Die ijsverkoper gaat alsnog ventileren. "Hoe durf je mijn Oss een nietszeggende plaats te noemenquote:Op zondag 20 mei 2018 08:46 schreef Dokkertje het volgende:
Mocht de ijsverkoper van Oss trouwens een fokker zijn ga dan niet hyperventileren, want ik heb een volstrekt nietszeggende plaats gekozen en dan komt Oss gewoon het eerste bij mij op
Hehe ik krijg opeens visioenen van een hele megafooninstallatie waarin Gijs Ijs wordt overschreeuwd en zwart gemaakt. "Gijs maakt zijn ijs met bedorven melk"quote:Op zondag 20 mei 2018 08:54 schreef Isabeau het volgende:
Geen idee. Maar ik wil het wel graag weten. Daarbij zijn er gewoon veel te weinig ijscokarretjes met vrolijke bel om aan te kondigen dat je om een euro van je moeder/vader moet bedelen
Klinkt logisch.quote:Op zondag 20 mei 2018 09:05 schreef Kreator het volgende:
Je moet een vergunning aanvragen bij de gemeente. Die zal wel kijken of er niet teveel op dezelfde plekken staan en dan zul je wel een gebied krijgen of juist een gebied waar je niet mag staan (naast een ijssalon).
Ik vermoed dat alleen voor vaste standplaatsen geldt, niet voor venten.quote:Op zondag 20 mei 2018 09:05 schreef Kreator het volgende:
Je moet een vergunning aanvragen bij de gemeente. Die zal wel kijken of er niet teveel op dezelfde plekken staan en dan zul je wel een gebied krijgen of juist een gebied waar je niet mag staan (naast een ijssalon).
Dat zou kunnen idd. Maar ik denk dat je ook niet elke zaterdag ergens naast een drukke markt mag staan, ook al verplaats je jezelf elk uur.quote:Op zondag 20 mei 2018 09:08 schreef baskick het volgende:
[..]
Ik vermoed dat alleen voor vaste standplaatsen geldt, niet voor venten.
Ik weet het wél zeker. Zie post #10 hierboven..quote:Op zondag 20 mei 2018 09:10 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat zou kunnen idd. Maar ik denk dat je ook niet elke zaterdag ergens naast een drukke markt mag staan, ook al verplaats je jezelf elk uur.
Maar ik weet het ook niet zeker.
Ik heb altijd het idee dat je van alleen wat ijsjes verkopen toch nooit een inkomen kan genereren waar je van rond kan komen. Rijk word je er in ieder geval niet van.quote:Op zondag 20 mei 2018 09:12 schreef paardendokter het volgende:
Ik weet het wél zeker. Zie post #10 hierboven..
En ja, nu heb ik zin in een ijsje en er is geen ijscowagen te horen hier
Klopt, verboden in de eerder door mij gelinkte APV:quote:Op zondag 20 mei 2018 09:10 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat zou kunnen idd. Maar ik denk dat je ook niet elke zaterdag ergens naast een drukke markt mag staan, ook al verplaats je jezelf elk uur.
Maar ik weet het ook niet zeker.
Jammer wel, naast een middelbare school tijdens pauze is dus niet toegestaan.quote:Het is verboden te venten op of in de nabijheid van scholen en het kermis- of marktterrein tijdens de kermis of markt.
Helemaal mee eens, je moet het van de zonnige dagen hebben en dan nog zal het geen vetpot zijn. Kan je beter beroepswerkeloze blijven, levert meer op in +31.quote:Op zondag 20 mei 2018 09:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee dat je van alleen wat ijsjes verkopen toch nooit een inkomen kan genereren waar je van rond kan komen. Rijk word je er in ieder geval niet van.
Dat mag sowieso niet. Smaad dan wel laster.quote:Op zondag 20 mei 2018 09:05 schreef Dokkertje het volgende:
Hehe ik krijg opeens visioenen van een hele megafooninstallatie waarin Gijs Ijs wordt overschreeuwd en zwart gemaakt. "Gijs maakt zijn ijs met bedorven melk"
Wij hebben een!quote:Op zondag 20 mei 2018 08:54 schreef Isabeau het volgende:
Geen idee. Maar ik wil het wel graag weten. Daarbij zijn er gewoon veel te weinig ijscokarretjes met vrolijke bel om aan te kondigen dat je om een euro van je moeder/vader moet bedelen
Bofkontquote:Op zondag 20 mei 2018 09:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wij hebben een!
http://mattiegelati.nl
Ken je het begrip “vrije markt”?quote:Op zondag 20 mei 2018 08:36 schreef Dokkertje het volgende:
Hoe zit dat juridisch? Een zelfde situatie kan zich ook bij andere beroepen voordoen als glazenwassers en zo, maar stel, jij bent van mening dat ji het beste ijs van Oss en omgeving maakt mag je dan zomaar gaan rondrijden en verkopen in de straten waar Gijs Ijs al 20 jaar rondrijdt?
https://fd.nl/frontpage/o(...)e-verkoop-van-ijsjesquote:Op zondag 20 mei 2018 09:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee dat je van alleen wat ijsjes verkopen toch nooit een inkomen kan genereren waar je van rond kan komen. Rijk word je er in ieder geval niet van.
Registrerenquote:Op zondag 20 mei 2018 10:21 schreef Dokkertje het volgende:
[..]
https://fd.nl/frontpage/o(...)e-verkoop-van-ijsjes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |