Doe maar niet , gaat ze tijdens haar vakantie nog meer topics openenquote:
Tenzij TS naar Zwitserland of Scandinavië gaat, kan ik niet verzinnen waarom je het uit Nederland mee zou nemen en niet gewoon op bestemming kopenquote:Op zondag 20 mei 2018 17:43 schreef Enchanter het volgende:
verkapt kijk mij even stoer dom zijn met drank meenemen op vakantie topic
Er is wi-fi daar dus het kan zomaarquote:Op zondag 20 mei 2018 17:44 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Doe maar niet , gaat ze tijdens haar vakantie nog meer topics openen
Glaasje sterk in het hotel 7 euroquote:Op zondag 20 mei 2018 17:44 schreef CrashO het volgende:
[..]
Tenzij TS naar Zwitserland of Scandinavië gaat, kan ik niet verzinnen waarom je het uit Nederland mee zou nemen en niet gewoon op bestemming kopen
Ehhh, voor onderweg?quote:Op zondag 20 mei 2018 17:44 schreef CrashO het volgende:
[..]
Tenzij TS naar Zwitserland of Scandinavië gaat, kan ik niet verzinnen waarom je het uit Nederland mee zou nemen en niet gewoon op bestemming kopen
Dan loop je daar toch gewoon de supermarkt in voor een Fles meidquote:Op zondag 20 mei 2018 17:46 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
[..]
Glaasje sterk in het hotel 7 euro![]()
![]()
Ons ben zunig
Tenzij je als een enorme pauper vliegt, kan je gewoon in het vliegtuig tanken. En die 2 uurtjes op het vliegveld overleeft zelfs de ergste alcoholist wel.quote:
Lopenquote:Op zondag 20 mei 2018 17:46 schreef CrashO het volgende:
[..]
Dan loop je daar toch gewoon de supermarkt in voor een Fles meid
Ook dat ja lekker op het dek in de wind een borrel lurken is wel zo relaxedquote:Op zondag 20 mei 2018 17:46 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ehhh, voor onderweg?
Of tijdens de momenten dat je niet in de buurt bent van een winkel?
Zodat je het direct bij de hand hebt?
verbaast me niks dat je in je koffer ruimte hebt voor niet één, maar maarliefst drie peniskokers.quote:Op zondag 20 mei 2018 17:54 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
[..]
Ik neem wel 3 peniskokers mee
quote:Op zondag 20 mei 2018 18:04 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
verbaast me niks dat je in je koffer ruimte hebt voor niet één, maar maarliefst drie peniskokers.
Ben je homo of zo?quote:Op zondag 20 mei 2018 17:38 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
2 heupflessen wodka![]()
2 heupflessen bourbon![]()
Waddeneilanden is nog NL hoorquote:Op zondag 20 mei 2018 18:19 schreef Sigaartje het volgende:
Daar gaat onze naam weer in het buitenland
Gewoon in de lounge onbeperkt tanken.quote:Op zondag 20 mei 2018 17:46 schreef CrashO het volgende:
[..]
Dan loop je daar toch gewoon de supermarkt in voor een Fles meid
[..]
Tenzij je als een enorme pauper vliegt, kan je gewoon in het vliegtuig tanken. En die 2 uurtjes op het vliegveld overleeft zelfs de ergste alcoholist wel.
Er zijn nog meer weekenden in het jaarquote:Op zondag 20 mei 2018 18:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Je weet dat het weekendje morgen al voorbij is?
Ah ja, in december ga ik ook nog even weg maar de koffer staat al klaar.quote:Op zondag 20 mei 2018 18:49 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
[..]
Er zijn nog meer weekenden in het jaar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |