Op maandag 21 mei 2018 18:31 schreef Sigaartje het volgende:
quote:Op dinsdag 22 mei 2018 13:28 schreef probeer het volgende:
[..]
Maar ze heeft wel een schattig vogeltje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |