Je moeder vind me lul anders erg groot. Ze zegt dat mijn lul in centimeters langer is dan haar zoon’s IQ.quote:
dat niet vindenquote:
Bij 18 graden trek ik m'n capuchon over m'n hoofd of doe ik een muts op als ik die bij me heb.quote:Op zondag 20 mei 2018 13:54 schreef Hersenlozedebiel het volgende:
[..]
dat niet vinden![]()
Vanaf ong 18 graden is het voor mij al te warm. Heb liever 10 graden en dan gewoon droog.
haha meen je niet. Ik ga over 2 weken voor 3 maand naar Italië voor stage. Word helemaal een rampquote:Op zondag 20 mei 2018 13:56 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Bij 18 graden trek ik m'n capuchon over m'n hoofd of doe ik een muts op als ik die bij me heb.
Italie is nu rond de 20 gradenquote:Op zondag 20 mei 2018 13:57 schreef Hersenlozedebiel het volgende:
[..]
haha meen je niet. Ik ga over 2 weken voor 3 maand naar Italië voor stage. Word helemaal een ramp
rond de 30 tot 35 graden ofzoquote:Op zondag 20 mei 2018 14:01 schreef Hersenlozedebiel het volgende:
[..]
ja nu ja maar in juli augustus niet waarschijnleik
Gewoon alles rustig aan doen.quote:Op zondag 20 mei 2018 14:05 schreef Hersenlozedebiel het volgende:
[..]
ja ziek warm eeyy ben ik niet gewend a mattie
ik heb al sowieso vakantiequote:Op zondag 20 mei 2018 15:20 schreef nightsleeper het volgende:
Ach, het is tenminste op een vrije dag. Gewoon lekker binnen gaan zitten, thermostaat op 20 en helemaal nergens last van.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |