Ja, leukquote:
twitter:ABNAMRO twitterde op zaterdag 19-05-2018 om 16:43:18Door een technische storing zijn Internet Bankieren, Mobiel Bankieren en iDEAL op dit moment niet beschikbaar. We werken hard aan een oplossing! Op dit moment is hiervoor nog geen tijdstip bekend. Zodra deze bekend is volgt er een update. Excuses voor het ongemak. https://t.co/1jbZZrXgP7 reageer retweet
Ik heb het gevoel dat het bij ABN de laatste tijd wel erg vaak raak is vergeleken met andere banken, maar misschien zit ik ernaast hoorquote:Op zaterdag 19 mei 2018 19:00 schreef Pino112 het volgende:
Overstappen naar de Rabo zeker, en dan ook storingen hebben. Of de ING.
Het maakt tegenwoordig geen flikker meer uit. Kutbanken met hun systemen uit 1800.
Ik heb juist het gevoel dat het bij Rabo en ING veel vaker raak is dan bij ABN.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 19:03 schreef tompsv18 het volgende:
Ik heb het gevoel dat het bij ABN de laatste tijd wel erg vaak raak is vergeleken met andere banken, maar misschien zit ik ernaast hoor
Heb sinds januari ook Rabobank, maar vind en vond de app van de ING vele malen fijner.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 19:33 schreef raptorix het volgende:
Ik heb juist Rabo genomen omdat ik hun app erg prettig vind, maar de laatste tijd ongelofelijk veel storingen, ik heb het idee dat dat hun Endpoinds direct aan het internet hangen zonder dat daar een goede beveiliging op zit, kortom een Ddos aanval is een eitje.
Dit.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 19:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Deze problemen bestaan bij andere banken ook
Het lijkt wel alsof zij er een soort spelletje van maken.. vanavond kan je het niet gebruiken en morgen vind er ook al onderhoud plaats in de nachtquote:Op zaterdag 19 mei 2018 18:55 schreef tompsv18 het volgende:
ABN AMRO heeft vandaag alweer een storing. Er kan nu al meer dan 3 uur geen gebruik worden gemaakt van internetbankieren en IDEAL. Alweer de zoveelste keer dit jaar. Wat een kut bank is dit geworden zeg. Binnenkort maar overstappen.
Je kan natuurlijk ook een 2e (eventueel online)rekening erbij nemen (die zijn er ook gratis) voor dit soort gevallen.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 20:57 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof zij er een soort spelletje van maken.. vanavond kan je het niet gebruiken en morgen vind er ook al onderhoud plaats in de nacht![]()
daarnaast ligt het betaalverkeer ook al plat met pinksteren en zo kan je nog wel even doorgaan! Man man man
Of wat meer gaan betalen met contant geld.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 18:55 schreef tompsv18 het volgende:
ABN AMRO heeft vandaag alweer een storing. Er kan nu al meer dan 3 uur geen gebruik worden gemaakt van internetbankieren en IDEAL. Alweer de zoveelste keer dit jaar. Wat een kut bank is dit geworden zeg. Binnenkort maar overstappen.
Één keer last gehad van een storing bij de rabobank terwijl ik iets wou betalen in de afgelopen jaren.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |