Dat heeft er niks mee te maken. Het zijn gewoon mafkezen die niet talentvol genoeg zijn om échte kunst te maken en dan maar met dit soort shit (pun intended) komen om aandacht te krijgen. En mafkezen die dat dan weer 'vernieuwend' en 'taboedoorbrekend' vinden en er dus naar gaan kijken.quote:
Hoe zou jij het omschrijven dan? Ik vind het ook lastig om te definiëren, maar je snapt hopelijk wel dat er een onderscheid is tussen het schilderij 'Meisje met de parel' (om maar wat te noemen) en een aantal metershoge drollen.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Man, wat ís echte kunst eigenlijk? Dat heeft ook nooit iemand me fatsoenlijk uit kunnen leggen.
Ik heb geen idee. Maar blijkbaar de kunstliefhebbers ook nietquote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:08 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Hoe zou jij het omschrijven dan? Ik vind het ook lastig om te definiëren, maar je snapt hopelijk wel dat er een onderscheid is tussen het schilderij 'Meisje met de parel' (om maar wat te noemen) en een aantal metershoge drollen.
Daar hebben de hedendaagse Kids natuurlijk schijt aan.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 11:49 schreef Woelwater het volgende:
Wat lopen die kutjong te rennen in dat museumHet is gvd geen speelplaats.
Kijk naar die van je moeder.quote:
275k voor een blikje met stront.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 16:12 schreef nogeenoudebekende het volgende:
https://en.wikipedia.org/wiki/Artist%27s_Shit
Dit.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 11:49 schreef Woelwater het volgende:
Wat lopen die kutjong te rennen in dat museumHet is gvd geen speelplaats.
Mij heeft ook nooit iemand fatsoenlijk kunnen uitleggen wat een echte bank, een echte tafel of een echte stoel is.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Man, wat ís echte kunst eigenlijk? Dat heeft ook nooit iemand me fatsoenlijk uit kunnen leggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |