SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uitgebreide informatie over de etappes en alles rondom de Giro vindt u in de Garibaldi
De tijdslimiet:
http://www.velofacts.com/(...)imit-calculator.html
D'n Twitter:
https://twitter.com/thijszonneveld
https://twitter.com/TourDeJose
https://twitter.com/raykerckhoffs
https://twitter.com/NOSwielrennen
https://twitter.com/wisculturig
TV:
U kunt voor deze Giro terecht bij bij het Home of Cycling, Eurosport. Hier kunt u elke dag luisteren naar de werken van Jeroen Vanbelleghem, bijgestaan door een kundige co-commentator. Bent u fan van Buren dan kunt u dagelijks rond 17:30 inschakelen op EEN, want die hebben ook dit jaar geen beelden. Wel kunt u in de laatste week van de Giro inschakelen op de Belg voor de Balwaaze Belgijum Toer. Wat Eurosport betreft is het natuurlijk nog wel even afwachten of er geen motortje rijden is in een weekend, maar dan kunt u alsnog terecht op de Eurosport PLAYER.
Spelen:
Scorito: Nee - Voor de FOK!kers zonder principes die toch mee willen doen
Wielerprono: SPT / Wielerprono 2018 #2 - Voorjaarsklassiekers
Pick'em spel: SPT / Het Giro d'Italia 2018 Pick'em spel
Sportpools: https://www.sportpools.net/ Subleague: FOK! Subleague (ww: FOK!)
Cyclingmaster: De fabelachtige FOK! Subleague (ww: jellevanendert)![]()
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
Co-commentator bij Jozee in Cali.quote:
Balocco is geen sponsor meer Hansquote:Op zaterdag 19 mei 2018 15:22 schreef maxi-mus het volgende:
[ afbeelding ]
Gezellig druk op de Zoncolan.
Die vind ik niet geweldig.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 15:22 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Co-commentator bij Jozee in Cali.
<3 <3 <3quote:Op zaterdag 19 mei 2018 15:22 schreef maxi-mus het volgende:
[ afbeelding ]
Laten we het aan de TS vragen.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 15:23 schreef Szura het volgende:
De bingo in de OP is niet actueel, waar is die update met ‘gapende muil’?
Zo stond ik eens in Abu Dhabi bij de finish van de ronde van Abu Dhabi, lange zit, kan ik je zeggen. Kittel won.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 15:22 schreef maxi-mus het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de Vlaamsche kijkers.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 15:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Lowie Klaasvaake interviewen
Belgen zijn bourgondiërs.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 15:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan zijn ze bij Sporza vroeg dronken.
Maar die sfeer moet daar toch geweldig zijn geweest in de woestijn.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 15:24 schreef DeParo het volgende:
[..]
Zo stond ik eens in Abu Dhabi bij de finish van de ronde van Abu Dhabi, lange zit, kan ik je zeggen. Kittel won.
Was best aardig. Bij de finish. Leuke expats en Filipijnse security.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 15:24 schreef Aguero het volgende:
[..]
Maar die sfeer moet daar toch geweldig zijn geweest in de woestijn.
Rick Zabel?quote:Op zaterdag 19 mei 2018 15:23 schreef skysherrif het volgende:
Wie is die renner die die alpecin fles vangt die Kittel gooit?
Hip deuntjequote:Op zaterdag 19 mei 2018 15:25 schreef TheArt het volgende:
[..]
Aangezien we toch in het Girotopic zitten, gooien we een Italiaanse cover maar eens tegenaan.
quote:Op zaterdag 19 mei 2018 15:24 schreef Aguero het volgende:
[..]
Maar die sfeer moet daar toch geweldig zijn geweest in de woestijn.
quote:Op zaterdag 19 mei 2018 15:25 schreef TheArt het volgende:
[..]
Aangezien we toch in het Girotopic zitten, gooien we een Italiaanse cover maar eens tegenaan.
Elke finale die ze zien is de mooiste finale ooitquote:Op zaterdag 19 mei 2018 15:26 schreef Koffieplanter het volgende:
Kirby heeft nu al vijf keer aan die Schot met dat spraakgebrek gevraagd of hij Duron en Ravascletto kan omschrijven.
Is Bert er vandaag niet?quote:Op zaterdag 19 mei 2018 15:26 schreef Koffieplanter het volgende:
Kirby heeft nu al vijf keer aan die Schot met dat spraakgebrek gevraagd of hij Duron en Ravascletto kan omschrijven.
Hé, dat is die man met de aap van het ESF vorig jaar.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 15:25 schreef TheArt het volgende:
[..]
Occidentali's Karmaquote:Op zaterdag 19 mei 2018 15:27 schreef Aguero het volgende:
[..]
Hé, dat is die man met de aap van het ESF vorig jaar.
Nul kans.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 15:28 schreef skysherrif het volgende:
straks gaat deze breekaway het nog halen ook.
6'20 is te weinig.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 15:28 schreef skysherrif het volgende:
Als ze aan de voet een kwartier hebben halen ze het nog niet.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 15:28 schreef skysherrif het volgende:
Bobbie (als hij niet te emotioneel is)quote:Op zaterdag 19 mei 2018 15:26 schreef Smoofie het volgende:
Ik voel aan mij water dat we flecha zien in de finale vandaag met een Zoncolan filmpje
Als ze wachten tot de Zoncolan en ze hebben nog 4 minuten geloof ik best dat 1 of twee het gaan halen. Tenzij Yates dan meteen aan gaat vanaf de voet, maar dat geloof ik ook niet.quote:
PLAYER kun je toch ook gewoon op ES1 zetten? Of heb je nog eenquote:Op zaterdag 19 mei 2018 15:28 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik ben niet de baas over de televisie vandaag.
quote:
Ik hoop vooral dat nog wat jongens wegspringen voor de dagzege nu uit het peleton, maar ze zullen wel wachten op morgenquote:
Welnee, heb je wel gezien hoe smerig Zoncolan is. Het is geen 5km @5%quote:Op zaterdag 19 mei 2018 15:30 schreef Max23 het volgende:
[..]
Als ze wachten tot de Zoncolan en ze hebben nog 4 minuten geloof ik best dat 1 of twee het gaan halen. Tenzij Yates dan meteen aan gaat vanaf de voet, maar dat geloof ik ook niet.
Nee, sorry. Vier minuten is dan echt niet genoeg.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 15:30 schreef Max23 het volgende:
[..]
Als ze wachten tot de Zoncolan en ze hebben nog 4 minuten geloof ik best dat 1 of twee het gaan halen. Tenzij Yates dan meteen aan gaat vanaf de voet, maar dat geloof ik ook niet.
Uiteraard, maar ik zou niet verbaasd zijn mocht Yates wachten tot de laatste 4-5 km. Moet je dan nog 4 minuten dichtrijden, succesquote:Op zaterdag 19 mei 2018 15:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Welnee, heb je wel gezien hoe smerig Zoncolan is. Het is geen 5km @5%
Rupsje nooit genoeg.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 15:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Yates heeft zijn zinnen gezet op deze etappe
Dan hebben ze allang 3 minuten dichtgeredenquote:Op zaterdag 19 mei 2018 15:32 schreef Max23 het volgende:
[..]
Uiteraard, maar ik zou niet verbaasd zijn mocht Yates wachten tot de laatste 4-5 km. Moet je dan nog 4 minuten dichtrijden, succes
Nah, de PLAYER heb ik nog geen maand denk ik (lol). De ES1-versie vind ik een stuk minder en ik zat lekker te luisteren naar Rob Hatch. Als we aan de Zoncolan beginnen claim ik de televisie.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 15:30 schreef showtimer het volgende:
[..]
PLAYER kun je toch ook gewoon op ES1 zetten? Of heb je nog eenaccount?
Dat hoop ik dan maar jaquote:Op zaterdag 19 mei 2018 15:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan hebben ze allang 3 minuten dichtgereden
Dat doet hij nogal vaak bij verhaaltjes. Teveel naar Michel Wuyts gekeken denk ik, die hoor je ook steeds hijgen.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 15:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Waarom praat Vanbelleghem alsof hij haast heeft?
Reclame zit hem op de hielen.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 15:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Die is inderdaad zojuist hier naast mij klaargekomen. Zag er niet uit.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 15:31 schreef Szura het volgende:
Merijn de Vries is blij met deze info van Jeroen
klinkt goedquote:Op zaterdag 19 mei 2018 15:32 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zwaarste berg van Europa![]()
Mooi dat jij nu wielrenliefhebber bent geworden.
Ik denk dat die bang is dat de volgende commercial break hem onderbreekt.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 15:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Alpecin en One break two cities zijn weer op komst.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 15:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
En volgend jaar de Vlaamse en Waalse Klassiekersquote:Op zaterdag 19 mei 2018 15:34 schreef PSVCL het volgende:
[..]
klinkt goed
Kijk normaal alleen de tour ,nu voor het eerst de giro gevolgd.
straatfeestquote:Op zaterdag 19 mei 2018 15:35 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Gaan wij hier JUICHEN als Yaids er straks doorheen zakt?
Is dat ding geasfalteerd?quote:Op zaterdag 19 mei 2018 15:35 schreef heywoodu het volgende:
[ afbeelding ]
Liever de Zoncolan, denk ik.
Nee.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 15:35 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Yepp, ik wel!quote:Op zaterdag 19 mei 2018 15:35 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Dat is niet eens leuk meer.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 15:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat is gewoon echt niet te doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Put these foolish ambitions to rest.
chanant hardquote:Op zaterdag 19 mei 2018 15:35 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Put these foolish ambitions to rest.
quote:Op zaterdag 19 mei 2018 15:37 schreef Koffieplanter het volgende:
Mooie berg voor een klimtijdritje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat wordt wel even staan op de pedalen.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 15:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik wil ooit in de Ronde van Duitsland de Nebelhorn zien.
[ afbeelding ]
Hoort bij de integratie, je bent bijna een eckte nederla...wielerliefhebberquote:Op zaterdag 19 mei 2018 15:34 schreef PSVCL het volgende:
[..]
klinkt goed
Kijk normaal alleen de tour ,nu voor het eerst de giro gevolgd.
quote:Op zaterdag 19 mei 2018 15:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat wordt wel even staan op de pedalen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Colombia.Put these foolish ambitions to rest.
quote:Op zaterdag 19 mei 2018 15:40 schreef Koffieplanter het volgende:
70km vals plat dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Colombia.
quote:Op zaterdag 19 mei 2018 15:40 schreef Koffieplanter het volgende:
Is deze ooit beklommen in een wedstrijd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Colombia.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
Is Ricky er ook?quote:Op zaterdag 19 mei 2018 15:41 schreef maxi-mus het volgende:
Vlakbij mij is vandaag het frituurfestival. Dat lijkt mij echt wat voor Mani.
Hoeveel liter tomatensoep zou hij vandaag verorberd hebben?quote:Op zaterdag 19 mei 2018 15:43 schreef Aguero het volgende:
Ik had gehoord dat ze bij Sunweb al precies hadden uitgetekend welke wattages Tom waar op de klim moet gaan rijden.
Altimetrías de Colombia heeft er nog nooit over geschreven, dus dat denk ik nietquote:Op zaterdag 19 mei 2018 15:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Is deze ooit beklommen in een wedstrijd?
Zonde, ziet er leuk uit.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 15:43 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Altimetrías de Colombia heeft er nog nooit over geschreven, dus dat denk ik niet
Alto de Letras ook niet?quote:Op zaterdag 19 mei 2018 15:43 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Altimetrías de Colombia heeft er nog nooit over geschreven, dus dat denk ik niet
Nee, maar ik ben blij dat ik dit even meepak op de zaterdagmiddag.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 15:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Bennett is geboren in België, wisten jullie dat?
Halve Belg dus.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 15:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wie? Sjors, Sem of Sjo?quote:Op zaterdag 19 mei 2018 15:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Goeie voor de 2019 bingoquote:Op zaterdag 19 mei 2018 15:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
quote:Op zaterdag 19 mei 2018 15:46 schreef TheArt het volgende:
Igor Anton zit in het wiel bij VivianiJongen stop er toch mee.
Feitelijk onjuist, hij zit nog voorin het peloton.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 15:46 schreef TheArt het volgende:
Igor Anton zit in het wiel bij VivianiJongen stop er toch mee.
Duitslandquote:Op zaterdag 19 mei 2018 15:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik wil ooit in de Ronde van Duitsland de Nebelhorn zien.
[ afbeelding ]
Ze zijn wel erg Eurosceptisch. Het wordt in ieder geval een bijzonder vreemde coalitie.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 15:43 schreef showtimer het volgende:
[..]
Je hebt er vast een mening over. Tuig van de richel?
Het land is prachtig alleen jammer van die Duitsers.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 15:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Niet je favoriete land als jood, begrijpelijk.
Verrek, daar zit ie idd nog. Je zag een renner van Dimension Data half in beeld bij Viviani en dat leek toen wel op de stijl van Anton.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 15:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Feitelijk onjuist, hij zit nog voorin het peloton.
Nope, maar zijn terugval is wel enorm. Had gedacht dat hij wel weer beter zou wordenquote:Op zaterdag 19 mei 2018 15:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Geen verrassing dunkt me.
Ik vind Duitsers juist een vriendelijk en gastvrij volk.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 15:48 schreef DeParo het volgende:
[..]
Het land is prachtig alleen jammer van die Duitsers.
Niks mis met Duitsers.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 15:48 schreef DeParo het volgende:
[..]
Het land is prachtig alleen jammer van die Duitsers.
en hoe zit het met de Vuelta.. Wordt die nie meer gereden?quote:Op zaterdag 19 mei 2018 15:35 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
En volgend jaar de Vlaamse en Waalse Klassiekers
Dat komt volgende week, als hij een etappe wint.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 15:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nope, maar zijn terugval is wel enorm. Had gedacht dat hij wel weer beter zou worden
Augustus/septemberquote:Op zaterdag 19 mei 2018 15:50 schreef PSVCL het volgende:
[..]
en hoe zit het met de Vuelta.. Wordt die nie meer gereden?
Of moet ie nog komen
Na de tour altijd. Augustus.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 15:50 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Of moet ie nog komen
Ik vind ze maar grijs en saai, tijdens en voor WOI waren ze nog best ok, maar daarna is het snel bergafwaarts gegaan.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 15:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind Duitsers juist een vriendelijk en gastvrij volk.
De Vuelta begint 25 augustusquote:Op zaterdag 19 mei 2018 15:50 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Of moet ie nog komen
Zal Jacques wel zijn geweest dan.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 15:49 schreef TheArt het volgende:
[..]
Verrek, daar zit ie idd nog. Je zag een renner van Dimension Data half in beeld bij Viviani en dat leek toen wel op de stijl van Anton.
Die sterren die ze een tijdje uitgedeeld hebben waren anders best fleurig.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 15:50 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik vind ze maar grijs en saai, tijdens en voor WOI waren ze nog best ok, maar daarna is het snel bergafwaarts gegaan.
Jacques lost net pas daar bij Roche. Dit was veel eerder al.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 15:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zal Jacques wel zijn geweest dan.
quote:Op zaterdag 19 mei 2018 15:51 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Die sterren die ze een tijdje uitgedeeld hebben waren anders best fleurig.
Jij hebt er ook een mening over?quote:Op zaterdag 19 mei 2018 15:43 schreef showtimer het volgende:
[..]
Je hebt er vast een mening over. Tuig van de richel?
Nou nou nouquote:Op zaterdag 19 mei 2018 15:51 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
showtimer houdt zich altijd een beetje op de vlakte.quote:
Daar heb jij wat minder moeite mee.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 15:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
showtimer houdt zich altijd een beetje op de vlakte.
Presentatoren heb je genoeg, mensen met een mening niet.quote:
Was dat niet op Nederland 1?quote:Op zaterdag 19 mei 2018 15:51 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Valt mee inderdaad.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 15:54 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Zo te zien zit die zo weer van voren.
Gieren niet waarderenquote:Op zaterdag 19 mei 2018 15:54 schreef BlaZ het volgende:
Meh, ik had wel wat later op kunnen staan. Altijd hetzelfde bij dit soort etappes, pas sensatie op de laatste klim.
Ploeggenoot heeft de roze trui.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 15:56 schreef DeParo het volgende:
Chaves had gewoon lekker moeten afstappen en zich op de Tour moeten richten..
Hoopt wellicht nog te verbeteren, tegen beter weten in misschien.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 15:57 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ja maar hij kan zelf niks meer voor hem betekenen hij is nu al weg.
quote:Op zaterdag 19 mei 2018 15:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Presentatoren heb je genoeg, mensen met een mening niet.
Maar die gaat hij niet rijden.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 15:56 schreef DeParo het volgende:
Chaves had gewoon lekker moeten afstappen en zich op de Tour moeten richten..
Tsja we zullen zien, wel jammer voor hem, was lastig voor Tom geweest als hij had moet kiezen of Chaves te volgen of in het wiel van Yates te blijven als Chaves nog hoog had gestaan.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 15:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hoopt wellicht nog te verbeteren, tegen beter weten in misschien.
Het spektakel op de slotklim is leuker als je je er al een paar uur op hebt zitten te verheugen.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 15:54 schreef BlaZ het volgende:
Meh, ik had wel wat later op kunnen staan. Altijd hetzelfde bij dit soort etappes, pas sensatie op de laatste klim.
Goed punt, dat is ook wel weer zo.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 15:59 schreef Aguero het volgende:
[..]
Het spektakel op de slotklim is leuker als je je er al een paar uur op hebt zitten te verheugen.
DIkke onzin dusquote:Op zaterdag 19 mei 2018 16:00 schreef maxi-mus het volgende:
En RR had het te druk om voorbeschouwingen te schrijven.
En dat het gewoon blijft staanquote:Op zaterdag 19 mei 2018 16:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Erge is dat je dit miss nog meent als palestijnen lover.
twitter:faustocoppi60 twitterde op zaterdag 19-05-2018 om 16:02:29Sam Oomen had to change bike according to RAI moto. Hopefully no crashes on this tricky Duron descent, thank God it's not wet. #Giro101 reageer retweet
Misschien.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 16:01 schreef Van_Poppel het volgende:
RR, ga je tijdens de Tour wel weer voorbeschouwingen schrijven?
Sam Tjooktquote:Op zaterdag 19 mei 2018 16:03 schreef TheArt het volgende:
twitter:faustocoppi60 twitterde op zaterdag 19-05-2018 om 16:02:29Sam Oomen had to change bike according to RAI moto. Hopefully no crashes on this tricky Duron descent, thank God it's not wet. #Giro101 reageer retweet
Als ik kan kiezen tussen Amsterdam en de Zoncolan dan wordt het toch echt de Zoncolan.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 16:04 schreef Szura het volgende:
RR moest je vandaag niet in Amsterdam demonstreren trouwens?
Mag niets verkeerds zeggen over Islam tegenwoordig, al snel ben je racist(wat sws niet kan), ook al ben je feitelijk.quote:
Mag niets verkeerds zeggen over Islam tegenwoordig, al snel ben je racist(wat sws niet kan), ook al ben je feitelijk.quote:
1x is wel genoeg hoor.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 16:05 schreef Smoofie het volgende:
Op zaterdag 19 mei 2018 16:02 schreef Szura het volgende:
Zou mooi zijnquote:
Ik zie ook 2 identieke posts.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 16:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het zijn 2 identieke posts. Of mijn mobiele fok doet vaag.
Aldof heinrich ?quote:Op zaterdag 19 mei 2018 16:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Erge is dat je dit miss nog meent als palestijnen lover.
Nee, Koffieplanter is degene die niet leest.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 16:06 schreef showtimer het volgende:
[..]
Omdat hij zelf niet kan.
Leest toch niemand.
~Mani89
Dan gaat dit niet op.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 16:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee, Koffieplanter is degene die niet leest.
Dit is pure aids iddquote:Op zaterdag 19 mei 2018 16:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mag niets verkeerds zeggen over Islam tegenwoordig, al snel ben je racist(wat sws niet kan), ook al ben je feitelijk..
Zelfs een moslim krijgt soms witte SJW's over zich heen als hij kritiek heeft.
Weinig nieuws. Bezig met studie.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 16:07 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Wat is nou dat nieuwe "LEVEN" van jou?
16h09quote:
Volgens mij is dat van je zadel af niet eens sneller.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 16:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waarom weet niemand wat beste daalhouding is
Racisme is een sociaal construct he.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 16:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mag niets verkeerds zeggen over Islam tegenwoordig, al snel ben je racist(wat sws niet kan), ook al ben je feitelijk..
Ras is een sociaal constructquote:Op zaterdag 19 mei 2018 16:11 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Racisme is een sociaal construct he.
SJW'ers worden hier standaard uitgelachenquote:Op zaterdag 19 mei 2018 16:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Aan de andere kant ben je tegenwoordig ook al snel een SJW als je zegt dat racisme niet tof is.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 16:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
SJW'ers worden hier standaard uitgelachen
We hanteren de daadwerkelijke definitie van dat begrip.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 16:12 schreef Aguero het volgende:
[..]
Aan de andere kant ben je tegenwoordig ook al snel een SJW als je zegt dat racisme niet tof is.
quote:Op zaterdag 19 mei 2018 16:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
16h11
Remco EVENEPOEL (Belgique) a fait le trou. La machine est en route.
Koffieplanter vindt dit leuk.
Bij Piccolo moet ik altijd aan DBZ denken.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 16:13 schreef Koffieplanter het volgende:
Andrea Piccolo is wel een pracht van een naam, nu al een favoriet van mij.
Zou nog leuker zijn als zijn voornaam Max was.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 16:13 schreef Koffieplanter het volgende:
Andrea Piccolo is wel een pracht van een naam, nu al een favoriet van mij.
Dit verbaast me. Zeer positief, overigens.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 16:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Bij Piccolo moet ik altijd aan DBZ denken.
Laten staan. (hoop ik)quote:Op zaterdag 19 mei 2018 16:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom hebben 9.2% van de deelnemers op CM Viviani?
Nou, wat denk je?quote:Op zaterdag 19 mei 2018 16:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Omdat vergeten en opgegevenquote:Op zaterdag 19 mei 2018 16:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat vind ik wel héul veel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |