Het is een Daihatsu Sirion (2007). Ik zal toch maar even de zekeringen gaan nakijken dan.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 22:39 schreef robijntjestralendwit het volgende:
Het kan nl wel je zekering zijn
Voor 1 koplamp? Dimlicht zal toch wel gezekerd zijn over 2 lampen heen? En waarschijnlijk ook nog gecombineerd met iets anders.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 22:39 schreef robijntjestralendwit het volgende:
Het kan nl wel je zekering zijn
Ja zoiets is wel superhandig om te hebben, ik heb het nu op de 'klassieke' manier gedaan met hulp van de handleiding van de auto.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:28 schreef GereDathan het volgende:
Meten is weten overigens. Schaf een 12 volt schroevendraaier aan met een draadje en een krokodillen bek en een lampje. Kan je je zekeringen ook eenvoudig mee doormeten.
En gissen is missenquote:Op zaterdag 19 mei 2018 20:13 schreef Sounddragon het volgende:
Als de zekeringen goed zijn, maar de lamp toch niet brandt, wordt het tijd voor het gezegde: meten is weten.
Random getalletjes intoetsen op je boostcontrollerquote:
nee, koplamp.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 22:19 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Random getalletjes intoetsen op je boostcontroller
Gewoon op 3 bar zetten, werkt altijd.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 22:19 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Random getalletjes intoetsen op je boostcontroller
die T10 wedge lampjes werken maar op 1 manier, kan zijn dat ie em even 180 graden moet draaienquote:
indien LED, een gewone zal het vast wel doen andersom denk ik?quote:Op maandag 21 mei 2018 15:24 schreef Maegrim het volgende:
[..]
die T10 wedge lampjes werken maar op 1 manier, kan zijn dat ie em even 180 graden moet draaien
Klok en klepel.quote:Op maandag 21 mei 2018 15:24 schreef Maegrim het volgende:
[..]
die T10 wedge lampjes werken maar op 1 manier, kan zijn dat ie em even 180 graden moet draaien
Een T10 in een koplicht voor dimlicht? lijkt me sterk.quote:Op maandag 21 mei 2018 15:24 schreef Maegrim het volgende:
[..]
stadslicht wel. Soms.quote:Op dinsdag 22 mei 2018 18:58 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Een T10 in een koplicht voor dimlicht? lijkt me sterk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |