Serieus budweiser dat is wel het goorste bier wat er bestaat.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 20:34 schreef Fer het volgende:
Perroni, 1664 Kronenbourg, Budweiser Budvar, van die frisse biertjes van 4,2-4,5% die zo heerlijk wegdrinken op vakantie. Waarom verkopen ze het hier niet? Waarom alleen Heineken, Jupiler en Grolsch, smakeloos, te zoet of te bitter.
Man, helemaal wachten tot de zomervakantie voordat ik ze weer kan wegtikken voor mijn tent.
Tsjechische Budweiser ?quote:Op vrijdag 18 mei 2018 20:38 schreef kiffer het volgende:
[..]
Serieus budweiser dat is wel het goorste bier wat er bestaat.
ow sorry las het verkeerd, budvar ja das wel te doen dacht dat je budweiser uit america bedoelde mijn fout.quote:
Eerste keer in Tsjechie zei iemand daar dat het een populair biertje was. Stond ook even te kijken, tot ik het verhaal erachter leerde.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 20:41 schreef kiffer het volgende:
[..]
ow sorry las het verkeerd, budvar ja das wel te doen dacht dat je budweiser uit america bedoelde mijn fout.
budvar ook..quote:Op vrijdag 18 mei 2018 20:43 schreef Vanillekwark het volgende:
Overigens ligt 1664 Kronenbourg hier gewoon in de supermarkt?
Was / dat niet Oranjeboom bier ?quote:Op vrijdag 18 mei 2018 20:38 schreef kiffer het volgende:
[..]
Serieus budweiser dat is wel het goorste bier wat er bestaat.
3% ofzo, smaakt naar water doorgaans.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 23:39 schreef Yreal het volgende:
Peroni
Er is genoeg lekker licht bier in nederland. Niet zo zeiken.
Niet de ff lekker met je bek in het zonnetje van brouwerij het uiltje die eerder al is genoemd. Heerlijk is die!quote:
Dat is de hele klacht. De recentelijk geïntroduceerde in lichte biertjes in Nederland smaken naar water of limonade, terwijl die lekkere lichte biertjes, die in marktleiders in hun thuisland zijn, hier amper te vinden zijn.quote:
Ik heb inmiddels Kronenbourg gevonden, voor 1,12¤ per flesje. Die dingen kosten in de Auchan of Leclerc maar 50ct.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 11:59 schreef bleiblei het volgende:
Van die figuren die zeiken over lokaal bier en dan hip lopen doen met een importbiertje die 3 keer zo duur is.
En dan kom je een keer in de US of Australië en dan ben je opperbaas als je een Bavaria achterover hengst. Het gaat niet om de smaak maar omdat het exotisch is. Over dom geneuzel gesproken...
Heb er eentje 2,29¤ per flesje!quote:
Geen Ierse pub?quote:Op zaterdag 19 mei 2018 21:51 schreef Pharkus het volgende:
Bijna geen Guinness op de tap te krijgen hier
Kivela? Spavela? Mazout?quote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:01 schreef bleiblei het volgende:
Sowieso... Een "licht" biertje. Wtf is dat voor een wijvengezeik. Wil je der ook nog een lekkere scheut 7up doorheen? Topt je "lichte biertje" lekker af
.
Met een vleugje karamel-zeezout.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:01 schreef bleiblei het volgende:
Sowieso... Een "licht" biertje. Wtf is dat voor een wijvengezeik. Wil je der ook nog een lekkere scheut 7up doorheen? Topt je "lichte biertje" lekker af
.
De meeste Irish pubs in NL hebben een contract met Heineken en serveren daarom stout van Murphy's. Ik heb liever Guiness dan Murphy's.quote:
Nogal logisch, omdat jij in Bordeaux woont..quote:Op vrijdag 18 mei 2018 20:43 schreef Vanillekwark het volgende:
Overigens ligt 1664 Kronenbourg hier gewoon in de supermarkt?
Budweiser Budvar heeft 5% alcohol en 11,9% stamwortgehalte. Geen light biertje.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 20:34 schreef Fer het volgende:
Perroni, 1664 Kronenbourg, Budweiser Budvar, van die frisse biertjes van 4,2-4,5% die zo heerlijk wegdrinken op vakantie. Waarom verkopen ze het hier niet? Waarom alleen Heineken, Jupiler en Grolsch, smakeloos, te zoet of te bitter.
Man, helemaal wachten tot de zomervakantie voordat ik ze weer kan wegtikken voor mijn tent.
Of gewoon paulanersquote:Op zondag 20 mei 2018 10:14 schreef Argo het volgende:
Niet gewoon bitburgers wegtikken![]()
Overigens is Kolsch gewoon licht en lekker. Maar jullie wonen vast niet aan de duitse grens. Haha losers
Duits bier, helles, vind ik ook weinig aan. Vrij dunne reinheitsgebotsmaak. Hefe Weisse is wel lekker, uit zo’n hoog glas.quote:Op zondag 20 mei 2018 10:14 schreef Argo het volgende:
Niet gewoon bitburgers wegtikken![]()
Overigens is Kolsch gewoon licht en lekker. Maar jullie wonen vast niet aan de duitse grens. Haha losers
Vind ik Uilskuikentje net nog wat beter zelfs!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |