abonnement Unibet Coolblue
pi_179269103
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 17:07 schreef Sigaartje het volgende:
Ja grappig he?
Maar het was enorm handig. Wat me het meeste hielp is dat ik kon zien dat sommige users hypocriet zijn. Is wel grappig. Het is toch leuk om de kaartenbak naast het forum te draaien. Ah, dat is een moslim, maar doet niet aan ramadan, ah, die rijdt in een klassieke auto...
Wat staat er in je bestand over mij? :7
pi_179269240
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 15:28 schreef Sigaartje het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Zoals bekend houd ik een bestand bij van gegevens over FOK!-users. Hun religie, of ze werken, WAjonger zijn of licht ontvlambaar zijn, op dit moment zo’n 80 indicatorvelden.
Nu wordt op Radio 1 die nieuwe privacywet besproken en dat is nogal wat. Kan ik serieus in de problemen komen met mijn computerbestand? Of is het beter dat ik de hele reutemeteut verwijder?
Ik heb namelijk al reacties van FOK!kers in die richting gehad. Toen had ik nog geen flauw idee waar ze het over hadden.
Dan mag, nee moet jij mij nu vertellen wat je over mij hebt opgeslagen.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_179269402
Dat is echt supertoevallig sigaartje, ik houd ook alles bij van jou.
-nee-
pi_179269496
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 18:00 schreef halfway het volgende:

[..]

Dan mag, nee moet jij mij nu vertellen wat je over mij hebt opgeslagen.
https://ec.europa.eu/info(...)tection-law-apply_nl

Tenzij hij die gegevens verwerkt namens een organisatie, moet ie helemaal niks.
pi_179271379
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 17:07 schreef Sigaartje het volgende:
Ja grappig he?
Maar het was enorm handig. Wat me het meeste hielp is dat ik kon zien dat sommige users hypocriet zijn. Is wel grappig. Het is toch leuk om de kaartenbak naast het forum te draaien. Ah, dat is een moslim, maar doet niet aan ramadan, ah, die rijdt in een klassieke auto...
No way...
pi_179271515
Wtf... :')
pi_179271903
quote:
99s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 19:49 schreef Sanddr het volgende:
Wtf... :')
Doorgeslagen hobby, maar ik doe het niet meer.
Komt ook door mijn werk.
Ik licht bedrijven door, daar ben ik goed in. Het gekke is dat ik soms fratsen zie op het forum waarmee ik ook op mijn werk mee te maken krijg. En dan ga je dingen noteren, zoals ik altijd doe. Nee ik ben niet in overheidsdienst.
Ik vertel ze ook dat ik het doe. Ik ben eerlijk. Begint bij jaarverslagen doornemen van de afgelopen jaren. Telefoontje, gesprek. Mooi beroep.

[ Bericht 4% gewijzigd door Sigaartje op 19-05-2018 20:08:39 ]
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_179272113
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 20:02 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Doorgeslagen hobby, maar ik doe het niet meer.
Komt ook door mijn werk.
Ik licht bedrijven door, daar ben ik goed in. Het gekke is dat ik soms fratsen zie op het forum waarmee ik ook op mijn werk mee te maken krijg. En dan ga je dingen noteren, zoals ik altijd doe. Nee ik ben niet in overheidsdienst.
Ik vertel ze ook dat ik het doe. Ik ben eerlijk. Begint bij jaarverslagen doornemen van de afgelopen jaren. Telefoontje, gesprek. Mooi beroep.
Voor dat werk geldt, bedrijven hebben geen privacy, personen wel.
pi_179272165
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 20:02 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Doorgeslagen hobby, maar ik doe het niet meer.
Komt ook door mijn werk.
Ik licht bedrijven door, daar ben ik goed in. Het gekke is dat ik soms fratsen zie op het forum waarmee ik ook op mijn werk mee te maken krijg. En dan ga je dingen noteren, zoals ik altijd doe. Nee ik ben niet in overheidsdienst.
Ik vertel ze ook dat ik het doe. Ik ben eerlijk. Begint bij jaarverslagen doornemen van de afgelopen jaren. Telefoontje, gesprek. Mooi beroep.
Wat ben je eng.
pi_179272393
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 20:13 schreef lijstmetsambal het volgende:

[..]

Wat ben je eng.
Nee helemaal niet.
Mensen kunnen geen jaarverslagen lezen. Tenminste veel niet. Gek is dat. Daarom verdien ik mijn geld. Ze zijn gewoon openbaar. Met een reeks jaarverslagen kun je zien hoe de vaart gaat en een gesprek en projecten ter plekke bekijken kun je zien hoe de instelling is. Ze weten precies wat ik doe en wie de klant is.
En dan breng ik advies uit. Ik ben niet eng, ik ben een mens net zoals vele anderen.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_179272404
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 18:13 schreef snabbi het volgende:

[..]

https://ec.europa.eu/info(...)tection-law-apply_nl

Tenzij hij die gegevens verwerkt namens een organisatie, moet ie helemaal niks.
Niet zo handig dan, ik kan dus als stromannetje alles van iedereen verzamelen.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_179272730
Alsjeblieft ga me niet eng vinden.
Ik heb gewoon Bedrijseconomie gestudeerd en heb een bom aan ervaring na zo ontzettend veel jaren en dan weet je heus wel van de hoed en de rand en op een moment kun je tussen de regels doorlezen en houden ze je niet meer voor de gek. En dan kom je vanzelf in zo’n beroep.

Maar nu ga ik naar Utrecht- Vitesse hoor, als jullie het niet erg vinden.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_179273047
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 20:21 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Nee helemaal niet.
Mensen kunnen geen jaarverslagen lezen. Tenminste veel niet. Gek is dat. Daarom verdien ik mijn geld. Ze zijn gewoon openbaar. Met een reeks jaarverslagen kun je zien hoe de vaart gaat en een gesprek en projecten ter plekke bekijken kun je zien hoe de instelling is. Ze weten precies wat ik doe en wie de klant is.
En dan breng ik advies uit. Ik ben niet eng, ik ben een mens net zoals vele anderen.
Punt is dat je gegevens bijhoudt van Fokkers..
  Heeft over alles een mening 2022 zaterdag 19 mei 2018 @ 21:05:12 #39
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_179273479
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 20:35 schreef Sigaartje het volgende:
Alsjeblieft ga me niet eng vinden.
Ik heb gewoon Bedrijseconomie gestudeerd en heb een bom aan ervaring na zo ontzettend veel jaren en dan weet je heus wel van de hoed en de rand en op een moment kun je tussen de regels doorlezen en houden ze je niet meer voor de gek. En dan kom je vanzelf in zo’n beroep.

Maar nu ga ik naar Utrecht- Vitesse hoor, als jullie het niet erg vinden.
Misschien is wat zelfreflectie wel een leuk idee voor je?

Even kijken hoor:

Utrecht - Vitesse -> voetbalfan, dus waarschijnlijk laagopgeleid, roker, neiging tot hooliganisme. Check.
Beweert bedrijfseconomie gestudeerd te hebben, maar komt op een internetforum vragen of de GDPR gevolgen heeft voor zijn stalksheetje -> Hypocriet, check. Gespleten persoonlijkheid, check. Narcist, check. Fantast, check.

Misschien enigszins gechargeerd, maar okee. Dit zijn vijf "indicatorvelden". En jij hebt er wat? Tachtig? TACHTIG? Ga eens nadenken voor de gein. Ja dit is wèl eng.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_179273565
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Misschien is wat zelfreflectie wel een leuk idee voor je?

Even kijken hoor:

Utrecht - Vitesse -> voetbalfan, dus waarschijnlijk laagopgeleid, roker, neiging tot hooliganisme. Check.
Beweert bedrijfseconomie gestudeerd te hebben, maar komt op een internetforum vragen of de GDPR gevolgen heeft voor zijn stalksheetje -> Hypocriet, check. Gespleten persoonlijkheid, check. Narcist, check. Fantast, check.

Misschien enigszins gechargeerd, maar okee. Dit zijn vijf "indicatorvelden". En jij hebt er wat? Tachtig? TACHTIG? Ga eens nadenken voor de gein. Ja dit is wèl eng.
Ok..
Dat ga ik even stuk voor stuk afwerken.
Er is nou toch muziek op Radio 1
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_179273634
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Misschien is wat zelfreflectie wel een leuk idee voor je?

Even kijken hoor:

Utrecht - Vitesse -> voetbalfan, dus waarschijnlijk laagopgeleid, roker, neiging tot hooliganisme. Check.
Beweert bedrijfseconomie gestudeerd te hebben, maar komt op een internetforum vragen of de GDPR gevolgen heeft voor zijn stalksheetje -> Hypocriet, check. Gespleten persoonlijkheid, check. Narcist, check. Fantast, check.

Misschien enigszins gechargeerd, maar okee. Dit zijn vijf "indicatorvelden". En jij hebt er wat? Tachtig? TACHTIG? Ga eens nadenken voor de gein. Ja dit is wèl eng.
Ben je er nog?
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
  Heeft over alles een mening 2022 zaterdag 19 mei 2018 @ 21:17:26 #42
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_179273731
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 21:12 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Ben je er nog?
Ja hoor. Waarvoor trouwens? :?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_179273808
Nou

1. Voetbalfan. klopt
2. Laag opgeleid. klopt
3. Roker. klopt.
4. Neiging tot hooliganisme (moeilijk woord hi hi) klopt
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_179273826
5. BE en de privacy-vraag, daar heb je inderdaad een goed punt. Ik had me hierin moeten verdiepen.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_179273874
6. Hypocriet. Klopt niet.
7. Gespleten persoonlijkheid. Klopt niet.
8. Narcist. Klopt.
9. Fantast. Klopt.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
  Heeft over alles een mening 2022 zaterdag 19 mei 2018 @ 21:27:04 #46
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_179273910
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 21:21 schreef Sigaartje het volgende:
Nou

1. Voetbalfan. klopt
2. Laag opgeleid. klopt
3. Roker. klopt.
4. Neiging tot hooliganisme (moeilijk woord hi hi) klopt
Kijk aan, ik heb er ook aanleg voor *)

Even zonder gekheid, dat was het punt helemaal niet. Het zal mij de dag wel duren wat voor opleiding welke fok!ker dan ook heeft, of hij of zij rookt, in welk opperwezen of politieke partij hij of zij gelooft.
Het gaat erom, DAT je al die dingen bijhoudt. Waarom doe je dat? :?

Waarom doe je dat?

Ik hoef er niet eens een antwoord op, maar denk er voor jezelf eens over na. Welk doel dient dat?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_179274189
Omdat ik bij F&L in een flipperkast raakte tussen een slangenjongen en een docent Grieks. Toen dacht ik, hier gebeurt iets raars, dus toen begon ik het bij te houden. Zo begon het.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
  zaterdag 19 mei 2018 @ 21:42:42 #48
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_179274237
Snap t gezeik op TS niet zo heel goed. Lekker boeiend of ie een lijstje heeft met wat ie weet over bepaalde FOK!kers. We posten alles wat ie weet zelf op internet toch. En tis niet alsof we er last van hebben dat ie het doet. Dus TS bepaalde stoornissen aanpraten omdat-ie overzichtjes maakt getuigt eerder van paranoia bij die personen dan een gestoorde TS :')
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_179274705
Eventjes: ik heb geen aanleg tot hooliganisme ik ben niet laag opgeleid, en ik ben geen narcist.
Ik heb gewoon een goede baan en ik heb er lol in dingen te analyseren. En daar word ik voor betaald.

Na een tijdje forummen hier merkte ik dat er een aantal totaal geschifte mensen hier rondlopen. Zo begon het bijhouden.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
  Heeft over alles een mening 2022 zaterdag 19 mei 2018 @ 22:14:28 #50
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_179274874
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 22:05 schreef Sigaartje het volgende:
Na een tijdje forummen hier merkte ik dat er een aantal totaal geschifte mensen hier rondlopen.
Oh dat is zeker waar :Y

Maar veel mensen vinden het niet zo okee als al hun 80 indicatorvelden door iemand bijgehouden worden zonder duidelijk doel, snap je? Daarom breekt ook iedere keer de pleuris uit rondom Facebook etc. Ja, ondanks dat mensen alles zelf op internet zetten ja.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')