viel mij laatst ook al op toen een fokker mij zo noemde in een discussie.quote:Op zondag 20 mei 2018 12:30 schreef RickoKun het volgende:
Wat is dat nou weer voor gaar kut woord wat door allemaal paupers wordt overgenomen?
Het wordt te pas en te onpas gebruikt, sinds vorige week lees je het overal.
Klacht: overal dat poepwoordje “incel” tegenkomen terwijl mensen zelf niet eens weten wat het inhoudt.
In before: “TS manlet met je Incel persoonlijkheid lol!”
Incest is dan best okay, maar Incel?! Wtf welke kneus heeft dat bedacht? “Lol! Tegenovergestelde van excel, laten we mensen vet beledigen door INcel te zeggen!”quote:Op zondag 20 mei 2018 12:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
In Den Haag kennen wij alleen incest.
Geen flauw idee waar dit vandaan komt.quote:Op zondag 20 mei 2018 12:34 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Incest is dan best okay, maar Incel?! Wtf welke kneus heeft dat bedacht? “Lol! Tegenovergestelde van excel, laten we mensen vet beledigen door INcel te zeggen!”
Je snapt het zelf dus niet eens. Incel is een titel die sneue mannetjes zichzelf geven. Dus wie de schoen past trekt hem aan in dit geval.quote:Op zondag 20 mei 2018 12:34 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Incest is dan best okay, maar Incel?! Wtf welke kneus heeft dat bedacht? “Lol! Tegenovergestelde van excel, laten we mensen vet beledigen door INcel te zeggen!”
quote:Op zondag 20 mei 2018 12:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
In Den Haag kennen wij alleen incest.
En als ik nog Spongebob kijk?quote:Op zondag 20 mei 2018 12:36 schreef Toto69 het volgende:
Volgens mij hoort dat bij bijna 30-jarige dragon ball kijkers
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |