abonnement Unibet Coolblue
  Moderator dinsdag 21 augustus 2018 @ 21:37:32 #176
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_181357522
ik ga lekker bij de Duitsers zitten net als de opa van iedereen bij de bond }:|
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator dinsdag 21 augustus 2018 @ 21:38:46 #177
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_181357574
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 21:33 schreef Gezicht het volgende:
Ik denk (en hoop) dat het over de hele breedte alleen maar spannender/closer gaat worden.
lijkt het wel op :Y

Amsterdam zal hard moeten knokken voor de playoffs
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator dinsdag 21 augustus 2018 @ 21:41:19 #178
9859 crew  Karina
Woman
pi_181357671
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 21:36 schreef sp3c het volgende:

verhaal
Ja nou Nederlands Team, mijn reet.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Moderator dinsdag 21 augustus 2018 @ 21:44:49 #179
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_181357790
quote:
5 JUNI 2018 EATERS LIMBURG
Dit jaar bestaan wij 50 jaar. Een halve eeuw ijshockey met diverse prijzen en vele andere gedenkwaardige gebeurtenissen.

De snelste teamsport ter wereld heeft zijn plek veroverd in het hart van Geleen en viert daarom samen met (oud)spelers, fans, families, sponsors en vrijwilligers in het weekend van 15-16 september 2018 dit mooie jubileum.

Een jubileumweekend kan natuurlijk niet zonder ijshockeywedstrijden op topniveau. Oud-Eaters gaan opnieuw het ijs op en zullen tegenover elkaar staan in twee legendarische wedstrijdtenues van weleer: het allereerste rood-wit-gele Smoke Eaters wedstrijdshirt en het glorieuze Meetpoint-shirt. Tijdens de ochtenden zullen de VJB Smoke Eaters jeugdteams hun opwachting maken.

Tijdens het jubileum speelt Microz Eaters Limburg een toernooi met als deelnemende clubs: Herentals, Luik/Liège Bulldogs en de Ice Aliens uit Ratingen (Regional Liga Duitsland)!

Voor jong en oud is er van alles te zien, te beleven en te doen. Of u nu voor het eerst naar ijshockey komt kijken of al jaren in ‘het ijshockeywereldje’ meedraait: de organisatie belooft dat u zich geen moment zult vervelen!

Noteer deze 15 en 16 september alvast in uw agenda, overige (pittige)oefenwedstrijden van Microz Eaters Limburg maken we eind van de week bekend. 5 JUNI 2018 EATERS LIMBURG
Dit jaar bestaan wij 50 jaar. Een halve eeuw ijshockey met diverse prijzen en vele andere gedenkwaardige gebeurtenissen.

De snelste teamsport ter wereld heeft zijn plek veroverd in het hart van Geleen en viert daarom samen met (oud)spelers, fans, families, sponsors en vrijwilligers in het weekend van 15-16 september 2018 dit mooie jubileum.

Een jubileumweekend kan natuurlijk niet zonder ijshockeywedstrijden op topniveau. Oud-Eaters gaan opnieuw het ijs op en zullen tegenover elkaar staan in twee legendarische wedstrijdtenues van weleer: het allereerste rood-wit-gele Smoke Eaters wedstrijdshirt en het glorieuze Meetpoint-shirt. Tijdens de ochtenden zullen de VJB Smoke Eaters jeugdteams hun opwachting maken.

Tijdens het jubileum speelt Microz Eaters Limburg een toernooi met als deelnemende clubs: Herentals, Luik/Liège Bulldogs en de Ice Aliens uit Ratingen (Regional Liga Duitsland)!

Voor jong en oud is er van alles te zien, te beleven en te doen. Of u nu voor het eerst naar ijshockey komt kijken of al jaren in ‘het ijshockeywereldje’ meedraait: de organisatie belooft dat u zich geen moment zult vervelen!

Noteer deze 15 en 16 september alvast in uw agenda, overige (pittige)oefenwedstrijden van Microz Eaters Limburg maken we eind van de week bekend.
http://www.eaters.nl/nieuws/jubileum-toernooi-microz-eaters/

klinkt dit achteraf toch als een leuker toernooi, misschien ook gele shirtjes aan en de naam veranderen van Micro Eaterz naar Team LB ofzo :P
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator dinsdag 21 augustus 2018 @ 21:47:57 #180
9859 crew  Karina
Woman
pi_181357902
En nog een nieuwtje uit Amsterdam:
quote:
Nog een bekend Amsterdams gezicht op het ijs komend seizoen! Lance van Duin maakt wederom deel uit van het Amsterdamse team dat hoge ogen wil gaan gooien in de BeNe League.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_181357976
quote:
99s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 21:47 schreef Karina het volgende:
En nog een nieuwtje uit Amsterdam:

[..]

Familie van?
Flesje bier
  Moderator dinsdag 21 augustus 2018 @ 21:50:31 #182
9859 crew  Karina
Woman
pi_181358002
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 21:49 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Familie van?
Hele familie zit daar met pa achter de knoppen :')
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_181376483
Ik vrees dat Geleen dit seizoen in het groen gaat spelen met de nieuwe naamsponsor :')
Flesje bier
  Moderator donderdag 23 augustus 2018 @ 11:48:17 #184
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_181394825
schade lijkt mee te vallen

https://www.facebook.com/GeleenEaters/videos/2091080704540715/

quote:
Met gepaste trots kondigt UNIS Flyers hierbij de samenwerking met The Bounty Hunters aan. De Friese popgroep bestaande uit Johannes Rypma, Hille de Jong en Robin Lammers hebben speciaal voor UNIS Flyers een stevig rocknummer geschreven. Het nummer gaat op zondag 7 oktober tijdens de thuiswedstrijd tegen Amsterdan Tigers in premiere.

The Bounty Hunters en UNIS Flyers kwamen afgelopen april met elkaar in contact. Na een verkennend gesprek was de samenwerking een feit. Afgelopen maanden heeft de band de muziek en tekst geschreven met input die fans van UNIS Flyers konden geven op Facebook.

Engelstalig rocknummer
Sinds 2015 timmeren The Bounty Hunters succesvol aan de weg en stelen ze steevast de show. Met het nummer 'Skûtsjesilen' brak The Bounty Hunters definitief door en zijn ze in Friesland e.o. een veelgevraagde band geworden. Afgelopen juni presenteerde de band haar nieuwe nummer 'Maten'. Voor UNIS Flyers schrijft The Bounty Hunters een Engelstalig rocknummer waarin de ijshockeypassie van zowel spelers als fans centraal staat. Frontman Johannes Rypma is enthousiast over het nummer. "We vonden dit een hele mooie uitdaging om een nummer te schrijven over ijshockey en passie. Afgelopen weken zijn we in de studio geweest om het nummer in te spelen en zingen. Het resultaat horen we binnenkort."

Optreden
Komende weken zal in Thialf de videoclip worden opgenomen. Hierin zullen ook de BeNe-league spelers van UNIS Flyers gaan acteren. Het nummer zal voor het eerst te beluisteren zijn tijdens de thuiswedstrijd tegen Amsterdam Tigers op zondag 7 oktober. Naast het schrijven het nummer zal The Bounty Hunters dit seizoen ook live komen optreden bij UNIS Flyers. Hierover op een later moment meer.
https://www.unisflyers.nl(...)en-voor-unis-flyers/

_O_ _O_

[ Bericht 83% gewijzigd door sp3c op 23-08-2018 12:03:46 ]
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_181526524
Seizoenskaart is binnen ^O^

Reinier Staats nog naar HYS trouwens. Had gehoopt hem als verassing in Geleen te zien.

[ Bericht 27% gewijzigd door Gezicht op 28-08-2018 20:16:02 ]
Flesje bier
  Moderator dinsdag 28 augustus 2018 @ 20:54:54 #186
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_181528106
Michael Kwist blijft in Amsterdam, 13 spelers aangekondigd nu ... met 1 aankondiging per week gaan ze de start van het seizoen niet meer halen hoor _O-

oefencampagne ook matig maar ik heb er zin in *O*

[ Bericht 2% gewijzigd door sp3c op 30-08-2018 20:47:54 ]
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator donderdag 30 augustus 2018 @ 20:46:51 #187
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_181583276
uh oh!

quote:
Naar het zich laat aanzien staan Amsterdam Tigers en het bestuur van de BeNe League lijnrecht tegenover elkaar. Over drie weken start het ijshockeyseizoen met de strijd om de Ron Berteling Schaal, maar de Amsterdammers zitten (met name) in hun maag met de opzet van de overige competities. Vooral ‘het rondje om de kerk’ in het bekertoernooi is een doorn in het oog van Tigers.

ERGERNIS OM OPZET BEKERTOERNOOI

“Wij vinden bij Amsterdam dat het in Nederland en België écht alleen maar om de BeNe League moet gaan. Die competitie moet je belangrijk maken als je écht vooruit wil. Straks gaan we eerst met zeven teams twaalf wedstrijden voor de schijn spelen tegen elkaar, terwijl je op voorhand al weet welke vier ploegen de halve finales van de beker gaan spelen. Dat zien wij totaal niet zitten.” zo laat Alard Kwist bij monde van Tigers weten.
De Amsterdammers vinden dat deze opzet het spanningselement compleet uit het bekertoernooi haalt. “Dan moet je dus tegen je spelers zeggen dat ze elke week vol erin moeten klappen. Sta je straks na zes duels op een slechte positie om bij de top-4 te komen en dan moet je op komen draven bij Geleen, Heerenveen of wat ook. Wat is dan de meerwaarde voor het publiek? Het publiek komt naar de ijshal voor spanning en duels die ergens om gaan. We zijn het afgelopen seizoen met 35% gestegen in toeschouwersaantallen, de BeNe League is top en die gaat ergens om tot de laatste speelronde. Maar deze opzet van het bekertoernooi is voor ons echt compleet waardeloos. We zijn het er echt niet mee eens en kijken dan ook intern hoe we dit oplossen en of we er vol voor willen gaan.” sluit Kwist af.

BENE LEAGUE BESTUUR WIL COMMITMENT TIGERS

Met dit gegeven vroeg Face-Off de BeNe League ook om een reactie op de onvrede die er duidelijk is in Amsterdamse kringen.
Het bestuur van de BeNe League ziet de kwestie iets anders. “Amsterdam heeft inderdaad aangegeven dat zij moeite hebben met de huidige opzet van de bekercompetitie. Voor de onderbouwing vanuit Amsterdam heb ik enig begrip. Echter hebben wij alle clubs gevraagd of zij het huidige schema voor komend seizoen wilden aanpassen of accepteren. Hier is vanuit alle clubs het antwoord gekomen dat zij het huidige schema wensen aan te houden.” aldus Pascal Nuchelmans.
“Amsterdam heeft te kennen gegeven van haar zijde dat zij dan sommige wedstrijden niet zullen spelen. Een gegeven dat voor ons als League onacceptabel is richting supporters, andere teams en organisatie. Wij hebben daarop aangegeven dat Amsterdam zich commiteert aan het speelschema dat er ligt en dat onderschreven is door alle overige teams. Wanneer zij dit nalaten en geen volledig commitment aan het programma kunnen of willen geven, dan zullen wij daarin maatregelen moeten nemen. Dat kan tot gevolg hebben dat de licentie van Amsterdam ingetrokken zal worden. Ik hoop van harte dat het niet zover komt en dat we met alle twaalf ploegen de competitie gaan aanvangen.” laat Nuchelmans weten.
https://www.face-off.nl/2(...)ht-tegenover-elkaar/

Amsterdam Tijgers :')
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator vrijdag 31 augustus 2018 @ 12:28:19 #188
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_181594982
Ceaney van Uytrecht van Den Bosch naar Den Haag, die moeten nu toch wel helemaal opgetopt zijn _O-

ook wel een die op mijn verlanglijstje stond, niet echt een scorende D maar bij Den Bosch was het sowieso lastig aan punten komen ... kwam wel erg solide over altijd en nog best rap
in Amsterdam zou hij sowieso tweede lijn spelen imo, dat zal bij Den Haag wel niet het geval zijn
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 14:36:11 #189
437818 020man
uit Amsterdam
pi_181597628
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 12:28 schreef sp3c het volgende:
Ceaney van Uytrecht van Den Bosch naar Den Haag

in Amsterdam zou hij sowieso tweede lijn spelen imo, dat zal bij Den Haag wel niet het geval zijn
Dat zien ze in Amsterdam zelf toch anders. Vinden hem maar middelmatig en zeggen dat ze zelf minstens 10 betere spelers hebben. Alle nieuw gehaalde defences achten ze sowieso beter. Heb ik gisteren nog vernomen van de club. En die gaan er over ;)
  Moderator vrijdag 31 augustus 2018 @ 14:50:46 #190
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_181597962
das altijd zo'n dooddoener he, het is niet omdat de club er over gaat dat iedereen het er maar mee eens moet zijn natuurlijk, het zou een mooie competitie worden als ik en jij en iedereen met een mening overal over zouden gaan maar dat maakt de meningen niet per definitie invalide natuurlijk, IK vind hem goed genoeg voor de top4 achterin bij Amsterdam, daarom stond hij op MIJN verlanglijstje en daar ga ik gelukkig zelf over ;)

die jongen werd niet verkozen tot beste speler van het toernooi bij Oranje U20 (met Missler, met Collard, met Pohlman, met van Soest en met etc.) door de coaches omdat het een middelmatige prutser is natuurlijk maar als dat te zwak is voor Amsterdam omdat die minstens 10 betere verdedigers achter de hand hebben dan vind ik dat alleen maar mooi natuurlijk _O-

Kinneging is idd beter, Bakker en Jaspers sowieso niet, Overweg tenzij hij bij Eindhoven wat bijgeleerd heeft ook niet, Borgman nog niet maar die heeft die potentie natuurlijk wel en Kathan is een brokkenmaker die pakt echt veel en veel teveel vaak onnozele straffen (in mijn ogen omdat hij in de basis geen verdediger is), dan kom je uit in de top 2 lijnen

[ Bericht 3% gewijzigd door sp3c op 31-08-2018 15:43:08 ]
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator dinsdag 4 september 2018 @ 21:23:46 #191
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_181691887
nou die Thialf ice hockey cup was een beetje matig hoor

ik voelde me al wat bedrogen dat team NL gewoon Tilburg Trappers +2 is maar vervolgens komen ze opdraven in Trappers gear en met import (Montgomery) en dat was toch niet helemaal waar ik me voor aangemeld had ... daarnaast was de organisatie erg marginaal

aan de andere kant was het wel lekker ijshockey natuurlijk, zeker de laatste wedstrijd waarin beide teams er een schepje bovenop deden tov de eerste dag was gewoon genieten natuurlijk :Y
aantal spelers kunnen ook prima mee met die gasten (Nagtzaam en de Bruijstens met name)

verder wel weinig animo hoor, er waren best veel Duitsers maar qua Nederlanders viel het me wat tegen, dat er uberhaupt voor Nederland gejuicht werd kwam volgens mij vooral door het feit dat Dusseldorf en Krefeld elkaar supermatig vinden _O-

idee is leuk, uitvoering matig
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator dinsdag 4 september 2018 @ 21:27:52 #192
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_181692035
wel lekker weer en ze hadden buiten op het pleintje wat barretjes (alleen ca$h) en bankjes neergezet en dat werd een beetje bezet door stomdronken Duitsers

en 2 agenten _O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator woensdag 5 september 2018 @ 18:10:02 #193
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_181709052
wat een verhaal ...

quote:
Hoe ijshockeyer Tom Barendregt terugkeerde uit zijn ‘kankertijd’
“Toen ik de diagnose kreeg, had ik de ballen verstand van kanker.”

Tom Barendregt verhuisde vier jaar geleden naar de Verenigde Staten om het daar te gaan maken als ijshockeyer in de NHL. Hij speelde eerst twee jaar bij de Colorado Thunderbirds, en tekende vervolgens bij Madison Capitols, een club uit de staat Wisconsin. Maar één dag voor de start van het seizoen 2016/2017 kreeg hij te horen dat hij leukemie had.
https://sports.vice.com/n(...)m_source=sportsfbned

schijnbaar komend seizoen weer actief voor Minnesota Magicians (NAHL) maar die melden zelf nog nergens iets

heb hem nog in actie gezien in Zoetermeer tijdens een seizoensopener vs Amsterdam, gast had echt wel skills hoor, hopelijk komt dat gewoon weer terug en blijft hij gewoon gezond *O*

[ Bericht 6% gewijzigd door sp3c op 05-09-2018 18:19:06 ]
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator zaterdag 8 september 2018 @ 16:12:29 #194
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_181773414
Arthur Panchenko na 2 jaar Noord Amerika en een jaar niets sluit zich aan bij Amsterdam

could be good
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_181775402
Geleen oefent vanavond in en tegen Den Haag.

Hys 8 - 6 Eaters is het geworden.

[ Bericht 33% gewijzigd door Gezicht op 08-09-2018 21:04:04 ]
Flesje bier
  Moderator maandag 10 september 2018 @ 14:03:08 #196
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_181816276
begint toch weer een leuk ploegje te worden in Amsterdam *O*

quote:
F
Arthur Panchenko (nieuw: Kingsville)
Michael Mackie-Kwist
Lance van Duin
Marcel Kars
Rocco van Hoorn
Donny Pohlman
Calvin Pohlman

D
Tobias Kathan
Sam van Duin
Bjorn Borgman
Jasper Jaspers
Stef Overweg (nieuw: Eindhoven)
Jerry Kinneging (nieuw: Den Bosch)

G
Jorrit Vos (nieuw: Boston)
neem aan dat Missler gewoon blijft samen met Bakker en die nieuwe import alstie nog komt, wie missen we dan nog?

Berteling stopt, Muso en Dean Versteeg blijven hopelijk, hebben we alleen een vierde aanvalslijn nodig maar dat zal wel vanuit de organisatie zelf opgevuld worden, ik zeg Mick Vastenhouw, Zeb van Duin en Milo Boot (speelt oefenwedstrijden met de oranje U20) uit de eerste divisie halen en gaan met die banaan!
of Michael van den Ende ipv 1 van die 3 en Kathan naar voren!

en wat doet John Versteeg!?!

Zondag eerste wedstrijd *O*
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  maandag 10 september 2018 @ 20:49:07 #197
437818 020man
uit Amsterdam
pi_181824771
Ik kan over Amsterdam melden dat:

Morgen bekend wordt gemaakt dat Muso blijft. Tevens wordt de nieuwe import defence Tobias Mrkvicka wereldkundig gemaakt. Met Bakker die daar nog bij komt zijn er 8 defence spelers.

John Versteeg inderdaad nog een jaartje doorgaat. En ook naamgenoot Dean zal er nog bij zijn.

Spelers die je nog mist zijn Connor Barette en Maarten Brekelmans die ook verlengen. En mogelijk komt er nog een aanvaller bij. Daar zijn ze nog mee bezig.

Vanuit de jeugd worden Milo Boot, Zeb van Duin, Nijs Hille, Kalle Pirinen en Zebediah Mirekuah nauwer betrokken bij het 1e team. Maar zij zullen voornamelijk bij het toekomstteam spelen.

Donny van Musscher tot slot gaat spelen bij Cool Mokum komend seizoen.
  Moderator maandag 10 september 2018 @ 20:51:57 #198
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_181824833
oeh Brekelmans *O*

Tobias Mrkvicka lijkt ook prima, dan hebben we gewoon een mooi ploegje :Y

[ Bericht 56% gewijzigd door sp3c op 10-09-2018 20:57:56 ]
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator maandag 10 september 2018 @ 21:01:29 #199
9859 crew  Karina
Woman
pi_181825107
Nou Amstel Tijgers hoeft niks meer te melden op FB dus :P
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_181825197
Toch en aardig team zo. En die John Verstaag is niet uit te putten _O_ ouwe sniperbaas.
Flesje bier
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')